mboost-dp1
Hvem har mødt hinanden IRL?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Nu er newz.dk jo community med en relativ lille fast sammensluttet brugerskare som "kender" hinanden ud fra vores brugernavne og gravatars..
Men hvem har egentlig mødt hinanden i virkeligheden? Og hvorfor?
Jeg selv har, som jeg lige husker det, mødt Vandfarve 2 gange, begge i forbindelse med salg (den ene gang i en meget fancy tux!) og 3214N, også 2 gange og begge gange ifbm. salg. Så har jeg mødt Pernicious, hmn, Emil, Acro, Avenger-, bonna, Net_Srak, Derfor, The_Lone_Gunman i forbindelse med newz.dk-crew møde..
Jeg har gået på samme uddannelse (og årgang) som natterjack. Og set Trylleklovn gå ind på Burger King i Køge!
Det er sådan umiddelbart lige dem jeg husker at have mødt i løbet af årene..
Men hvem har egentlig mødt hinanden i virkeligheden? Og hvorfor?
Jeg selv har, som jeg lige husker det, mødt Vandfarve 2 gange, begge i forbindelse med salg (den ene gang i en meget fancy tux!) og 3214N, også 2 gange og begge gange ifbm. salg. Så har jeg mødt Pernicious, hmn, Emil, Acro, Avenger-, bonna, Net_Srak, Derfor, The_Lone_Gunman i forbindelse med newz.dk-crew møde..
Jeg har gået på samme uddannelse (og årgang) som natterjack. Og set Trylleklovn gå ind på Burger King i Køge!
Det er sådan umiddelbart lige dem jeg husker at have mødt i løbet af årene..
Har mødt vandfarve en enkelt gang, også i forbindelse med salg. Og det er vel ca. det, for jeg går ikke ud fra at drømme tæller som IRL? (hint hint bitches!)
Har mødt vandfarve en enkelt gang, også i forbindelse med salg. Og det er vel ca. det, for jeg går ikke ud fra at drømme tæller som IRL? (hint hint bitches!)
Det er faktisk et meget sjov spil hvis man keder sig. Der mangler bare en save game funktion...trylleklovn (2) skrev:IRL er for noobs.
Har ikke mødt nogen.. men har drømt at jeg så Terracides 5 børn :) - Sikkert i forbindelse med en date ^^
Jeg har venner, kolleger og "extended family" med brugere på newz. Nogle af dem er enda på min venneliste. Men jeg har vist ikke mødt nogen af de mest aktive.
Jeg er blevet stalket et par gange af Jonasdonbeak, men uden dog selv at have set ham.
Derudover har jeg nærmest mødt, sådan halvt igennem min kæreste, selveste hr. Ronson.
Den eneste jeg har mødt rigtigt rigtig, og endda op til flere gange er David Munch, en gammel ven fra dengang man i sin tid opfandt det sociale internet.
Derudover har jeg nærmest mødt, sådan halvt igennem min kæreste, selveste hr. Ronson.
Den eneste jeg har mødt rigtigt rigtig, og endda op til flere gange er David Munch, en gammel ven fra dengang man i sin tid opfandt det sociale internet.
Jeg har hørt på Daniel-Dane alt for mange gange (IRL). Seriøst, I burde altså også sætte ham på ignore-listen, da han alt for ofte bare lukker lort ud.
Hey, wait a minute. Jeg er jo omringet af piger! :D
På flest ignorelisterI hører jo ikke efter. Manden er jo farlig!
1 Daniel-Dane
Har studeret sammen med The_Lone_Gunman... eller ok, at studere var måske en overdrivelse.
Druk?
Druk?
Mig og/eller Terracide, det kunne også kun gå galt :-)myplacedk (8) skrev:Men jeg har vist ikke mødt nogen af de mest aktive.
Magten (5) skrev:Det er faktisk et meget sjov spil hvis man keder sig. Der mangler bare en save game funktion...
Og en rewind-knap!
milandt (18) skrev:jeg har kun mødt Spiderboy i forbindelse med det omtalte salg..
Yeah, et salg... heeelt sikkert...
#topic:
Jeg er sgu ikke sikker, men jeg tror, jeg har gået i klasse med Xstefan. Ved ikke, om det er ham, jeg tror, det er.
CableCat og jeg så sgu mange film sammen, i Sønderborg.
Så har jeg mødt en enkelt i forbindelse med en handel, og jeg har sikkert mødt Buch på Burger King.
Tjoo, så var der TLG, på CeBIT bussen. Hint; Når han spørger om navn, så er det IRL-navnet. BurningShadow, var så ikke det korrekte svar....
Så har jeg mødt en enkelt i forbindelse med en handel, og jeg har sikkert mødt Buch på Burger King.
Tjoo, så var der TLG, på CeBIT bussen. Hint; Når han spørger om navn, så er det IRL-navnet. BurningShadow, var så ikke det korrekte svar....
jeg kender ikke nogen, men jeg er jo også kun på side to af Newz.dk mest aktive brugere!!
Jeg må til at komme igang med at poste!
Jeg må til at komme igang med at poste!
#28 For søren, jeg er også faldet af på den, jeg ligger et par pladser under dig.
Oh well, det må handle om kvalitet over kvantitet.
Oh well, det må handle om kvalitet over kvantitet.
MaxT og Snoop er henholdsvis ven og fætter. hmn har jeg boet på værelse med for snart 10 år siden i newz's spæde år.
Og så har jeg mødt silliankaas i forbindelse med salg.
Og så har jeg mødt silliankaas i forbindelse med salg.
vandfarve (42) skrev:
Desværre, MZ, men vi aftalte jo, at vi BEGGE skulle komme i suit.
Jeg var da i mit fineste og stiveste Statoil outfit!
Windcape (41) skrev:Det er først når vi når ned til fidomuh at det begynder at være useriøst!-)
Du står da ellers over fidomuh, og jeg synes da at have set adskillige useriøse indlæg fra din side. ;-)
Og jeg mener ikke på den gode/sjove/pjattede/hyggelige/afslappede måde.
(Fx. den her, store ord fra en datamatiker-studerende til én som lever af at være ekspert i emnet. Især ikke når du er klar over det.)
MiniatureZeus (46) skrev:Ahh Disky var så sød og god!
Nogen som ved hvor Disky er henne? Jeg havde da hel glemt ham(?)! Ham har jeg haft utallige argumentationer med :D
Iøvrigt dybt mærkværdigt at terracide ligger så langt nede i aktivitersstatistikken. Med al det lort han lukker ud, skulle man tro at han toppede toppen (på andet end ignored listen)!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.