mboost-dp1

firefox flash broken?

Gå til bund
Gravatar #1 - Dr.pikkuk
15. jun. 2012 20:59
Er der andre end mig der har oplevet at flash videoer, på f.eks. youtube ikke virker efter plugin updaten den 13.06.12?

nogen løsningsforslag? - og bar lige for at tage den i opløbet, så er alternativ browser ikke en option ;)
Gravatar #2 - Daniel-Dane
15. jun. 2012 21:04
Jeg har lagt mærke til, at resten af Flash-objektet, som ikke afspiller video, ikke opdaterer korrekt, når man scroller. Den afspiller ellers fint for mig. Jeg har dog oplevet, at den crashede en enkelt gang, imedens jeg var på newz.dk.
Gravatar #3 - Dr.pikkuk
15. jun. 2012 21:06
mystisk, det vil sige at du godt kan afspille youtube video'er. noget bud på hvad der så kan være galt?
Gravatar #4 - Daniel-Dane
15. jun. 2012 21:08
Jeg tror, at det er nisser, som er på spil. Du skal bare svinge en død kat over hovedet et par gange.
Gravatar #5 - Dr.pikkuk
15. jun. 2012 21:10
TAk daniel, jeg vidste at jeg kunne regne med dig. Den døde kat bliver svær at skaffe, men min nabo er fra ungarn, og nogenlunde ligeså behåret som en kat, så måske jeg lister en legemesdel af ham i nat og prøver.
scurvy... andre forslag?
Gravatar #6 - BurningShadow
16. jun. 2012 06:16

andre forslag?
Ja, i stedet for naboen, kan du kikke i vejsiden, der kan du ind i mellem være heldig at finde en kat, der ikke er alt for meget i stykker.

Du kan også prøve et pindsvin, men det skal helst være ved nymåne, så der går lige tre dage mere, uden flash.

Jeg ved godt at man skal rende og opdatere hele tiden og så igen, i tilfælde af at de retter en sikkerhedsbrist, men så ofte som ting holder op med at virke efter en update, så har jeg valgt at lade være, med mindre at det er strengt nødvendig. Derfor virker både flash og firefox hos mig. Endda sammen! Og uden brug af sort magi!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login