mboost-dp1

Flere PS4 detaljer

Gå til bund
Gravatar #201 - terracide
3. maj 2013 13:26
And don't get me started on ARMA3 ^^
Gravatar #202 - Dr_Mo
3. maj 2013 13:37
terracide (200) skrev:
For mig var det, for dig ikke....du får ingen glæde af min DP ydelse

Double penetration? Hvad er DP?

Gravatar #203 - markjensen
3. maj 2013 13:44
Jeg tror han mener double precision
Gravatar #204 - Slettet Bruger [252255163]
3. maj 2013 15:50
Det sørgelige ér At terra nu sidder med et grafikkort til næsten 8K... I en verden hvor antallet af udviklere der laver spil der kan udnytte den kan tælles på én hånd.

Om Terra vil eller ej, så har konsoller en direkte indflydelse på ham >_<
Gravatar #205 - gramps
4. maj 2013 13:22
SlettetBruger (204) skrev:
Om Terra vil eller ej, så har konsoller en direkte indflydelse på ham >_<

Hvilket vidst var det som pissede ham af i første omgang..

Btw, FUD? Hvad har det med informationerne om PS4 at gøre?
Gravatar #206 - terracide
4. maj 2013 15:54
#205:
Har du set PR for Ps4?

Gravatar #207 - engfeh
4. maj 2013 16:01
markjensen (203) skrev:
Jeg tror han mener double precision

Godt, for jeg har slet ikke lyst til at forestille mig hvordan det ville se ud hvis MarkJensen fik "glæde" af Terra's Double Penetration-ydelse.
Gravatar #208 - gramps
7. maj 2013 10:37
terracide (206) skrev:
#205:
Har du set PR for Ps4?

Så du svarer kun på de spørgsmål der er nemme at svare på? Jeg prøver igen:

Hvad er det du vil opnå?

Jeg ser i øvrigt hverken frygt, usikkerhed eller tvivl i PR for PS4, nej.
Gravatar #209 - terracide
7. maj 2013 14:55
#208:
Jeg vil dræbe shite like this:
http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=23161...

Læs nu forhelvede den orginale kilde og se alt det PR FUD der bliver spredt om PS4'en....du er dummere end vil-dum.
Gravatar #210 - Jakob Jakobsen
7. maj 2013 15:06

Jeg tror du har større chance for at gøre det... hvis du skrev på anandtechs forum, i stedet for på newz.dk.
Gravatar #211 - terracide
7. maj 2013 15:19
#210:
Du ville have mere success hvis du havde en hjerne...caluzii er AMD-boy...når han poster det link, så har vi balladen på newz..medmindre, som det blev, belv nappet effektivt i røven fra start af.

Det er det samme pis som da PS3'en blev lanceret...Sony og udviklerne stod på nakken af hinanden for at fortælle hvordan PS3 var bedre end en PC...men det er console-faggots glemt alt om i dag...og så hopper de i med begge ben.

Godt støttet af turds der benægter fakta...så hvis du ikke kan se problemet...så er din hukommelse alt for kort også.
Gravatar #212 - Clauzii
7. maj 2013 15:37
terracide (211) skrev:
#210:
Du ville have mere success hvis du havde en hjerne...caluzii er AMD-boy...når han poster det link, så har vi balladen på newz..medmindre, som det blev, belv nappet effektivt i røven fra start af.

Det er det samme pis som da PS3'en blev lanceret...Sony og udviklerne stod på nakken af hinanden for at fortælle hvordan PS3 var bedre end en PC...men det er console-faggots glemt alt om i dag...og så hopper de i med begge ben.

Godt støttet af turds der benægter fakta...så hvis du ikke kan se problemet...så er din hukommelse alt for kort også.

Nu postede jeg så ikke det link for at skabe ballade. Balladen er helt på din regning.

Jeg interesserer mig for smart teknologi, thats it. At du så bliver VED med at påstå at "vi" siger at PS4 er/bliver bedre end en PC, er der vist INGEN i denne tråd der fatter?!
Gravatar #213 - terracide
7. maj 2013 15:42
#212:
Sæ læng vi er enige om at PS4 er bagud i forhold til PC'en allerede fra oaucnh af (ganske som P3 var det) så har jeg det ganske fint...undtagen når PR FUD link som det i #0 bruges...
Gravatar #214 - XorpiZ
7. maj 2013 15:43
Det er godt PC-gamere verden over har en pragtfuldt mandfolk som terracide til at forsvare dem på internetforums verden over.
Gravatar #215 - terracide
7. maj 2013 15:50
#214:
Tænk på hvis jeg ikke var her...så kunne du ikke sidde som en selvfed teen og prøve at spille smart...
Gravatar #216 - Clauzii
7. maj 2013 15:58
Det er skam ikke FUD i #0, men teknikker der FORBEDRER systemet omkring Compute-funktionaliteten i en AMD-APU.
Gravatar #217 - XorpiZ
7. maj 2013 16:00
terracide (215) skrev:
#214:
Tænk på hvis jeg ikke var her...så kunne du ikke sidde som en selvfed teen og prøve at spille smart...

Der findes masser af idioter på nettet, man kan gøre grin med. Det er bare så nemt med dig. :)
Gravatar #218 - gramps
8. maj 2013 16:46
Der var ellers rigeligt med brugere som, med det samme, benægtede at PS4 er bedre end PC. Altså er det blevet stoppet.

Personligt, så ser jeg gladeligt at der kommer en ny tilgang til computing. Hvis grafikkort og processor skal til at arbejde mere sammen, så er der nødt til at være en hurtigere bus - især hvis man vil have højere grafik. Godt nok kan man bruge normal-map til at sænke båndbredde-kravene, men en større båndbredde har aldrig skadet nogen. Undtagen TDC, selvfølgelig.
Gravatar #219 - Clauzii
8. maj 2013 19:11
terracide (213) skrev:
Sæ læng vi er enige om at PS4 er bagud i forhold til PC'en allerede fra oaucnh af (ganske som P3 var det) så har jeg det ganske fint...

Jeg har ikke sagt at den vil være bagud GENERELT set, men skal nok være godt med i et par år, ligesom PS3eren var det.

--

Jeg er iøvrigt ikke i tvivl om, at hvis SONY, Nintendo eller Microsoft ville, kunne de såmænd nok lave en konsol der kunne slå enhver PC. (Microsoft ville nok ikke gøre det, da de jo har et STORT ben i den anden lejr ;)

Men hvor mange ville give 15-20.000,- for en spillekonsol?? Nej vel. Det er der heller ikke mange der gør for en PC. Det største marked er mellem 5-10.000,-. Den ville bare blive for dyr, og det er ikke dér fokus skal placeres hvis man vil tjene penge.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login