mboost-dp1
Hvilken Sony Ericsson til min mor?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Min mor vil gerne have en ny mobiltelefon.
Før den hun har nu, havde hun min gamle k700i, som hun var ganske tilfreds med, men som altid med denne model så blev joysticket til sidst slidt ned.
Hun foretrækker Sony Ericssons menuer og skal ikke have en smartphone.
Jeg tænker noget candybar, med den samme runde menu-vælger i midten som på walkman mobilerne (helst bare uden at tastaturet skal slides ud. Og så må kameraet også gerne være bare nogenlunde.
Fandt en eller anden random sony ericsson sidste gang, men det har vist sig at være noget være lort. Byggekvaliteten er så ringe at telefonen bogstavelig talt er ved at falde fra hinanden, og så kan man f.eks. kun optage et lydklip på 30 sekunder før den brokker sig.
Hun vil gerne have at der er indbygget radio.
Jeg tænker noget i k-serien (findes det stadig?) men problemet er at telefonerne på billeder kan ligner en masse og så når man får den i hånden opdager man hvor håbløst ringe den bygget. Så hvis folk har erfaring med det så ville det være at foretrække.
På forhånd tak, altvidende newz.dk folk.
Før den hun har nu, havde hun min gamle k700i, som hun var ganske tilfreds med, men som altid med denne model så blev joysticket til sidst slidt ned.
Hun foretrækker Sony Ericssons menuer og skal ikke have en smartphone.
Jeg tænker noget candybar, med den samme runde menu-vælger i midten som på walkman mobilerne (helst bare uden at tastaturet skal slides ud. Og så må kameraet også gerne være bare nogenlunde.
Fandt en eller anden random sony ericsson sidste gang, men det har vist sig at være noget være lort. Byggekvaliteten er så ringe at telefonen bogstavelig talt er ved at falde fra hinanden, og så kan man f.eks. kun optage et lydklip på 30 sekunder før den brokker sig.
Hun vil gerne have at der er indbygget radio.
Jeg tænker noget i k-serien (findes det stadig?) men problemet er at telefonerne på billeder kan ligner en masse og så når man får den i hånden opdager man hvor håbløst ringe den bygget. Så hvis folk har erfaring med det så ville det være at foretrække.
På forhånd tak, altvidende newz.dk folk.
Kommer i tanke om jeg havde en w810 på et tidspunkt, findes der en tidsvarende udgave af den, for den havde virkelig en god byggekvalitet.
Jeg vil klart anbefale Sony Ericsson w890i.
Lækker byggekvalitet, utrolig simpel og ikke mindst robust. Har haft omkring 10 mobiltelefoner i løbet af mit liv, og den her er klart den bedste jeg har haft.
Den har også radio, har bare aldrig brugt den.
Lækker byggekvalitet, utrolig simpel og ikke mindst robust. Har haft omkring 10 mobiltelefoner i løbet af mit liv, og den her er klart den bedste jeg har haft.
Den har også radio, har bare aldrig brugt den.
#5 Har meget dårlige erfaringer med de der tynde alu-lignende w-modeller. As in at de falder fra hinanden.
Beholder hun sit gamle nummer?
Den er satme dyr, men k800i'eren er klart den bedste SE telefon jeg har haft.
Da jeg havde haft k800i'eren i ca 2 år skiftede jeg til k850i'eren og min lillebror overtog k800i'eren og havde den i yderligere to år.
I løbet af de to år havde jeg både en k850i'er og c905'er og begge var til rep mens k800i'eren kørte upåklageligt videre.
Den har bl.a. overlevet at blive tabt fra en knallert med ~45 km/t, på asfalt.
Teksten på knapperne begyndte at blive slidt af da den var ca 3 år gammel.
Kameraet tager nogle ganske fornuftige billeder, og er uden tvivl bedre end kameraet i min desire.
Mine erfaringer med SE telefoner efter k800i'eren, er klart at kvaliteten er dalet, det var primært derfor jeg gik over til et andet mærke da jeg skulle have ny telefon sidste gang.
Den er satme dyr, men k800i'eren er klart den bedste SE telefon jeg har haft.
Da jeg havde haft k800i'eren i ca 2 år skiftede jeg til k850i'eren og min lillebror overtog k800i'eren og havde den i yderligere to år.
I løbet af de to år havde jeg både en k850i'er og c905'er og begge var til rep mens k800i'eren kørte upåklageligt videre.
Den har bl.a. overlevet at blive tabt fra en knallert med ~45 km/t, på asfalt.
Teksten på knapperne begyndte at blive slidt af da den var ca 3 år gammel.
Kameraet tager nogle ganske fornuftige billeder, og er uden tvivl bedre end kameraet i min desire.
Mine erfaringer med SE telefoner efter k800i'eren, er klart at kvaliteten er dalet, det var primært derfor jeg gik over til et andet mærke da jeg skulle have ny telefon sidste gang.
+1
Den er vildt robust og nem at bruge. Gå dog efter en K810i, da dens joystick er meget bedre/robust.
+1
Den er vildt robust og nem at bruge. Gå dog efter en K810i, da dens joystick er meget bedre/robust.
trylleklovn (7) skrev:#5 Har meget dårlige erfaringer med de der tynde alu-lignende w-modeller. As in at de falder fra hinanden.
Nu passer jeg generelt godt på mine ting, så jeg kan ikke tale af personlig erfaring. Jeg har dog en veninde som virkelig har givet sin nogle tæsk gennem tiden, og den virker altså endnu.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.