mboost-dp1
hurtigt spørgsmål angående ekstern harddisk til foto
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej,
Mener engang at have set eller hørt om en ekstern harddisk, som havde indbygget kortlæser, hvor man så bare satte sit memorycard ind og så overførte den automatisk de billeder man havde taget og lagde dem over i mapper sorteret efter dato.
Jeg har dog prøvet at søge lidt efter den, men kan ikke rigtig finde den.. Mener ikke den var specielt stor (nok en 2.5" disk der var i) eller vildt dyr..
Er der nogle der ved hvad jeg snakker om, og kan smide et link?
Mener engang at have set eller hørt om en ekstern harddisk, som havde indbygget kortlæser, hvor man så bare satte sit memorycard ind og så overførte den automatisk de billeder man havde taget og lagde dem over i mapper sorteret efter dato.
Jeg har dog prøvet at søge lidt efter den, men kan ikke rigtig finde den.. Mener ikke den var specielt stor (nok en 2.5" disk der var i) eller vildt dyr..
Er der nogle der ved hvad jeg snakker om, og kan smide et link?
Hmm må være noget jeg drømte..
Men mener dog at vandfarve fik den anbefalet, da han spurgte om kamera til sin tur til mekka..
#2 Ja, den har i hvert fald batteri indbygget, men den har ikke nogen skærm, den gør det automatisk...
Anyhow, hvis det ikke findes, så er idéen min!
Men mener dog at vandfarve fik den anbefalet, da han spurgte om kamera til sin tur til mekka..
#2 Ja, den har i hvert fald batteri indbygget, men den har ikke nogen skærm, den gør det automatisk...
Anyhow, hvis det ikke findes, så er idéen min!
Nå, det hedder åbenbart et OTG : USB On The Go, så blev jeg ikke rig på den idé :(
Men ser stadigvæk ud til, at de avanceret i forhold til hvad jeg havde i tankerne..
Men den her kunne vel godt bruges, hvis man satte en usb-kortlæser til:
http://www.ubergizmo.com/15/archives/2005/11/otg_s...
Men ser stadigvæk ud til, at de avanceret i forhold til hvad jeg havde i tankerne..
Men den her kunne vel godt bruges, hvis man satte en usb-kortlæser til:
http://www.ubergizmo.com/15/archives/2005/11/otg_s...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.