mboost-dp1
Hvad ville i mene var en rimelig pris på en download af en DVD?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Der har været en del snak omkring ulovlig downloaden, streaming osv. på det sidste. Senest ang. serier.
Personligt downloader jeg alt ulovligt, jeg tror ikke jeg har købt en DVD film de sidste 5 år. Årsag? De er alt alt alt for dyre. Jeg gider ikke have det lort stående, jeg gider heller ikke sælge dem igen. Hvis jeg skal betale for den slags bliver det i biffen (hvor jeg til gengæld er ugentligt).
Jeg ville godt ligge en 20'er.
Og en 10'er for en enkelt streaming i god kvalitet med god hastighed.
Personligt downloader jeg alt ulovligt, jeg tror ikke jeg har købt en DVD film de sidste 5 år. Årsag? De er alt alt alt for dyre. Jeg gider ikke have det lort stående, jeg gider heller ikke sælge dem igen. Hvis jeg skal betale for den slags bliver det i biffen (hvor jeg til gengæld er ugentligt).
Jeg ville godt ligge en 20'er.
Og en 10'er for en enkelt streaming i god kvalitet med god hastighed.
En download to keep?
normal dvd 100
blueray kval 150-180
ja ca. butikpriser..dog billigere da man ikke skal betale for fragt, indpakning mm.
normal dvd 100
blueray kval 150-180
ja ca. butikpriser..dog billigere da man ikke skal betale for fragt, indpakning mm.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.