mboost-dp1
Hvad er forskellen på disse kort?
Og hvilket et anbefaler i til min telefon? k750i (hvis altså nogen af dem kan bruges)
Kort nr. 1
Kort nr. 2
Kort nr. 3
Kort nr. 1
Kort nr. 2
Kort nr. 3
1 og 3 er sikkert samme kort, kort 2 er en ultra udgave af det kort hviket formenteligt betyder hurtigere chip på kortet, hviket kan betyde hurtigere overførsel hvis det altså er kortet der er flaske halsen.
for Digtal cameraer er det rart med en hurtigere chip jeg ved ikke om du vil opleve nogen forbedring med en mobiltelefon, da det typisk kun er skrivninger der virkeligt bliver hurtigere.
for Digtal cameraer er det rart med en hurtigere chip jeg ved ikke om du vil opleve nogen forbedring med en mobiltelefon, da det typisk kun er skrivninger der virkeligt bliver hurtigere.
#2.
Grunden til at du ikke kan se hvilke kort der er tale om, er fordi EDB-priser er ved at opdatere et eller andet, og derfor er siden nede. 31/8-06 klokken 15:30 var siden ihvertfald nede
#3 Tak.
Grunden til at du ikke kan se hvilke kort der er tale om, er fordi EDB-priser er ved at opdatere et eller andet, og derfor er siden nede. 31/8-06 klokken 15:30 var siden ihvertfald nede
#3 Tak.
Og nu har de fucket deres indkøbsliste funktion godt og grundigt op... Hvilket er ret belastende da jeg står og skal bestille en computer for en imorgen hvor alle tingene er plottet ind i deres system. Må jo bare håbe på de får siden ordentligt op at køre inden jeg skal på arbejde...
Og nu har de fucket deres indkøbsliste funktion godt og grundigt op... Hvilket er ret belastende da jeg står og skal bestille en computer for en imorgen hvor alle tingene er plottet ind i deres system. Må jo bare håbe på de får siden ordentligt op at køre inden jeg skal på arbejde...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund