mboost-dp1
Hvorfor er det ikke koldt længere?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvilke bøger? ;P jeg har jo ikke haft geo/naturfag. fordi LÆREREN skar det fra.
Anyhow. nu har jeg jo selv været ung engang, og det er jo tydeligt at unge hellere vil lave noget der er sjovt end at "spilde tiden" på læsning ^^
Det fortryder man jo så dengang idag.
Hvordan var du selv i folkeskolen?
Det er jo lærerens opgave at holde eleverne ( attentionspan as a hummingbee ) interesserede :)
Anyhow. nu har jeg jo selv været ung engang, og det er jo tydeligt at unge hellere vil lave noget der er sjovt end at "spilde tiden" på læsning ^^
Det fortryder man jo så dengang idag.
Hvordan var du selv i folkeskolen?
Det er jo lærerens opgave at holde eleverne ( attentionspan as a hummingbee ) interesserede :)
Tja, behøver ikke at være dukset ;P har tit ønsket mig at rejse tilbage i tiden og tage folkeskolen om, med samme hunger efter viden som jeg har idag ^^
Det var kun tysk, og Fysik/Kemi der fangede mig, dem nailede jeg også med 13 taller.
Nå enough flirting.
Det var kun tysk, og Fysik/Kemi der fangede mig, dem nailede jeg også med 13 taller.
Nå enough flirting.
SlettetBruger (55) skrev:Tja, behøver ikke at være dukset ;P har tit ønsket mig at rejse tilbage i tiden og tage folkeskolen om, med samme hunger efter viden som jeg har idag ^^
Nå enough flirting.
Fysik/Kemi i folkeskolen var ét fag...ikke to?
terracide (54) skrev:Forlod folkeskolen med et snit på 10,2 i eksamen...says it all dosn't it?
Godt for dig!
terracide (54) skrev:Viden er magt.
Ja og at være højrøvet = dumhed
Det du kalder basal viden er måske basal for dig og mig men ikke for andre, men så har de noget som de mener er almen viden men det er det ikke for os!
terra>>>Hvis du er så klog- hvorfor er du så bare it supporter?
Det mener jeg da ganske bestemt du er- hvis du ikke er- hvad er du så?
Det mener jeg da ganske bestemt du er- hvis du ikke er- hvad er du så?
#Terracide
Er det ikke også blevet påpeget op til flere gange før din første post, at årstiderne skyldes jordens hælding?
Er det ikke også blevet påpeget op til flere gange før din første post, at årstiderne skyldes jordens hælding?
Colapusheren (68) skrev:#Terracide
Du skal ikke lytte til mig! Alle mine indlæg kommer fra gnarfsans virtuelle skraldespand, der indeholder alle de posts, som han ikke vil oploade for hans aber...
True story!
terracide (71) skrev:#70:
Sidder i NOC/Netdrift og mit job består i overvågning, fejlsøgning og fejlretning på vores core-netværk.
Soo....... Nothin'? :P
Btw nu er det jo Fullrate du arbejder hos(hvis jeg husker rigtigt), hvorfor fanden er det så skide ustabilt for tiden? Går du og hygger dig med at tænde og slukke for al udstyr? :P
Ellers må du bare bide i det sure æble og leve med kobbernettet indtil du kan få fiber .. Life is a bitch! :)
Ellers må du bare bide i det sure æble og leve med kobbernettet indtil du kan få fiber .. Life is a bitch! :)
Colapusheren (79) skrev:Hvorfor nøjes? Hvor jeg arbejder udbyder vi da 100/100 :D
Fordi lærlinge ikke er dem der tjener aller mest ;-)
(Forresten, Datatek lærlinge. Er jeg den eneste der undrer mig over at satsen skulle stige fra 1. Marts, men at man skal stemme om den først?)
Du3- (80) skrev:Fordi lærlinge ikke er dem der tjener aller mest ;-)
(Forresten, Datatek lærlinge. Er jeg den eneste der undrer mig over at satsen skulle stige fra 1. Marts, men at man skal stemme om den først?)
Det er meget normalt, at overenskomsten gælder med bagudvirkende kraft på den måde. Så får man lige en ekstra sjat penge i lønningsposen :)
XorpiZ (82) skrev:
Det er meget normalt, at overenskomsten gælder med bagudvirkende kraft på den måde. Så får man lige en ekstra sjat penge i lønningsposen :)
Synes bare det er umådelig dumt at gøre det på den måde.. jeg mener, både en sms og plakat på arbejdet, samt på hjemmesiden står der at vi får 2% pr. 1 marts.. Men det er jo løgn.. Vi skal stemme om det først, så intet er sikkert :-)
Du3- (83) skrev:XorpiZ (82) skrev:
Synes bare det er umådelig dumt at gøre det på den måde.. jeg mener, både en sms og plakat på arbejdet, samt på hjemmesiden står der at vi får 2% pr. 1 marts.. Men det er jo løgn.. Vi skal stemme om det først, så intet er sikkert :-)
Se på det som en opsparing. :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.