mboost-dp1

Fibernet til 0 kr. - El-selskabers mgl. marketing evner

Gå til bund
Gravatar #1 - koehler
4. okt. 2010 18:47
Ifølge SEAS-NVE.dk kan man indtil 31.12.2011 blive tilsluttet fibernettet gratis, og hvis man vælger indhold fra Waoo A/S er fiberlejen incl. i prisen.

Syntes lige jeg ville dele dette med nogen, mens jeg undre mig over hvorfor El-selskaberne ikke kan finde ud af at markedsføre sig.

Med udgangspunkt i SEAS-NVE så har de omdelt reklame materiale om at man til en introduktionspris på kun 3.000 kr. kunne tilmelde sig deres fibernet.. og så betale 120 kr. om måneden i fiberleje.. <- hvilken abe har så tænkt at der er minimum 30 % af de mulige kunder der tilmelder sig... de ryster på hovedet og smider skidtet i skraldespanden.

Nu hvor de så har erfaret at det er der ikke nogen "normale" mennesker der hopper med på, så kører de en kampange til 31.12.2011 - UDEN at fortælle nogen om at de har en kampange i gang... WTF?!? Det er fanme marketing på lavt plan!
Gravatar #2 - MiniatureZeus
4. okt. 2010 19:33
3000 kr. i tilslutningsafgift? Det er satme billigt! Min far fik tilbudt at blive tilsluttet fiber i hans sommerhus i kalundborg, og der skulle han betale 7.995 kr. i tilslutning, hvilket var et tilbud...! Og samtidig skulle han så betale 495 kr. i oprettelse og 500 kr. for router (der ikke er trådløs) og så 395 kr pr. måned (vidst omkring 30/30).
Ved dog ikke, om han så skulle betale leje oveni, men mener det ikke..
Gravatar #3 - MiniatureZeus
4. okt. 2010 19:59
Det er da godt nok en forvirrende bestillingsside: http://www.waoo.dk/bestilling-af-produkter
Gravatar #4 - Colapusheren
4. okt. 2010 20:09
Hvorfor er den forvirrende?
Gravatar #5 - MiniatureZeus
4. okt. 2010 20:21
#4 Den er jo alenlang, og du kan vælge pakker, som du allerede får i dit første valg, og nogle af tingene kan du ikke få med visse pakker osv.
Gravatar #6 - arne_v
4. okt. 2010 23:26

El-selskaberne er vokset op i en monopol verden.

De har aldrig haft behovfor at være gode til marketing.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login