mboost-dp1
Getmore - lagerfejl eller lukket ned?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvor har du de rygter fra? Men ja det ville nok ikke overraske så mange. Selvom jeg personligt aldrig har haft problemer med dem.
Køber et LG 42SL8500 hos Getmore til 6392.-
Det viser sig desværre det er fejlbehæftet ved modtagelse ”DAO”
(Dead of arrival) og jeg er bekendt med jeg så kan bede om en ombytning
hvilket jeg ytrer ønske om. Her får jeg det svar at det ikke er Getmore men
LG selv der skal afgøre dette og returnerer så tv’et til Getmore.
Der oprettes en reklamations sag med tilhørende sags nummer og jeg kontakter
efter et stykke tid LG for at høre om mit ønske kan efterleves og bliver mødt
med undren da de intet kender til sagen. Jeg får den forklaring at de ikke supporterer
Getmore grundet parallel import og ej heller slutbruger hvis de har købt hos Getmore.
Jeg er altså blevet stukket en lodret løgn hos Getmore der altså selv og alene skulle
afgøre sagen. Jeg modtager senere tv’et fra reparation der altså ikke har været i hænderne på
LG som jeg tidligere ellers havde fået at vide. Det viser sig da også det i stedet har
været i u kyndige hænder da det dels er samlet forkert og ridset og skrammet
flere steder. Da jeg selv er tidligere Radio & TV mekaniker og godt ved hvordan
kunders apparater bør behandles tager jeg nærbilleder og mailer disse til Getmore.
Jeg bliver bedt om at returnere på ny og får at vide man vil gå til LG med sagen og
reklamere overfor værkstedet (endnu en ny løgn). Da jeg denne gang ingen reklamations
nummer får rykker jeg flere gange og kommunikationen via mail er tilsyneladende
brudt trods løfte om svar indenfor 72 timer. Ved telefonisk henvendelse over en periode
på 5-6 uger til deres support bliver jeg af forskellige Getmore ansatte spillet bold
med og alle har en ny og modstridende forklaring. (flere løgne).
Efter trusler om politianmeldelse får jeg beskeden at tv’et er blevet væk.
Jeg nægtes krav om øjeblikkelig erstatning og Politianmelder herefter Getmore.
Efter endnu et stykke tid i dyb fortvivlelse får jeg den kedelige mailbesked fra dem
at Told & Skat har konfiskeret deres varelager og lukket deres bank konto.
Det kunne se ud som en ny konkurs er forestående og mange kunder inkl. mig selv
kan forvente at komme i klemme og tabe deres penge.
Firmaet Getmore er det mest berømte og berygtede firma på nettet,
desværre altså ikke for noget godt. Nettet sværmer da også med information
om gentagne konkurser og svindel. Jeg kan KUN PÅ DET KRAFTIGSTE advare alle forbrugere
om dette foretagende, hold jeg langt væk og køb alle andre steder.
En der har mistet 6392.-
Det viser sig desværre det er fejlbehæftet ved modtagelse ”DAO”
(Dead of arrival) og jeg er bekendt med jeg så kan bede om en ombytning
hvilket jeg ytrer ønske om. Her får jeg det svar at det ikke er Getmore men
LG selv der skal afgøre dette og returnerer så tv’et til Getmore.
Der oprettes en reklamations sag med tilhørende sags nummer og jeg kontakter
efter et stykke tid LG for at høre om mit ønske kan efterleves og bliver mødt
med undren da de intet kender til sagen. Jeg får den forklaring at de ikke supporterer
Getmore grundet parallel import og ej heller slutbruger hvis de har købt hos Getmore.
Jeg er altså blevet stukket en lodret løgn hos Getmore der altså selv og alene skulle
afgøre sagen. Jeg modtager senere tv’et fra reparation der altså ikke har været i hænderne på
LG som jeg tidligere ellers havde fået at vide. Det viser sig da også det i stedet har
været i u kyndige hænder da det dels er samlet forkert og ridset og skrammet
flere steder. Da jeg selv er tidligere Radio & TV mekaniker og godt ved hvordan
kunders apparater bør behandles tager jeg nærbilleder og mailer disse til Getmore.
Jeg bliver bedt om at returnere på ny og får at vide man vil gå til LG med sagen og
reklamere overfor værkstedet (endnu en ny løgn). Da jeg denne gang ingen reklamations
nummer får rykker jeg flere gange og kommunikationen via mail er tilsyneladende
brudt trods løfte om svar indenfor 72 timer. Ved telefonisk henvendelse over en periode
på 5-6 uger til deres support bliver jeg af forskellige Getmore ansatte spillet bold
med og alle har en ny og modstridende forklaring. (flere løgne).
Efter trusler om politianmeldelse får jeg beskeden at tv’et er blevet væk.
Jeg nægtes krav om øjeblikkelig erstatning og Politianmelder herefter Getmore.
Efter endnu et stykke tid i dyb fortvivlelse får jeg den kedelige mailbesked fra dem
at Told & Skat har konfiskeret deres varelager og lukket deres bank konto.
Det kunne se ud som en ny konkurs er forestående og mange kunder inkl. mig selv
kan forvente at komme i klemme og tabe deres penge.
Firmaet Getmore er det mest berømte og berygtede firma på nettet,
desværre altså ikke for noget godt. Nettet sværmer da også med information
om gentagne konkurser og svindel. Jeg kan KUN PÅ DET KRAFTIGSTE advare alle forbrugere
om dette foretagende, hold jeg langt væk og køb alle andre steder.
En der har mistet 6392.-
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.