mboost-dp1
Hvad nu?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Her kommer et enestående nyt spil: Et spil hvor spilleren ikke selv ved han er med, og hvor han ikke kan vinde. Og han kan kun undgå at tabe ved at finde ud af at han spiller!
Deltageren i denne omgang hedder Kristian. Hvis man er flittig læser herinde har man uden tvivl set hans udemærkede salgsannonce for en fjernstyret bil. Denne annonce blev naturligvis straks tromlet ned af de onde Newz-brugere, og Kristian reagerede med retfærdig harme ved at kalde dem for "useriøse inkompetente små idioter" og sige at de skulle hoppe ud fra en bro.
Nu er spørgsmålet så: Skal vi finde os i den behandling? Skal vi finde os i at tilfældige folk opretter brugere udelukkende for at bombardere os med ligegyldige salgsannoncer? Skal vi finde os i at de derefter sviner os til når vi gør opmærksom på det? Naturligvis skal vi ikke det!
Jeg har nu i lidt tid kommunikeret over e-mail med personen, hvor vi diskuterer et evt. salg. Har jeg tænkt mig at købe bilen? Selvfølgelig ikke! Min plan er bare at genere ham tilstrækkelig meget - gerne ved at lokke ham på en længere rejse - til at han ikke gentager bedriften, og helst at tilsvarende subjekter holder sig væk i fremtiden!
Men jeg er en fair person, og jeg synes at alle skal have en chance til. Så hvis denne person beslutter sig for at anvende sin nyoprettede bruger til andet end at skaffe sig af med sit gamle ragelse til "ågepriser" vil han naturligvis lægge mærke til dette indlæg og trække sig ud af handelen i god ro og orden. Samtidig kommer der også et anstrøg af demokrati ind over det, da alle andre brugere naturligvis også har chancen for at advare ham inden det er for sent.
Valget er derfor op til jer, brugere af Newz.dk: Skal han lide for sine synder, eller skal vi være bamhjertige og lad nåde gå for ret? Enhver har mulighed for at nedlægge veto, men tænk jer godt om inden I benytter jer af den!
Let the game begin!
Deltageren i denne omgang hedder Kristian. Hvis man er flittig læser herinde har man uden tvivl set hans udemærkede salgsannonce for en fjernstyret bil. Denne annonce blev naturligvis straks tromlet ned af de onde Newz-brugere, og Kristian reagerede med retfærdig harme ved at kalde dem for "useriøse inkompetente små idioter" og sige at de skulle hoppe ud fra en bro.
Nu er spørgsmålet så: Skal vi finde os i den behandling? Skal vi finde os i at tilfældige folk opretter brugere udelukkende for at bombardere os med ligegyldige salgsannoncer? Skal vi finde os i at de derefter sviner os til når vi gør opmærksom på det? Naturligvis skal vi ikke det!
Jeg har nu i lidt tid kommunikeret over e-mail med personen, hvor vi diskuterer et evt. salg. Har jeg tænkt mig at købe bilen? Selvfølgelig ikke! Min plan er bare at genere ham tilstrækkelig meget - gerne ved at lokke ham på en længere rejse - til at han ikke gentager bedriften, og helst at tilsvarende subjekter holder sig væk i fremtiden!
Men jeg er en fair person, og jeg synes at alle skal have en chance til. Så hvis denne person beslutter sig for at anvende sin nyoprettede bruger til andet end at skaffe sig af med sit gamle ragelse til "ågepriser" vil han naturligvis lægge mærke til dette indlæg og trække sig ud af handelen i god ro og orden. Samtidig kommer der også et anstrøg af demokrati ind over det, da alle andre brugere naturligvis også har chancen for at advare ham inden det er for sent.
Valget er derfor op til jer, brugere af Newz.dk: Skal han lide for sine synder, eller skal vi være bamhjertige og lad nåde gå for ret? Enhver har mulighed for at nedlægge veto, men tænk jer godt om inden I benytter jer af den!
Let the game begin!
Jeg prøvede at sende en besked til Kristian, men beskeden ender hos mig. (Lad konspirationsteorierne blomstre.)
