mboost-dp1
Hvad gør man med sådan en bruger?
Hvad kan jeg sige?
Tjek lige en mail jeg fik fra en bruger:
-----------------------------
Fra: Henning Hansen
Sendt: 30. marts 2006 13:08
Til: Rasmus Christensen
Emne: Er der EDB fejl?
Med venlig hilsen
XX a/s
Henning Hansen
Project Engineer
Mit svar:
--------------------------------------------------------
Hej Henning
Fejl ifbm. behandling af dine elektroniske data er tit forårsaget af den frygtede "fejl 40".
Hvis jeg skal hjælpe, bliver du nød til at skrive præcis hvilke elektroniske data du mener der er fejl i.
:)
Mvh
Rasmus
P.S. Hvis du kan læse dette, virker vores mailserver
Tjek lige en mail jeg fik fra en bruger:
Fra: Henning Hansen
Sendt: 30. marts 2006 13:08
Til: Rasmus Christensen
Emne: Er der EDB fejl?
Med venlig hilsen
XX a/s
Henning Hansen
Project Engineer
Mit svar:
Hej Henning
Fejl ifbm. behandling af dine elektroniske data er tit forårsaget af den frygtede "fejl 40".
Hvis jeg skal hjælpe, bliver du nød til at skrive præcis hvilke elektroniske data du mener der er fejl i.
:)
Mvh
Rasmus
P.S. Hvis du kan læse dette, virker vores mailserver
jeg har skrevet mail rundt til it-relaterede firmaer i dag, med en lidt useriøs job ansøgning, der er et par firmaer der har udvist interesse :O
----------------------------------------------------------------
Hej,
Jeg skriver til jer fordi jeg søger job.
Kunne godt tænke mig hvis i havde brug for en til at ekspedere kunder, eller en til at lave lidt regnskab.
Har før i tiden arbejdet på Christiania, men det var mest som afløser i en af boderne. Har stået for import, af diverse ting på Christiania, så jeg kender både til det med at importere vare og ekspedere kunder.
Spiller en hel del WOW, hvor jeg er gruppeleder for en større gruppe, så er vant til at holde hovedet koldt under pressede situationer. Har et stort overblik, hvilket jeg håber i ville kunne få gavn af, hvis i kan bruge mig.
Jeg vil gerne aftale et møde hvor i kan se mig an, skriv en dato og et klokkeslet så skal jeg nok komme.
kan træffes pr. mail. xxxxxxxxxxxx
Det er også muligt at træffe mig på mobil xxxxxxxx, dog ser jeg helst det sker, pr mail!
Mvh Jonas Buch
svar:
Kære Jonas Buch
Tak for din ansøgning og for den interesse du viser Blockbuster.
Da vi ikke ansætter butikspersonale fra hovedkontoret, har jeg videre sendt din ansøgning til vores distriktschef i Nordjylland. Såfremt distriktschefen har kendskab til at der mangler personale i en butik, vil du blive kontaktet. Hvis du ikke hører fra distriktschefen, kan du betragte denne mail som et afslag på din ansøgning.
Da ansættelse af butikspersonale normalt sker ude i de enkelte butikker, vil jeg råde dig til, at henvende dig direkte i den eller de butikker du er interesseret i at arbejde i, og enten aflevere en ansøgning eller bede om et ansøgningsskema. Du vil så muligvis blive kontaktet, hvis butikschefen mangler personale. Du kan også finde ansøgningsskemaet på vores hjemmeside www.blockbuster.dk
Held og lykke med din videre jobsøgning.
Med venlig hilsen
BLOCKBUSTER VIDEO DANMARK A/S
Rikke Larsen
Operations Koordinator
svar
Hej Jonas.
Tak for din ansøgning.
For at få arbejde i LabTech Data skal du som minimum have gennemgået
En HG1 uddannelse. Du skal ligeledes være 18 år og have kørekort, samt
Kunne fremvise en ren straffeattest. Nu skriver du ikke noget om hvilke uddannelser
Du har, men såfremt du kan leve op til ovenstående hører jeg gerne fra dig igen.
Fortsat god dag
Med venlig hilsen
Søren Andersen
LabTech Data A/S
Butikschef
Aars.
svar
Din ansøgninger videre sendt til chefen, som desværre er bortrejst i 2 uger.
Med Venlig Hilsen
Getmore A/S - Salgsafdelingen
Hej,
Jeg skriver til jer fordi jeg søger job.
Kunne godt tænke mig hvis i havde brug for en til at ekspedere kunder, eller en til at lave lidt regnskab.
Har før i tiden arbejdet på Christiania, men det var mest som afløser i en af boderne. Har stået for import, af diverse ting på Christiania, så jeg kender både til det med at importere vare og ekspedere kunder.
Spiller en hel del WOW, hvor jeg er gruppeleder for en større gruppe, så er vant til at holde hovedet koldt under pressede situationer. Har et stort overblik, hvilket jeg håber i ville kunne få gavn af, hvis i kan bruge mig.
Jeg vil gerne aftale et møde hvor i kan se mig an, skriv en dato og et klokkeslet så skal jeg nok komme.
kan træffes pr. mail. xxxxxxxxxxxx
Det er også muligt at træffe mig på mobil xxxxxxxx, dog ser jeg helst det sker, pr mail!
Mvh Jonas Buch
svar:
Kære Jonas Buch
Tak for din ansøgning og for den interesse du viser Blockbuster.
Da vi ikke ansætter butikspersonale fra hovedkontoret, har jeg videre sendt din ansøgning til vores distriktschef i Nordjylland. Såfremt distriktschefen har kendskab til at der mangler personale i en butik, vil du blive kontaktet. Hvis du ikke hører fra distriktschefen, kan du betragte denne mail som et afslag på din ansøgning.
Da ansættelse af butikspersonale normalt sker ude i de enkelte butikker, vil jeg råde dig til, at henvende dig direkte i den eller de butikker du er interesseret i at arbejde i, og enten aflevere en ansøgning eller bede om et ansøgningsskema. Du vil så muligvis blive kontaktet, hvis butikschefen mangler personale. Du kan også finde ansøgningsskemaet på vores hjemmeside www.blockbuster.dk
Held og lykke med din videre jobsøgning.
Med venlig hilsen
BLOCKBUSTER VIDEO DANMARK A/S
Rikke Larsen
Operations Koordinator
svar
Hej Jonas.
Tak for din ansøgning.
For at få arbejde i LabTech Data skal du som minimum have gennemgået
En HG1 uddannelse. Du skal ligeledes være 18 år og have kørekort, samt
Kunne fremvise en ren straffeattest. Nu skriver du ikke noget om hvilke uddannelser
Du har, men såfremt du kan leve op til ovenstående hører jeg gerne fra dig igen.
Fortsat god dag
Med venlig hilsen
Søren Andersen
LabTech Data A/S
Butikschef
Aars.
svar
Din ansøgninger videre sendt til chefen, som desværre er bortrejst i 2 uger.
Med Venlig Hilsen
Getmore A/S - Salgsafdelingen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund