mboost-dp1

Hvad nu?

Gå til bund
Gravatar #51 - holmen
25. jan. 2011 08:04
Bundy (41) skrev:
Ja det har jeg - Har du virkelig så ringe selvværd at du få noget ud af at lege internetpoliti?

Come on, når man er voksen nok til at skrive nedestående (quotes), så er man sgu også voksen nok til at stå til ansvar for det lort man laver.
Når nu den unge, og formentligt indavle Kristian, sidder og sviner folk til på nettet, på en måde som man kun kan forvente fra en der føler han er usårlig (fordi han gemmer sig bag sin skærm), så ville han ikke tage skade af at komme ud på en lille rejse, for at opdage at de inkompetente små idiotiske nørder havde taget røven på ham.
Han ville ingen fysisk overlast lide, men han ville i dén grad føle sig owned og forhåbentlig lære at tænke sig om før han skriver.

Indrømmelse: Da jeg begyndte at læse #1 synes jeg at det var over stregen, men da jeg nåede længere ned i teksten og opdagede at han gav alle, der læste hans indlæg, mulighed for at kontakte Kristian, synes jeg det var helt OK.

At folk måske gik lidt hårdt til ham i salgstråden er en anden diskussion.

PhoqUe (18) skrev:
Nej jeg kan sgu godt se newz.dk ikke er stedet for salg.
I er åbenbart en flok useriøse inkompetente små idioter, som ikke kan tage noget som helst seriøst.

Please gør verden en tjeneste, og rejs til månen - i spilder sgu vores oxygen.

PhoqUe (25) skrev:
Du kan få den hvis du hopper ned fra storebæltsbroen..

Ågerpriser? Hvad er det? Er det en pris på Åge eller hvad?
Jeg tager ikke OVERpriser, og når du ikke er interesseret, så syntes jeg bare du kan holde dine retarderede kommentarer for dig selv!

PhoqUe (43) skrev:
Nu må i kraftedme lige tage jer sammen. Der er da absolut ingen rotation i kraniet på jer...
Og dig Jakob Jakobsen, du er kraftedme dum som snot. Jeg ved godt nettet sikkert er det eneste sted du kan få lidt succes, fordi du i dit nørdeliv, har mistet alt i den virkelige verden.

Og dig lingualgnota, til din opmærksomhed hedder jeg Kristian, og ikke Brian. Jeg håber sgu du dør af asscancer..

Hæng jer selv.

PhoqUe (45) skrev:
Get af life... bitch.

PhoqUe (48) skrev:
Glæder mig næsten hver gang jeg ser om der er nye indlæg.
Det er lidt ligesom at tage i zoo, og se aberne, bortset fra at jeres intelligens er mindre end en deres.. Pff...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login