mboost-dp1

Hvor kan jeg have læst denne chat-log?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
21. aug. 2006 11:42
Jeg kan huske at have læst en chat-log. Der var andre chat-logs på den side, og jeg vil gerne finde siden igen. Den log jeg kan huske var noget ligende:

Some_guy: I was like stalking this girl from my work.
One day, she asks me for a ride home. And I was like, okay.
I drove her directly home, and when she got out of the car, she said: Hey! How do you know where i live?
Then I took off.

Det er helt sikkert, at det ikke står ordret som jeg har skrevet det (ud fra hukommelsen), men essensen af chat-log'en er den sammme.
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
21. aug. 2006 11:58
Gravatar #3 - holmen
21. aug. 2006 12:29
Nej, det var ikke på bash.org. jeg tror at jeg fandt linket til siden her inde et sted. Og i log'en, nævner gutten at han stalkede hende der pigen. Jeg må bare tjekke en masse tagwall-tråde igennem når jeg kommer hjem. Men tak for det.
Gravatar #4 - HashKagen
21. aug. 2006 15:19
Netop derfor holder jeg en min egen quote database med henvisninger :D ret stener jah.
Gravatar #5 - Simm
23. aug. 2006 09:25
bash.org er ellers skæg :D

Zybl0re> get up
<Zybl0re> get on up
<Zybl0re> get up
<Zybl0re> get on up
<phxl|paper> and DANCE
* nmp3bot dances :D-<
* nmp3bot dances :D|-<
* nmp3bot dances :D/-<
<[SA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet
Gravatar #6 - DiZaster
23. aug. 2006 10:44
He He denne her er meget fed

<DannyB> some girl on the street asked if i was saved yet
<DannyB> i told her i saved at the checkpoint a couple minutes back
<DannyB> and can reload from there if i die
<DannyB> she was confused
Gravatar #7 - Cloud02
24. aug. 2006 12:22
denne her er også meget fed. Mest fordi jeg er med i den :D

<ReDy[CPH]> i remember once upon a time when i had dailup, i still remember the nightmares that modem brought, the times i just sat and stared at the screen downloading a 10 mb demo and the download time said 250hr 56m 16s download time increasing instead of decreasing, the frustration of never being able to open a homepage whitout waiting an hour, these things, 56kbit, it was this that made me who i am today a crazy leecher!
<Razor2k3> i refuse to read all that
<Cloud02> i remember once upon a time when i had dailup
<Cloud02> i still remember the nightmares that modem brought
<Razor2k3> nice
<Cloud02> the times i just sat and stared at the screen downloading a 10 mb demo and the download time said 250hr 56m 16s download time increasing instead of decreasing
<Razor2k3> go on
<Cloud02> the frustration of never being able to open a homepage whitout waiting an hour
<Cloud02> these things, 56kbit
<Cloud02> it was this that made me who i am today a crazy leecher!
<Razor2k3> ty
Gravatar #8 - MiniatureZeus
24. aug. 2006 13:43
#7 cloud02
HAHA ROFLMAO!! Hvor got! Tak nu kan jeg leve lidt længere på mit arbejde idag!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login