mboost-dp1

FullRate

Gå til bund
Gravatar #1 - KokAmok
25. apr. 2006 16:01
Hej

Jeg har hørt en lille smule om et nyt bredbåndsfirma. Fullrate tror jeg det hedder. Er der nogen der ved hvad vi kan forvente os af det? Hvilke hastigheder og priser vil de køre med osv.

På forhånd tak
KokAmok
Gravatar #2 - Ronson ⅍
25. apr. 2006 19:47
Google kan intet finde om dem og de har tilsyneladende ikke en hjemmeside. Så mon man kan forvente det helt store?

Edit: Hvis navnet altså er "fullrate"
Gravatar #3 - KokAmok
25. apr. 2006 20:28
Jeg kunne nemlig heller ikke finde noget om det. Men denne artikel på Comon.dk er hvad jeg har kunne finde: http://comon.dk/index.php/news/show/id=26394

Edit: En søgning på Berlingske Tidende gav også lidt. Det lader til at selskabet sættes igang på torsdag.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
25. apr. 2006 21:18
Åh.. Kun i større byer. Fedt. Kommer nok her til byen samtidig med fiber, år 2020 eller noget i den retning.
Gravatar #5 - KokAmok
25. apr. 2006 21:26
Ja jeg håber da lidt på at der snart kommer noget seriøst her i Århus. Dette kunne godt være et bud. Nu for vi at se på torsdag. Det bliver spændende at se hvad de har bikset sammen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login