mboost-dp1

Hjælp til aktivitet

Gå til bund
Gravatar #1 - uddberg
21. jun. 2006 08:20
Hej jeg har siden Overclock.dk hvis der er nogen der kunne tænke sig at være bruger derinde skulle jeg ikke lægge fingre imellem men jeg ville blive glad :)

og hvis der er nogen der kunne tænke sig at være skribenter derinde skal i endelig skrive en Privatbesked til "knoxi" eller "le-thor" derinde..

håber vi ses eller i har ide'r til hvad der skal til for at den bliver mere besøgt!

fortsat god dag!
Gravatar #2 - hgul
22. jun. 2006 08:45
#1 En lidt anden strategi end du brugte på tweak.dk :-P
Gravatar #3 - coday
22. jun. 2006 11:22
#2 Hvad for en taktik brugte han der?

Er jeg den eneste der er træt af bruger der kun er oprettet for at "spame" med sådan nogle links?
Gravatar #4 - hgul
22. jun. 2006 11:36
#3 en knap så smart en. Vi er ude i noget med tilsvining af tweak.dk og fremhæve overclock.dk under påskud af at være en bruger på overclock.dk - det viste sig så at være Uddberg selv i forklædning :-P
Gravatar #5 - holmen
22. jun. 2006 12:15
Det er lidt flovt sådan noget. At udgive sig for en anden, og så blive opdaget. Jeg tror ikke jeg ville vise mig i det forum nogensinde mere, hvis det havde været mig altså...
Gravatar #6 - addlcove
22. jun. 2006 13:33
nej da, jeg udgiver mig konstant for at være en anden..

eller, det kan da egentligt godt være det bare er en sideeffekt af min personlighedsspaltning.

oh well, man kan ikke vinde det hele.
Gravatar #7 - uddberg
24. jun. 2006 23:30
Hallo.... jeg har ikke været inde på tweak og udgive mig for nogen anden !!! så tak for lort!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login