mboost-dp1
Galskaben fortsætter
Hvis det var mig der ejede det hus, så rev jeg lortet ned. Hvis der var tosser i det, selvom de gang på gang var blevet bedt om at forlade stedet, så var det ikke mit problem.
Hvorfor har de bare den ufattelige trang til at være på tværs?
Hvorfor har de bare den ufattelige trang til at være på tværs?
Autonome er virkeligt ligesom bolcher....
Umulige at sluge uden at de kommer på tværs..
Skadelige hvis der er for mange af dem..
Lavet af noget sammenkogt snask..
Et helvede at gøre rent efter..
Fås i mange farver..
Umulige at sluge uden at de kommer på tværs..
Skadelige hvis der er for mange af dem..
Lavet af noget sammenkogt snask..
Et helvede at gøre rent efter..
Fås i mange farver..
Tilføjelse:
Når man knuser dem, så ender man med at have en masse små skarpe genstande i hele munden...
Når man knuser dem, så ender man med at have en masse små skarpe genstande i hele munden...
Ryd nu den rotteredde, og giv den flok taberunger et los bagi.
Om jeg begriber hvem der kan være forældre, til så forkælet nogle holdninger og mentaliteter.
Sjovt som de taler om forhandlinger med kommunen, der så vidt jeg har forstået jo netop ikke ejer stedet mere. Ellers trues der med konfrontation... Ja ja... Håber potltiet har reserveret ledige værelser nok. De bliver næppe savnet.
Om jeg begriber hvem der kan være forældre, til så forkælet nogle holdninger og mentaliteter.
Sjovt som de taler om forhandlinger med kommunen, der så vidt jeg har forstået jo netop ikke ejer stedet mere. Ellers trues der med konfrontation... Ja ja... Håber potltiet har reserveret ledige værelser nok. De bliver næppe savnet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund