mboost-dp1

Hvem har mødt hinanden IRL?

Gå til bund
Gravatar #51 - gnаrfsan
5. mar. 2010 09:31
fidomuh (50) skrev:
- og alligevel giver dine indlaeg langt mere mening end Windcapes.. Imagine that :D

Aarh så slemt synes jeg nu heller ikke det er ;)
Gravatar #52 - vandfarve
5. mar. 2010 09:35
fidomuh (50) skrev:

- og alligevel giver dine indlaeg langt mere mening end Windcapes.. Imagine that :D

Infinitive monkey theorem!
Gravatar #53 - Windcape
5. mar. 2010 09:55
Det er svært at skrive ting som giver mening in fidomuh's verden :p

Og i myplacedk's verden skal man have 20 års erfaring for at diskuttere tekniske emner. Debatterne på newz.dk ville godt nok være kedelige, i så fald, hah.

Hvis man skulle være ekspert for at diskuttere et emne, så ville der stort set ingen diskussion være :p

Det må være de der stille folk som aldrig tør sige noget i frokostpausen sinde de ikke synes de har de fornødne 5-10 års erfaring for at give input! Men jeg håber ihvertfald ikke at folk er ligeså kedelige i IRL som de giver udtryk for på nettet.

(You bait, I bite!-))
Gravatar #54 - vandfarve
5. mar. 2010 09:59
Windcape (53) skrev:
Hvis man skulle være ekspert for at diskuttere et emne, så ville der stort set ingen diskussion være :p

Newz.dk - hvor alle er eksperter på det, der diskuteres!
Gravatar #55 - Windcape
5. mar. 2010 10:02
vandfarve (54) skrev:
Newz.dk Internettet - hvor alle er eksperter på det, der diskuteres!
Fixed!

Desuden er det kun idioter der ikke har fattet det endnu. Hvis f.eks. jeg laver en indlæg ved alle jo godt hvilket perspektiv og erfaring det er skrevet ud fra, så må folk jo selv fortolke det sådan.
Gravatar #56 - fidomuh
5. mar. 2010 10:04

Det er svært at skrive ting som giver mening in fidomuh's verden :p

Det hjaelper svampe paa. De er ikke saa dyre igen, hvis bare man plukker dem selv :D

Og i myplacedk's verden skal man have 20 års erfaring for at diskuttere tekniske emner.

Naeh, bare en marginal viden om emnet :P

(You bait, I bite!-))

You bite, I fling poo.
Gravatar #57 - myplacedk
5. mar. 2010 10:12
Windcape (53) skrev:
Og i myplacedk's verden skal man have 20 års erfaring for at diskuttere tekniske emner.

o_O Jeg mangler ord.
Gravatar #58 - myplacedk
5. mar. 2010 10:13
fidomuh (56) skrev:
Naeh, bare en marginal viden om emnet :P

Bare han lader være med at påstå at han er ekspert, og jeg ikke er. Når nu han er studerende, og jeg lever af det. Og han ikke kan få det til at virke, og jeg kan.
Gravatar #59 - Norrah
5. mar. 2010 11:44
#53.. uhh uhhhh.. do me now... do me!
Gravatar #60 - gnаrfsan
5. mar. 2010 11:50
myplacedk (57) skrev:
o_O Jeg mangler ord.

Det kan 10 To be or not to be – that is the question: Whether 'tis nobler in the mind to suffer The slings and arrows of outrageous fortune, Or to take arms against a sea of troubles And, by opposing, end them. To die, to sleep No more – and by a sleep to say we end The heartache and the thousand natural shocks
That flesh is heir to – ‘tis a consummation Devoutly to be wished. To die, to sleep To sleep, perchance to dream. silkeaber hjælpe med.

Edit: Holy fuck, det skete!
Gravatar #61 - Norrah
5. mar. 2010 11:57
#60 Det er ikke sket før en abe skriver hele kompendiumet.. Step up the game..

Forresten kan det siges, at sandsynligheden for at det sker, er udregnet til samme størrelse som hvis du vínder 1st præmien i lotto hver uge.. de næste 35.000år.
Gravatar #62 - gnаrfsan
5. mar. 2010 12:04
Norrah (61) skrev:
Forresten kan det siges, at sandsynligheden for at det sker, er udregnet til samme størrelse som hvis du vínder 1st præmien i lotto hver uge.. de næste 35.000år.

Do you feel lucky? I know I do :D

(sandsynligheden for den lille stump Shakespeare var iøvrigt 1 til 7,85 * 10^274)
Gravatar #63 - Cloud02
5. mar. 2010 13:46
vandfarve (54) skrev:
Newz.dk - hvor alle er eksperter på det, der diskuteres!

<3 for at quote min signatur.
Gravatar #64 - Windcape
5. mar. 2010 14:15
Sikots (48) skrev:
Nogen som ved hvor Disky er henne? Jeg havde da hel glemt ham(?)! Ham har jeg haft utallige argumentationer med :D
Jeg tror han smuttede efter det nummer trylleklovn lavede med ham!