Edit:
WTF. Tråden er allerede på Google.
I lost.beewe (1) skrev:Et spil hvor spilleren ikke selv ved han er med, og hvor han ikke kan vinde. Og han kan kun undgå at tabe ved at finde ud af at han spiller!
Edit:
WTF. Tråden er allerede på Google.
Han er kun en knægt og ved ikke bedre, så at påføre ham andet end psykisk terror, synes jeg ville være for hårdt.
Vi er den danske afdeling med terracide som afdelingsleder. Følger du overhovedet ikke med?!Lowkey (5) skrev:Om vi skal gå sammen om at terrorisere et barn?
Er det ikke mere 4chan/anonymous' afdeling?
Daniel-Dane (6) skrev:Vi er den danske afdeling med terracide som afdelingsleder. Følger du overhovedet ikke med?!Lowkey (5) skrev:Om vi skal gå sammen om at terrorisere et barn?
Er det ikke mere 4chan/anonymous' afdeling?
ROFL
Du opretter en bruger for mindre end 24 timer siden - og nu føler du dig "mighty and powerful" nok til at begynde at køre hetz mod en bruger der har dummet sig (og har fået det at vide).
Du er mere fail end Kristian.
Knægten har fået at vide at han har dummet sig, lad det nu bare ligge...
Du opretter en bruger for mindre end 24 timer siden - og nu føler du dig "mighty and powerful" nok til at begynde at køre hetz mod en bruger der har dummet sig (og har fået det at vide).
Alligevel har han opnået mere respekt end mig. (Ikke at det nogensinde skulle være en præstation.)Corholio (11) skrev:Du er mere fail end Kristian.
Daniel-Dane (12) skrev:Alligevel har han opnået mere respekt en mig. Ikke at det nogensinde skulle være en præstation.
"Vi er den danske afdeling med terracide som afdelingsleder. Følger du overhovedet ikke med?!
Fra den guddommelige kommentar, får du da lige min!
Det er da ét skridt på vejen, man kan så tænke over hvor meget min respekt nu engang er værd...
Corholio (11) skrev:#1
Nu kunne det jo tænkes at dette ikke er min eneste bruger - at jeg for eksempel bare vil slippe for spam fra Kristian!
Daniel-Dane (16) skrev:#15
Er du i virkeligheden mig?
Damn, jeg er opdaget! Hvordan gjorde du det?
Eller også er jeg Corholio og kan godt lide at skændes med mig selv!
Eller Vandfarve! Min selvtillid var lidt nede, så jeg havde brug for noget ros, om det så skulle komme fra mig selv!
beewe (1) skrev:Skal vi finde os i at tilfældige folk opretter brugere udelukkende for at bombardere os med ligegyldige salgsannoncer? Skal vi finde os i at de derefter sviner os til når vi gør opmærksom på det?
Fuck yeah. Vi har jo lissom ikke andet at lave.
Hvordan udtaler man hans navn?Magten (14) skrev:Lidt hetz på Kristian herinde synes jeg er godt nok. Ingen grund til at trække det ud i ekstremer bare fordi vi kan :)
Lad os hellere bruge noget energi på at finde info på dem her! :D
Det er dig, vandfarve og gnarfsan (aka gnarfsen), som står bag de fleste alternative brugere.LinguaIgnota (20) skrev:Fuck yeah. Vi har jo lissom ikke andet at lave.
Og har colapusheren altid haft det brugernavn? Jeg er sikker på, at han hed noget lignende for noget tid siden. Eller har jeg bare været skæv de tre år, jeg nu har været her?
Daniel-Dane (22) skrev:Og har colapusheren altid haft det brugernavn? Jeg er sikker på, at han hed noget lignende for noget tid siden. Eller har jeg bare været skæv de tre år, jeg nu har været her?
Apropos, så synes jeg vi har brug for en liste over brugere, tidligere brugernavne og evt. alternative profiler efterhånden som de bliver opdaget!
Mmh, jeg har kun én bruger på Newz. Jeg både lover og sværger højt og helligt. Det der med flere kontoer har aldrig rigtig været mig - jeg kører som regel med en enkelt, indtil den bliver bannet, hvorefter jeg opretter mig en ny. Men Newz banner ikke, så hurra for LinguaIgnota.
