mboost-dp1

HAHAHA LOL <3 <3 youtubr for rvig skatttzzz <3

Gå til bund
Gravatar #51 - nightH
22. mar. 2008 22:35
her er mere af samme skuffe, er det blevet en naturlov at der bare skal være smølfemusik til den slags???

Gravatar #52 - MetteVoldum
23. mar. 2008 12:28
Du sagde du ønskede det skulle være os for altid (L'

Hvem er (L' ? Er det kinesisk? :p
Gravatar #53 - Ronson ⅍
23. mar. 2008 14:48
Jeg tror det er et misdannet ansigt og/eller en firkantet røv.
Gravatar #54 - MetteVoldum
24. mar. 2008 19:42
Det var da noget mærkeligt noget at sige, jeg ønsker det skal være os to for altid misdannede røv :D
Gravatar #55 - Norrah
24. mar. 2008 20:55
Ifølge Google's jeg føler mig heldig. Så er (L' => Leasy Online...
Ved ikke om det hjælper?
Gravatar #56 - nielsbuus
24. mar. 2008 21:06
#55 Mon ikke det har noget at gøre med at pigerne her er nogle grumme tabere som køber nogle ting på afbetaling og lejer resten og har hurtiglån og citybank for en halv bondegård, mens de pryder RKI's register?

That's why! It has got to be.
Gravatar #57 - Ronson ⅍
27. mar. 2008 02:44
"This video has been removed by the user." :D

Vi fik mobbet en video af youtibe. GREAT SUCCESS!
Gravatar #58 - MetteVoldum
29. mar. 2008 14:22
Jeg kan bare mærke det bliver en god dag, først fandt jeg ud af mit internet virkede, efter 3 dage hvor det ikke har virket.
Så har vi mobbet en video af youtube OG jeg skal hjem til min far og have noget ordentlig at æde til aften, lækkert...
Gravatar #59 - bonna
29. mar. 2008 15:44
51 skrev:
her er mere af samme skuffe, er det blevet en naturlov at der bare skal være smølfemusik til den slags???

[url=

Gade vide om det er tilfældigt at Mads Frandsen har skrevet et digt med title "Bliv til noget(!)" ??
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login