Vi fandt ud af at han havde en personlig hjemmeside omkring hvor sejt Debian var, til trods for at være mere anti-Linux end mig!
Gravatar #65 - trylleklovn
5. mar. 2010 14:20
Disky eller "Søren Reinke Petersen" også kendt som "theDiverDK" på dykkersites, har angiveligt følgende websites:

http://www.dykkeren.dk/about/

http://www.disky-design.dk/fish/

http://www.disky.dk/

http://reinke.dk/Galleri/

Er ret sikker på at det er ham til venstre på billedet her: http://reinke.dk/Galleri/Juletur%20til%20Hamborg/s...
Gravatar #66 - Windcape
5. mar. 2010 14:24

Han gik helt amok da du brugte det billede som profil herinde :D
Gravatar #67 - zin
5. mar. 2010 14:25
#1: Du mødte også mig ved CeBIT turen 2008 eller 2007. :-)
Ved samme lejlighed mødte jeg:
vandfarve, Pernicious, NetSrak, Acro, Derfor, og en hel del andre som jeg sikkert har glemt.
Gravatar #68 - trylleklovn
5. mar. 2010 14:26
#66 Ja netop derfor mistænker jeg det for at være ham. Det var et longshot da jeg valgte at bruge det, var slet ikke sikker på at det var ham til at starte med, men han tryglede mig om at fjerne det.

Dunno hvorfor han ikke bare har fjernet de gamle sider der.
Gravatar #69 - fidomuh
5. mar. 2010 14:55
Trylleklovn... Alt Aere og respekt for det der.
Det er fandme det mest underholdende nogensinde :D

+10 rating for at skraemme Disky vaek :D
Gravatar #70 - illishar
5. mar. 2010 15:33
Jeg mistænker tit "fjendtlige" IT-personer jeg møder IRL, for også at deltage på Newz. Men da jeg selv har det fint med at kunne lukke semi-anonymt crap ud herinde, så holder jeg mig til blot at udforme konspirations-teorier, om de folk jeg møder.
Gravatar #71 - MiniatureZeus
5. mar. 2010 15:38
ZiN (67) skrev:
vandfarve, Pernicious, NetSrak, Acro, Derfor, og en hel del andre som jeg sikkert har glemt.

Har, desværre, aldrig været med på en af CeBIT turene :( Den gratis billet til CeBIT var ellers eneste grund til jeg var i staff! :D

#Trylleklovn, kan du finde den omtalte tråd?
Gravatar #72 - trylleklovn
5. mar. 2010 15:42
#71 tror ikke der var nogen tråd as such, ændrede min profil så den afspejlede de informationer jeg nu kunne finde om ham, samt profilbilleder, og skrev de links i min signatur
Gravatar #73 - MiniatureZeus
5. mar. 2010 15:50
trylleklovn (72) skrev:
#71 tror ikke der var nogen tråd as such, ændrede min profil så den afspejlede de informationer jeg nu kunne finde om ham, samt profilbilleder, og skrev de links i min signatur

Nu jeg lige tænker mig om, kan jeg godt huske han lige efterlod en kommentar tilegnet til dig, hver gang du skrev noget :P Var ret grineren.

http://www.facebook.com/group.php?gid=347689341865
Gravatar #74 - trylleklovn
5. mar. 2010 16:08
Nice lavet at du fandt hans facebook profil! http://www.facebook.com/soren.reinke?ref=search&am...
Gravatar #75 - vandfarve
5. mar. 2010 17:46
Cloud02 (63) skrev:
<3 for at quote min signatur.

Nu skal du ikke føle dig overvældet. Jeg hader mænd, der græder glædestårer...
Gravatar #76 - vandfarve
5. mar. 2010 17:47
ZiN (67) skrev:

Jeg har trods gode intentioner aldrig været på CeBIT endnu. Ja, jeg ved det... Jeg fortjener ikke de bytes, som jeg fylder på Newz.dk. Mandalae, bare slet min bruger, fordi jeg indrømmede det.
Gravatar #77 - vandfarve
5. mar. 2010 17:49
trylleklovn (72) skrev:

Hvad fanden skete der?

Jeg kan huske, at jeg har læst en mulliard indlæg af Disky, men så forsvant han pludselig. Hvorfor var det lige, at han ikke kunne lide, at du stalkede ham? Jeg ville føle mig beæret, så længe jeg får lov til at beholde Terra for mig selv...
Gravatar #78 - Zeales
5. mar. 2010 18:10
Jeg har ikke mødt en eneste person for Newz hvad jeg ved af, og hvis det endelig skulle ske, håber jeg det er en kvinde, single med et 'touch' af nørd.
Gravatar #79 - Windcape
5. mar. 2010 19:45
vandfarve (77) skrev:
Hvad fanden skete der?
Han forsvandt bare, det var lidt weird.
Gravatar #80 - fidomuh
5. mar. 2010 21:32

Han er helt sikkert herinde, bare incognito ! :D
Gravatar #81 - incognito
5. mar. 2010 21:35
Dude, seriously...
Bland mig uden om det her!
Gravatar #82 - Cloud02
5. mar. 2010 22:15
vandfarve (76) skrev:
Mandalae, bare slet min bruger
He asked for it.
Gravatar #83 - arne_v
5. mar. 2010 22:20

Det kunne være interessant at vide hvormange refs til denne tråd mandalae har fået !