Undtagelsen er Facebook, hvor jeg ikke synes, at jeg har lyst til at trolle under mit eget navn.
Undtagelsen er Facebook, hvor jeg ikke synes, at jeg har lyst til at trolle under mit eget navn.
LinguaIgnota (28) skrev:Mmh, jeg har kun én bruger på Newz. Jeg både lover og sværger højt og helligt. Det der med flere kontoer har aldrig rigtig været mig - jeg kører som regel med en enkelt, indtil den bliver bannet, hvorefter jeg opretter mig en ny. Men Newz banner ikke, så hurra for LinguaIgnota.
Youz failedz myz goodz manz.
Nå, jeg skal videre med mit liv. Tuttelu.
beewe (30) skrev:Spillet kører tilsyneladende stadig - jeg er stolt over jer!
Jeg har bildt ham ind at jeg vil tage til Svendborg for at købe bilen - han har ikke indvilget i at tage dertil endnu, men jeg skal nok skrive hvis han gør så de blødsødne kan nå at forbarme sig over ham!
Touché. Det bliver en slem overraskelse. Forresten, tag gerne den gode Onkel Lingie med. Han kan vist godt lige alternativ sex med det alternative køn, ifyaknowwhatimean?
Synes nu at i gik lidt overstregen da den bette knægt prøvede at sælge sin legetøjs bil..
Hvad med at vi sagde "Dum idé med at lave en salgstråd som første post, men velkommen" istedet for at ligge så mange kræfter i at flame nye brugere..
Jeg ved godt at største delen af os er idioter, men vi kunne jo prøve at lade være med at vise det til den bredde offentlighed :-)
Hvad med at vi sagde "Dum idé med at lave en salgstråd som første post, men velkommen" istedet for at ligge så mange kræfter i at flame nye brugere..
Jeg ved godt at største delen af os er idioter, men vi kunne jo prøve at lade være med at vise det til den bredde offentlighed :-)
Så mange køb/salg-tråde synes jeg heller ikke vi har, så vi kan tillade os at jage nyoprettede brugere væk, som kunne tilføje noget interessant til køb/salg-tråden.
Har en kammerat som viste mig Newz for godt 4 år siden. Han bruger newz hver dag, men han har aldrig haft grund til at oprette en bruger. Han oprettede så én for nogle måneder siden med en relevant købe-tråd, men blev straks svinet og fik den obligatoriske oprettet/aktiveret fra LinguaIgnota.
Har en kammerat som viste mig Newz for godt 4 år siden. Han bruger newz hver dag, men han har aldrig haft grund til at oprette en bruger. Han oprettede så én for nogle måneder siden med en relevant købe-tråd, men blev straks svinet og fik den obligatoriske oprettet/aktiveret fra LinguaIgnota.
Daniel-Dane (22) skrev:[quote=Magten (14)]
Og har colapusheren altid haft det brugernavn? Jeg er sikker på, at han hed noget lignende for noget tid siden. Eller har jeg bare været skæv de tre år, jeg nu har været her?
Tråden er efterhånden død, men bliver lige nødt til at gøre opmærksom på at jeg har haft samme brugernavn siden jeg begyndte at deltage aktivt på Newz. Hvem troede du jeg har været? :P
Daniel-Dane (22) skrev:Hvordan udtaler man hans navn?Magten (14) skrev:Lidt hetz på Kristian herinde synes jeg er godt nok. Ingen grund til at trække det ud i ekstremer bare fordi vi kan :)
Lad os hellere bruge noget energi på at finde info på dem her! :D
Det er dig, vandfarve og gnarfsan (aka gnarfsen), som står bag de fleste alternative brugere.
beewe (26) skrev:Apropos, så synes jeg vi har brug for en liste over brugere, tidligere brugernavne og evt. alternative profiler efterhånden som de bliver opdaget!
Bliver lige nødt til at brokke mig lidt her. Jeg har aldrig haft anden bruger end denne på Newz! Nå!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.