mboost-dp1
Google.dk langsom?
Skal lige tjekke om det er min comp som er spasser eller det er google.dk som er det...
Er der andre som har meget svært ved at komme ind på google.dk?? Den loader og loader men der sker ik så meget... Den kan sagtens komme ind på google.com...
Jeg kan heller ikke bruge den indbyggede søgefunktion i FF..
bruger FF 1.5
Er der andre som har meget svært ved at komme ind på google.dk?? Den loader og loader men der sker ik så meget... Den kan sagtens komme ind på google.com...
Jeg kan heller ikke bruge den indbyggede søgefunktion i FF..
bruger FF 1.5
Svar fra 64.233.183.103: byte=32 tid=25ms TTL=244
Svar fra 64.233.183.103: byte=32 tid=24ms TTL=244
Ping-statistikker for 64.233.183.103:
Pakker: Sendt = 4, modtaget = 4, tabt = 0 (0% tab),
Beregnet tid for rundtur i millisekunder:
Minimum = 24ms, Maksimum = 25ms, Gennemsnitlig = 24ms
Svar fra 64.233.183.103: byte=32 tid=24ms TTL=244
Ping-statistikker for 64.233.183.103:
Pakker: Sendt = 4, modtaget = 4, tabt = 0 (0% tab),
Beregnet tid for rundtur i millisekunder:
Minimum = 24ms, Maksimum = 25ms, Gennemsnitlig = 24ms
lige update:
på google.dk har jeg søgt på "braun" og indtil videre har den brugt omkring 6 minutter på det...
på google.dk har jeg søgt på "braun" og indtil videre har den brugt omkring 6 minutter på det...
#9 themuss
hvordan sletter/nulstiller jeg den? har slettet alt hvad der kan slettes i FF men virker ikke... :S
hvordan sletter/nulstiller jeg den? har slettet alt hvad der kan slettes i FF men virker ikke... :S
hmm har prøvet det meste hvad der står, men det hjælper stadig ikke... tror bare at jeg tager noget backup og så formatere og geninstallere winxp... den har også lige fået en virus,,, måske det som kan være problemet?
Det er vel en fejl 40 :-p
Virker lortet i andre browsere end den FF installation du har?
Prøv at checke, f.eks. Opera skulle være ret hurtig så det er nemt at se om der er også er problemer der. Hvis ikke kan du jo nøjes med at lave en ny profil i FF i stedet for at formattere computeren
Virker lortet i andre browsere end den FF installation du har?
Prøv at checke, f.eks. Opera skulle være ret hurtig så det er nemt at se om der er også er problemer der. Hvis ikke kan du jo nøjes med at lave en ny profil i FF i stedet for at formattere computeren
Det virkede heller ikke i IE6, opera eller FF beta 2...
Men meget meget meget underligt så virker den nu, dog lidt langsom ifh. google.com...
fatter nada... :s
grunden til at jeg vil fomatere min comp er at den er begyndt at blive rimelig ustabil med alle de programmer jeg snart har installeret og afinstalleret...
Men meget meget meget underligt så virker den nu, dog lidt langsom ifh. google.com...
fatter nada... :s
grunden til at jeg vil fomatere min comp er at den er begyndt at blive rimelig ustabil med alle de programmer jeg snart har installeret og afinstalleret...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund