mboost-dp1
Hvorfor forsvinder brugsen fra cola hurtigere...
Altså.. SuperBrugsen eller LokalBrugsen?
---
Citronen gør at kulsyren lettere kan blive udskilt både på grund af sin overflade og da det er et "fremmedlegme" i sodavanden.
---
Citronen gør at kulsyren lettere kan blive udskilt både på grund af sin overflade og da det er et "fremmedlegme" i sodavanden.
Fordi den binder sig til noget i citronen. Jeg ved det sgu ikke, men en sjov ting mht. cola var det de viste på DR i VQ (der desuden er skod) med at hvis man hældte en pakke mentos i en cola så gik den amok. Hvis du vil beholde dine tænder så fyld ikke munden med cola og mentos ;)P
[url]#6[/url] Den kan downloades fra http://www.myspace.com/digidroo/
i det hele taget burde man jo holde sig fra cola.. De betaler ikke skat, og de smadre ens knogler, og tænder...
Men.. :/
:D
Men.. :/
:D
Cola != CocaCola
Det er CocaCola der ikke betaler skat. Jeg ved ikke med Pepsi, men Jolly betaler...
Cola != CocaCola
Det er CocaCola der ikke betaler skat. Jeg ved ikke med Pepsi, men Jolly betaler...
#7 i raise with this http://media.revver.com/broadcast/27335/video.mov/...
#6:
Nej. Og selvom der i alle filmene står Diet Coke behøver det heller ikke være Diet Coke, Pepsi Max, eller andet. Det er (hvis jeg husker rigtigt) det fortykningsmiddel i Mentos der får den CO2 der er opløst i colaen (eller Spriten, eller Fantaen, eller.. Champagnen) til at frigives som gas.
Og hvis man gør som i den film T-L-G linkede til, vil det værste der sker nok være at man
a) får svinet sin bluse og baghave til
b) kommer til bøvse en del.
Nej. Og selvom der i alle filmene står Diet Coke behøver det heller ikke være Diet Coke, Pepsi Max, eller andet. Det er (hvis jeg husker rigtigt) det fortykningsmiddel i Mentos der får den CO2 der er opløst i colaen (eller Spriten, eller Fantaen, eller.. Champagnen) til at frigives som gas.
Og hvis man gør som i den film T-L-G linkede til, vil det værste der sker nok være at man
a) får svinet sin bluse og baghave til
b) kommer til bøvse en del.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund