mboost-dp1
Hotmail hacked?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, jeg har fået slettet alle mine Hello Kitty billeder og fanmails!...
- tror ikke der er mange herinde der bruger hotmail -.-
- tror ikke der er mange herinde der bruger hotmail -.-
Jeg har ikke selv Hotmail, men jeg ville gerne spørge mine venner på MySpace, hvis det ikke lige var fordi, jeg sidder og surfer på Jubii. Og drikker Urge.
Jeg er ikke så bekymret for at folk skal få fat i mine 100+ spam mails og messenger konto med - øh - 2 personer på.
Men, nej, jeg har ikke oplevet at min konto har været hacket, heller ikke selvom mit kodeord i mange år var 123456789 på den.
Men, nej, jeg har ikke oplevet at min konto har været hacket, heller ikke selvom mit kodeord i mange år var 123456789 på den.
Kuffert? Jeg har ingen kode eller lås på min kuffert når jeg rejser. Hvis de vil rode i mine gamle sure underbukser med bremsestreger, så skal de være mere end velkommen.
Sker det ikke med jævne mellemrum at man modtager underlige mails for folk med hotmail- eller gmail-konti? Jeg sender som regel en mail til personen og påpeger at de bør skifte kodeord og advare eventuelle kontakter/modtagere.
Kuffert? Jeg har ingen kode eller lås på min kuffert når jeg rejser. Hvis de vil rode i mine gamle sure underbukser med bremsestreger, så skal de være mere end velkommen.
Sker det ikke med jævne mellemrum at man modtager underlige mails for folk med hotmail- eller gmail-konti? Jeg sender som regel en mail til personen og påpeger at de bør skifte kodeord og advare eventuelle kontakter/modtagere.
Vossen (7) skrev:Kuffert? Jeg har ingen kode eller lås på min kuffert når jeg rejser. Hvis de vil rode i mine gamle sure underbukser med bremsestreger, så skal de være mere end velkommen.
Det er desuden ret dumt hvis man flyver udenlands.
Så bliver låsen, med mindre det er en godkendt model som tolden kan åbne, bare brudt op.
Svigermekanikken har købt et par låse til 150-200 kr stykket ... Bare fordi at det var en ud af få som er godkendt i USA... Jeeez
Svigermekanikken har købt et par låse til 150-200 kr stykket ... Bare fordi at det var en ud af få som er godkendt i USA... Jeeez
milandt (6) skrev:En af mine venner har sendt mig en mail om at hans Hotmail var blevet hacket, og at jeg skulle ignorere alle mails han havde sendt i dag med underlige links.
Tak. Du er ikke den første i dag som kom med denne slags meldinger så jeg tror der er noget galt.
Jeg har kun oplevet det med personer som bruger hotmail. Jeg har ikke oplevet det med personer som bruger Gmail. Hvis jeg nogensinde oplever det med nogen jeg kender, som bruger Gmail, så vil jeg nok med det samme tage fat I en af mine tidligere kollegaer, som i dag arbejder med at sikre Gmail imod misbrug.Vossen (7) skrev:Sker det ikke med jævne mellemrum at man modtager underlige mails for folk med hotmail- eller gmail-konti?
Trentors (12) skrev:#11
Jeg har aldrig oplevet det med Gmail heller. Jeg skifter om til dem. Men har jo haft en fod i MS-lejren længe med Messenger og hele Live-tjenesten. Hvis jeg en dag køber en Windows Phone så skal man AFAIK også bruge Live.
En Live-konto behøver ikke være en Hotmail-adresse - det kan være hvilken som helst mail-adresse.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.