mboost-dp1

Guild Wars i Linux? Sign up!

Gå til bund
Gravatar #1 - Spook
28. sep. 2005 07:01
Da ArenaNet for næsten et år siden åbnede for de første "Beta Weekend Events" til Guild Wars var der fra starten stor interesse for denne (MM)ORPG, der IKKE krævede månedlige "blodpenge" for at kunne spilles, men lokkede med lækker grafik, enorm PVP-del og ingen kill-stealing. I FAQ'en til spillet kunne man ligeledes læse, at selv om spillet oprindeligt var udviklet til Windows, ville der også blive arbejdet på klienter til Linux, Mac, osv. Da jeg for kort tid side mail'ede ArenaNet, for at spørge til hvordan det egentlig gik med den Linux-klient, svarede de blot at det var da ikke noget de arbejdede på, men jeg skulle da være velkommen til at poste ideen på et par fora, så kunne de se om folk var med på den eller ej. Kort tid efter blev teksten i FAQ'en, der ellers havde været uændret i næsten et år, ændret til at nu "evaluerede de behovet for klienter til andre platforme end Windows". Der er nu startet en underskriftsindsamling for at overbevise dem om at det ville være en rigtig god ide med en klient til f.eks. Linux, fremfor at de fravælger en masse potentielle kunder ved kun at satse på én platform.

I skrivende stund er der 582 underskrifter, vi har brug for mange flere!

http://www.petitiononline.com/gwlinux/
Gravatar #2 - Spook
28. sep. 2005 09:18
...så rundede vi 600 :)
Gravatar #3 - Deternal
28. sep. 2005 11:24
kan godt huske noget om det spil - undrer mig lidt at de sådan ændrer holdning - hvis de har kodet til det fra starten burde det, om ikke andet, være en let sag at kompilere skidtet med det der wine compile hejs.
Gravatar #4 - Gruesome
28. sep. 2005 14:37
Jorv jorv. Så fik man da underskrevet. Håber virkeligt på en native linux klient... Kunne være for cool.
Gravatar #5 - demiurgos
28. sep. 2005 15:03
Jeg spiller ikke Guild Wars, og kører heller ikke Linux... Men det skal da ikke forhindre mig i at skrive under! 614 and counting :)
Gravatar #6 - bjerh
28. sep. 2005 20:48
Ja. 643 er den nu på.. ;)
Gravatar #7 - Spook
4. okt. 2005 10:03
853 er dagens tal :)

spread the word, folks!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login