mboost-dp1
Hvem har tilkaldevagt?
Hvor mange herinde, udover undertegnede, er med i en vagtordning? Hver anden uge (De ulige af slagsen) har jeg tilkaldevagt på vores udstyr til alarmhåndtering. Og ja, jeg er på job lige nu... Står og kigger på en server der bruger en satans god tid på at køre chkdsk. Så jeg drikker kaffe og kakao til 550 /timen.
Andre end mig der skal være klar til at springe ud af fjerene når lokummet brænder på jobbet?
PS: Hvis denne post ikke giver nogen mening, så se lige hvornår den er postet. Jeg blev kaldt ind for to timer siden...
Andre end mig der skal være klar til at springe ud af fjerene når lokummet brænder på jobbet?
PS: Hvis denne post ikke giver nogen mening, så se lige hvornår den er postet. Jeg blev kaldt ind for to timer siden...
Normalt har jeg ikke tilkaldevagt, da jeg bare er ungdomsarbejder der hvor jeg arbejder (et køkken på et plejehjem) men sidste jul fik jeg så lov til at prøve det, heldigvis! Blev kaldt ind kl 10 om morgenen og fik lov til at gå kl 11, stadig om morgenen fordi at hende som var syg, følte sig rask alligevel! Men pga. min kontrakt fik jeg 5 timer dobbelt søndagstakts plus kaldevagt plus helligdagstillæg, så det blev en reel timeløn på ca. 1500,-!
[spoiler]
Normal søndags løn for unge u/ 18: 113kr
Helligdags betaling for unge u/ 18: 52kr
Tilkaldevagt for unge u/ 18år: 33,5kr
altså (113*2*5)+(52*5)+(33.5*5)=1557.5kr/time
[/spoiler]
EDIT: stravejfjel :p
[spoiler]
Normal søndags løn for unge u/ 18: 113kr
Helligdags betaling for unge u/ 18: 52kr
Tilkaldevagt for unge u/ 18år: 33,5kr
altså (113*2*5)+(52*5)+(33.5*5)=1557.5kr/time
[/spoiler]
EDIT: stravejfjel :p
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund