mboost-dp1
Hvilke mobiler med WLAN?
Søger en komplet liste af mobil telefoner der indeholder WLAN. Står og skal købe ny mobil, her i nærmeste fremtid.
Prisen har ikke noget at sige, og heller ikke om den er tiltænkt erhverslivet.
Ved at følgende modeler har WLAN:
Sonyericsson p990i
Qtek 8310
HTC MTeoR (kommer snart)
HTC TyTN Dansk (9600)
En af betingelserne er at der skal være muliged for at udvide hukommelsen med et flash ram kort.
Prisen har ikke noget at sige, og heller ikke om den er tiltænkt erhverslivet.
Ved at følgende modeler har WLAN:
Sonyericsson p990i
Qtek 8310
HTC MTeoR (kommer snart)
HTC TyTN Dansk (9600)
En af betingelserne er at der skal være muliged for at udvide hukommelsen med et flash ram kort.
Inden du overvejer en Qtek, så kig lige på nettet efter de mange artikler der er omkring stabilitets problemerne Qtek har med deres Windows Mobile telefoner.
Sidst jeg læste om det (For et par måneder siden) var der blandt andet problemer med at telefonen nogen gange ikke kunne modtage opkald selvom den så ud til at alting var iorden. Er man villig til at acceptere den slags "småfejl" så skulle Qtek vist være en fin telefon.
Sidst jeg læste om det (For et par måneder siden) var der blandt andet problemer med at telefonen nogen gange ikke kunne modtage opkald selvom den så ud til at alting var iorden. Er man villig til at acceptere den slags "småfejl" så skulle Qtek vist være en fin telefon.
http://www.gsmarena.com/search.php3
Vælg "Wi-fi: Required", resten til Doesn't matter, og du får 52 hits. Værs'go!
Vælg "Wi-fi: Required", resten til Doesn't matter, og du får 52 hits. Værs'go!
#2 Jeg har selv haft en Qtek 8100, den var jeg sådan set meget glad for, bortset fra at den manglede en dansk ordbog indbygget, så jeg måtte selv skrive alle danske ord ind for at den fattede det, og så var den meget modtagelig over for ridser og åbentbart også saltvand, da den gik i stykker ved at jeg tabte den på stranden.
En af mine venner har en Qtek s400 den har også indbygget Wlan, men han siger dog at han er ved at være træt af den da den er for stor og klodset hele tiden at gå og slæbe rundt på, og ud fra hvad jeg har set på billeder af de nyere Qtek telefoner får jeg også indtrykket af at de er meget store, men det bliver de vel nødt til at være, da jeg ikke kan forstille mig andet end at det vil være meget irriterende at skrive på et mini, mini, mini tastatur.
Edit: Buch hvorfor takker du i indlæg #11 dig selv for at skrive indlæg #11 ?
En af mine venner har en Qtek s400 den har også indbygget Wlan, men han siger dog at han er ved at være træt af den da den er for stor og klodset hele tiden at gå og slæbe rundt på, og ud fra hvad jeg har set på billeder af de nyere Qtek telefoner får jeg også indtrykket af at de er meget store, men det bliver de vel nødt til at være, da jeg ikke kan forstille mig andet end at det vil være meget irriterende at skrive på et mini, mini, mini tastatur.
Edit: Buch hvorfor takker du i indlæg #11 dig selv for at skrive indlæg #11 ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund