mboost-dp1
hvem her drukket min cola
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg tror nu det er ham her....
http://www.sommerlan.dk/modules.php?name=emsGaller...
http://www.sommerlan.dk/modules.php?name=emsGaller...
#22 det er jo ikk byen det der, det er bare steder ensomme mennesker spenderer deres fredag og lørdag aftener :)
#24 lyder som om du har en rigtig hyggelig fritid ;), hvis det du scorer beholder sine kønshår så er din standard vel hvis ikke ulækker så meget lav imo, og så kan vi vel alle sammen score meget i byen ikk ?
#18:
Ja, din fætter har.. Men jeg har 30 km til omtrent 600 paller flere... :-)
<ironi>
Jeg er dog bange for at resten af posterne i denne tråd er homofober.
Tag jer sammen - der er da ikke noget at være bange for fra en person som vrikker lidt med håndledende og lesper. Det giver bare flere kvinder til os! :-)
</ironi>
Ja, din fætter har.. Men jeg har 30 km til omtrent 600 paller flere... :-)
<ironi>
Jeg er dog bange for at resten af posterne i denne tråd er homofober.
Tag jer sammen - der er da ikke noget at være bange for fra en person som vrikker lidt med håndledende og lesper. Det giver bare flere kvinder til os! :-)
</ironi>
skulle vi ik bare lege at emo'er er fucking lameass motherfuckers, og så få lukket den her tråd :) ?
24: blaaoejet
Kommer du oxo i skj.bar? Kan ikke huske at have set dig... Kommer du på lørdag? Der er mandestrip, det bliver sikkert sjovt...
Kommer du oxo i skj.bar? Kan ikke huske at have set dig... Kommer du på lørdag? Der er mandestrip, det bliver sikkert sjovt...
#39 var faktisk seriøs, det er altid sjovest i skj.bar efter mandestrip og samtidig kan man teste sig selv og se hvor hetro man rent faktisk er ;-P
... også skulle sætningen da også være lidt dobbelttydig det giver mere interessante samtaler.
BTW. første gang i mit liv jeg kunde stave til 'interessante' i et forsøg.
... også skulle sætningen da også være lidt dobbelttydig det giver mere interessante samtaler.
BTW. første gang i mit liv jeg kunde stave til 'interessante' i et forsøg.
# 29
ked af at sige det makker..
men kvinder vil have "shaven heaven" ligsom mænd også vil...
og det er så normalt at intimbarbere sig at fladlus er ved at blive en truet dyreart... :P
# 36
kan vi ikke bare vedtage at du er et lille intollerant, arrogant røvhul der "brander" folk han ikke kender imens han gemmer sig bag sit tastatur...
tak for tilbudet
men tror at jeg springer over... har desværre en date på lørdag og da det er i KBH bliver jeg ligsom nød til at sove ved hende for at være sikker på at jeg ikke bliver nød til at synke ned på "kønshårs-niveau" for at finde et sted at sove
men har sq ingen problemer med mandestrip...
det er sq da kun folk der er usikre på deres egen sexualitet der ikke kan holde til at se på den slags
ked af at sige det makker..
men kvinder vil have "shaven heaven" ligsom mænd også vil...
og det er så normalt at intimbarbere sig at fladlus er ved at blive en truet dyreart... :P
# 36
kan vi ikke bare vedtage at du er et lille intollerant, arrogant røvhul der "brander" folk han ikke kender imens han gemmer sig bag sit tastatur...
tak for tilbudet
men tror at jeg springer over... har desværre en date på lørdag og da det er i KBH bliver jeg ligsom nød til at sove ved hende for at være sikker på at jeg ikke bliver nød til at synke ned på "kønshårs-niveau" for at finde et sted at sove
men har sq ingen problemer med mandestrip...
det er sq da kun folk der er usikre på deres egen sexualitet der ikke kan holde til at se på den slags
HØRT HØRT
Det er sQ surt at du bliver nød til at være så defensiv her på Newz, jeg overraskes gang på gang over tilsyneladende progressive mennesker pseudo-tolerance. DK er et småborgerligt lorteland...
... Og tolerance er et dække for det modsatte, hvis en render rundt og tænker: åh hvor er det vigtigt at tage hensyn til/tolerere (indsæt minoritet), er man ikke tolerant, det er først når man ikke tænker over det at man virkeligt er "tolerant".
det er sq da kun folk der er usikre på deres egen seksualitet der ikke kan holde til at se på den slags
HØRT HØRT
Det er sQ surt at du bliver nød til at være så defensiv her på Newz, jeg overraskes gang på gang over tilsyneladende progressive mennesker pseudo-tolerance. DK er et småborgerligt lorteland...
... Og tolerance er et dække for det modsatte, hvis en render rundt og tænker: åh hvor er det vigtigt at tage hensyn til/tolerere (indsæt minoritet), er man ikke tolerant, det er først når man ikke tænker over det at man virkeligt er "tolerant".
#41 Det var da en frygtelig arrogant kommentar at sige kvinder vil have shaven heaven... måske dem du møder, men mine kammerater og jeg snakkede om det og vi har ikke kunnet drage den konklusion. Nogle vil have det naturligt, nogle fuldstændigt væk, nogle trimmet og nogle er totalt ligeglade.
med kammerater mener du så dine "mandevenner??? eller hvordan???
læg mærke til at jeg ikke skrev ALLE kvinder..
jeg skrev ligsom mænd..
der findes stadigvæk mænd der er til de store måtter og at det der :) - helt ligsom i 80´r p0rn
respekt for det...
og andre mænd for brækfornemmelser når de det mindste tegn på kropsbehåring
med kammerater mener du så dine "mandevenner??? eller hvordan???
læg mærke til at jeg ikke skrev ALLE kvinder..
jeg skrev ligsom mænd..
der findes stadigvæk mænd der er til de store måtter og at det der :) - helt ligsom i 80´r p0rn
respekt for det...
og andre mænd for brækfornemmelser når de det mindste tegn på kropsbehåring
#45 du er en popemo, du går med makeup som er produceret og skabt til kvinder, du snakker som du har forstand til, når du FÅR kønshår endag så kan du være velkommen tilbage i diskutionen, seriøst, du er like metroemo like ting.. der er ikke engang et ord for hvad du er..
Self. Vil en kvinde have uden hår, de elsker følelsen af at være sammen med en på 10..
det er ikke engang en diskution, der er vel nogen dumme 13årige piger som du dater der foretrækker uden hår, og det beviser arto tydeligt.
Du er ikke sej og stop med at snakke udenom dit makeup forbrug.
Self. Vil en kvinde have uden hår, de elsker følelsen af at være sammen med en på 10..
det er ikke engang en diskution, der er vel nogen dumme 13årige piger som du dater der foretrækker uden hår, og det beviser arto tydeligt.
Du er ikke sej og stop med at snakke udenom dit makeup forbrug.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.