mboost-dp1

Hvilke mobiler med WLAN?

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
6. sep. 2006 09:16
Søger en komplet liste af mobil telefoner der indeholder WLAN. Står og skal købe ny mobil, her i nærmeste fremtid.
Prisen har ikke noget at sige, og heller ikke om den er tiltænkt erhverslivet.

Ved at følgende modeler har WLAN:
Sonyericsson p990i
Qtek 8310
HTC MTeoR (kommer snart)
HTC TyTN Dansk (9600)

En af betingelserne er at der skal være muliged for at udvide hukommelsen med et flash ram kort.
Gravatar #2 - Wolly
6. sep. 2006 09:50
Jeg har lige købt en Qtek 9100 og den er super fed. Du må endelig ikke købe en fon før du har tjekket Qtek på nettet!!! Den har WLAN og fuldt tastatur med æøå.
Gravatar #3 - Mort
6. sep. 2006 09:55
Inden du overvejer en Qtek, så kig lige på nettet efter de mange artikler der er omkring stabilitets problemerne Qtek har med deres Windows Mobile telefoner.

Sidst jeg læste om det (For et par måneder siden) var der blandt andet problemer med at telefonen nogen gange ikke kunne modtage opkald selvom den så ud til at alting var iorden. Er man villig til at acceptere den slags "småfejl" så skulle Qtek vist være en fin telefon.
Gravatar #4 - Wolly
6. sep. 2006 09:59
Jeg har læst mellem 20 - 30 review's, test og artikler med brugererfaringer af qtek 9100 og aldrig hørt om nogen der havde problemer, men derfor kan det jo sagtens være sant at nogle telefoner har problemer.
Gravatar #5 - buch
6. sep. 2006 10:59
Men var det ikke bare en firmware opdatering der skulle til?

Kan den udvides med flash ram?
Gravatar #6 - Wolly
6. sep. 2006 11:46
Det kan tage MMC-SD kort... op til 4Gb mener jeg.
Gravatar #7 - amokk
6. sep. 2006 11:55
Nokia N80
Gravatar #8 - buch
6. sep. 2006 13:26
Har selv fundet flere modeller i min søgning.

Så nu ser listen sådan her ud:
Nokia N91
Nokia E70
Nokia E61
Nokia E60
Sonyericsson p990i
Qtek 8310
Qtek 9100
QTEK S200
HTC MTeoR (kommer snart)
HTC TyTN Dansk (9600)

Vil stadig gerne have hvis jeg kan få flere modeller at vælge mellem.
Gravatar #9 - NFX
6. sep. 2006 14:11
http://www.gsmarena.com/search.php3
Vælg "Wi-fi: Required", resten til Doesn't matter, og du får 52 hits. Værs'go!
Gravatar #10 - Disky
7. sep. 2006 09:01
Det er en gammel nyhed, de nye firmwares er klippestabile.

Køber selv snart en Qtek 8310'er. De sparker så meget røv i forhold til Nokia, Sony osv.
Gravatar #11 - buch
7. sep. 2006 10:33
Har besluttet mig for at jeg skal have mig en Eten M600, tror jeg nok. Den koster lidt over 4200 i danmark, så det resultere nok i en mindre opsparing først.

Jeg takker for dem der nævnte modeller til listen, og specielt tak til #11
Gravatar #12 - Derfor
7. sep. 2006 15:20
#2 Jeg har selv haft en Qtek 8100, den var jeg sådan set meget glad for, bortset fra at den manglede en dansk ordbog indbygget, så jeg måtte selv skrive alle danske ord ind for at den fattede det, og så var den meget modtagelig over for ridser og åbentbart også saltvand, da den gik i stykker ved at jeg tabte den på stranden.

En af mine venner har en Qtek s400 den har også indbygget Wlan, men han siger dog at han er ved at være træt af den da den er for stor og klodset hele tiden at gå og slæbe rundt på, og ud fra hvad jeg har set på billeder af de nyere Qtek telefoner får jeg også indtrykket af at de er meget store, men det bliver de vel nødt til at være, da jeg ikke kan forstille mig andet end at det vil være meget irriterende at skrive på et mini, mini, mini tastatur.

Edit: Buch hvorfor takker du i indlæg #11 dig selv for at skrive indlæg #11 ?
Gravatar #13 - buch
7. sep. 2006 15:26
Ja det gør jeg, men vil os meget gerne takke #9 nu vi er i gang ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login