:-)
Gravatar #84 - trylleklovn
5. mar. 2010 22:26
Oh btw, har da mødt mandalae, hmn og acro IRL til et newz developer møde.
Gravatar #85 - Qw_freak
5. mar. 2010 23:20
Kunne Disky evt være Terra??
Gravatar #86 - trylleklovn
5. mar. 2010 23:40
#85 desværre nej, kender en der arbejder samme
sted som Terra der kan dokumentere at han eksisterer i virkeligheden.
Gravatar #87 - arne_v
5. mar. 2010 23:42

Med den frisure??
Gravatar #88 - holmen
5. mar. 2010 23:49
MZ din wanker! Du har engang afleveret en PS1-controller til mig på på parkeringspladsen foran diligencen ved holbæk station.
Det er sådan set det.
Eller, jeg købte engang nogle spil af en anden en herinde, men har glemt hvem det var.
Gravatar #89 - Scavy
5. mar. 2010 23:59
Har efterhånden mødt en del herinde fra, når jeg har pushet hardware til dem, eller har været ude på konsulent arbejde rundt omkring i landet...

Derudover har jeg mødt en hel del tilbage fra mine mere lyssky dage på Amiga demo scenen, der senere er blevet brugere her på newz ;)
Gravatar #90 - terracide
6. mar. 2010 01:38
#87:
It's not hair dude...
Gravatar #91 - arne_v
6. mar. 2010 02:14

Det ligner godt nok også mest et eller andet pelsdyr som har sat sig oven på dit hovede.

Men jeg er lidt gammeldags og forventer, at det der er på hovedet af folk enten er hår eller en hat. Og det lignede ikke en hat.
Gravatar #92 - arne_v
6. mar. 2010 02:38
Windcape (53) skrev:

Det må være de der stille folk som aldrig tør sige noget i frokostpausen sinde de ikke synes de har de fornødne 5-10 års erfaring for at give input!

"Tale er sølv - tavshed er guld"

"True knowledge is when one knows the limitations of one's knowledge."

"The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool."

“To know that you do not know is the best. To pretend to know when you do not know is a disease.”

"The only true wisdom is in knowing you know nothing."
Gravatar #93 - MiniatureZeus
6. mar. 2010 10:55
holmen (88) skrev:
MZ din wanker! Du har engang afleveret en PS1-controller til mig på på parkeringspladsen foran diligencen ved holbæk station.
Det er sådan set det.
Eller, jeg købte engang nogle spil af en anden en herinde, men har glemt hvem det var.

Nå ja! Du kom i en killer mazda!
Gravatar #94 - gnаrfsan
6. mar. 2010 11:11
#92:
Visdomsord?
"[url= pity the fool[/url]"

Jeg tror at alle Newz brugere kunne lære noget af Mr. T
Gravatar #95 - Norrah
6. mar. 2010 16:02
#93 Hvad er det?
Gravatar #96 - MiniatureZeus
6. mar. 2010 16:10
Norrah (95) skrev:
#93 Hvad er det?

En sej, rød, mazda 626 (hvis jeg ikke huske helt forkert) med spoiler!
Gravatar #97 - Norrah
6. mar. 2010 16:22
#96 lyder mere som en mazda killer..
Gravatar #98 - holmen
7. mar. 2010 08:16
#93/#96 Oh yeah baby

http://www.auto-types.com/images/mazda/Mazda_626_1...

Og så the real deal http://img10.imageshack.us/img10/5047/dsc02671l.jp...

Den er ikke blevet vasket siden oktober tror jeg. Og så har jeg heller ikke lige fået poleret den. Det må blive et forårsprojekt.
Min har kun et afgangsrør, modsat den fra model-billedet.
Gravatar #99 - zin
8. mar. 2010 09:46
Huh, bløh.
Min hukommelse er ikke hvad den har været.
Jeg har så ikke mødt hverken vandfarve eller MZ. Det har i stedet været den beærede rackbox.
Under denne lejlighed fik så mange som muligt - herunder migselv - påklistret et "Jeg lamer (eller var det troller?) også på newz.dk"-skilt, formet som et hjerte. Ganske fantastisk.
Gravatar #100 - paradise_lost
8. mar. 2010 12:14
holmen (98) skrev:
#93/#96 Oh yeah baby

http://www.auto-types.com/images/mazda/Mazda_626_1...

Og så the real deal http://img10.imageshack.us/img10/5047/dsc02671l.jp...

Den er ikke blevet vasket siden oktober tror jeg. Og så har jeg heller ikke lige fået poleret den. Det må blive et forårsprojekt.
Min har kun et afgangsrør, modsat den fra model-billedet.

Nice bil, har selv sådan en. Billigt og dejligt køretøj
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login