mboost-dp1
HAHAHA LOL <3 <3 youtubr for rvig skatttzzz <3
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
ej for fandne... hvad sker der så !!!!!
[url=http:// søde du bar'' dejlig....]
OH MY FUCKING GOD !!!
når man keder sig... og trykker ind på næste, næste næste osv osv.
[url=http:// søde du bar'' dejlig....]
OH MY FUCKING GOD !!!
når man keder sig... og trykker ind på næste, næste næste osv osv.
10 skrev:Jeg tror du skal dele dem op. ved ikke helt hvad (: skal betyde, eller jo, hvis jeg vender den fucking rigtigt. Men kan du ikke se at <3 er et totalt cute, over nuttet, lis'som meget over hyper sødt... isvaffel
Eller hvis det skal passe ind i den karameliserede, og sukker dryppende verden pigen lever i, et hjerte.
Man skulle tro, efter at have set den slags, at de 2 menneskelige køn var 2 forskellige racer, og intet havde med hinanden at gøre.
#12:
Holt christ, er der nogen som rent faktisk bruger de smilieyer som MSN kommer med?
Men utrolig sød video, jeg sad selv og flækkede en tåre, men mine følelser sidder også uden på kroppen om morgen... anne <3
Holt christ, er der nogen som rent faktisk bruger de smilieyer som MSN kommer med?
Men utrolig sød video, jeg sad selv og flækkede en tåre, men mine følelser sidder også uden på kroppen om morgen... anne <3
Vil da lige dele [url= fantastiske video[/url] som en af mine klassekammeraters ekskæreste har lavet! :- P
Det bedste er, at den var på DR1's SPAM og Kenneth (min klassekammerat) vidste ingen ting overhovedet om den! Men opdagede det først, da alle i klassen plus diverse lærere sad i klassen og skraldgrinede over den! :- P
Det bedste er, at den var på DR1's SPAM og Kenneth (min klassekammerat) vidste ingen ting overhovedet om den! Men opdagede det først, da alle i klassen plus diverse lærere sad i klassen og skraldgrinede over den! :- P
Okay godt værre at jeg er en pige ikke!?
Men har never ever aldrig i mit liv gjort sådan noget og har aldrig i sinde om at gøre det!
Det har altid været sådan:
"Hold nu kæft og lad være med at tude...! Lad os hoppe ind på sofaen og hygge med grinerfilm chips og sodavand/øl!"
Den virker faktisk LOL!
Og hvad sker der for de smileys?! Min kusine lavede dem også, jeg spurgte hende om hun var blevet spastisk lammet siden hun ikke kunne skrive dem ordenligt...!
Men har never ever aldrig i mit liv gjort sådan noget og har aldrig i sinde om at gøre det!
Det har altid været sådan:
"Hold nu kæft og lad være med at tude...! Lad os hoppe ind på sofaen og hygge med grinerfilm chips og sodavand/øl!"
Den virker faktisk LOL!
Og hvad sker der for de smileys?! Min kusine lavede dem også, jeg spurgte hende om hun var blevet spastisk lammet siden hun ikke kunne skrive dem ordenligt...!
Jeg ville gerne ha hjulpet, men Kina mener åbenbart at Youtube ikke er interessant at se på (Hint: De myrder folk i tibet)
41 skrev:"Hold nu kæft og lad være med at tude...! Lad os hoppe ind på sofaen og hygge med grinerfilm chips og sodavand/øl!"
Den virker faktisk LOL!
Det er kvinder som dig der gør, at jeg ikke er single. ;-)
Min kæreste skal godt nok være kvinde hele vejen igennem. Men de (kvinderne) kan altså også blive så over-feminine og hjerneløse, at det bliver u-udholdeligt. Jeg tror et lille skud maskulinitet til lige at tage toppen af hysteriet er rigtigt sundt. Nok til at de kan se det sjove/fornuftige i ting, som det ellers er mænd der kan se de sjove/fornuftige i, men ikke alt for meget mere. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.