mboost-dp1
Flash på Mobiler (video)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
At crappy streaming løsninger ikke virker? ^^ Flash er jo til andet end lige streaming. som lige er det eneste jeg ser "fejle" i den video
Ah, ja, god pointe. Spørgsmålet er så hvor godt det kører. F.eks. spil skrives også tit i Shockwave, som svjv ikke er portet til mobiler endnu.
En undersøgelse omkring hvad folk faktisk bruger Flash til, ville være utrolig interassant. Fordi jeg synes Apple's grundlag for ikke at ville have Flash på iDevices, virker mere og mere fornuftigt.
Og så må vi jo så se om Microsoft kan lave en bedre implementation til WP7 senere på året.
Ah, ja, god pointe. Spørgsmålet er så hvor godt det kører. F.eks. spil skrives også tit i Shockwave, som svjv ikke er portet til mobiler endnu.
En undersøgelse omkring hvad folk faktisk bruger Flash til, ville være utrolig interassant. Fordi jeg synes Apple's grundlag for ikke at ville have Flash på iDevices, virker mere og mere fornuftigt.
Og så må vi jo så se om Microsoft kan lave en bedre implementation til WP7 senere på året.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.