mboost-dp1
HTC Desire HD forsikring
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg står i den glædelige situation at jeg gerne vil gøre alvor om at købe en Desire HD. Den er dog lidt for dyr til at jeg ikke overvejer forsikring.
Jeg læste at fx. El-Giganten har fuld forsikring i 12 måneder for omkring 800 dask, mens at Telenor har for omkring 40 kr pr måned, men dog skal man have købt mobilen inde hos dem, samt købe en abonnement, og det vil jeg helst undgå.
Er der nogen af jer der har erfaring i hvordan man bedst forsikrer en dyr telefon og muligvis, hvordan?
Jeg læste at fx. El-Giganten har fuld forsikring i 12 måneder for omkring 800 dask, mens at Telenor har for omkring 40 kr pr måned, men dog skal man have købt mobilen inde hos dem, samt købe en abonnement, og det vil jeg helst undgå.
Er der nogen af jer der har erfaring i hvordan man bedst forsikrer en dyr telefon og muligvis, hvordan?
Forsikring imod slag, tab af telefon... tyveri tager min indbo-forsikring sig forhåbenligt af.
Forsikring imod slag, tab af telefon... tyveri tager min indbo-forsikring sig forhåbenligt af.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.