mboost-dp1
Hypnose
http://www.metacafe.com/watch/206380/top_gear_hypn...
Mon denne form for hypnose er rigtig eller rent skuespil?
Lidt skræmmende hvis det kan lade sig gøre, men sjovt er det da.
Mon denne form for hypnose er rigtig eller rent skuespil?
Lidt skræmmende hvis det kan lade sig gøre, men sjovt er det da.
Jeg tror på at det kan lade sig gøre, har selv været til hypnotisør faktisk, dog tror jeg ikke rigtigt på at en "mild" hypnose som jeg fik, har nogen særlig effekt.
Den skulle være god nok "Hamster" har en let modtaglig hjerne, og det er ikke udenfor rammerne hvad der er mugeligt med hypnose.
Freud brugte hypnose til at starte med, men fandt ud af at det ikke var alle der kunne hyptoniseres, så derfor udviklet han den teknik vi kender som psykoanalyse.
Man kan ikke få folk til at lave ting som de ikke selv vil, med hypnose
Freud brugte hypnose til at starte med, men fandt ud af at det ikke var alle der kunne hyptoniseres, så derfor udviklet han den teknik vi kender som psykoanalyse.
Man kan ikke få folk til at lave ting som de ikke selv vil, med hypnose
"Man kan ikke få folk til at lave ting som de ikke selv vil, med hypnose"
skummel tanke!
saa hvis du "teoretisk" hypnotiesere en toes og udnytter hende saa er det ikke voldtaegt da hun selv ville?
skummel tanke!
saa hvis du "teoretisk" hypnotiesere en toes og udnytter hende saa er det ikke voldtaegt da hun selv ville?
Teoretisk ja, ifølge hvad de siger om hypnose så ville ryge ud af trance i det øjeblik du tvinger hende til noget hun ikke vil, men det kan være hun ryger i en redsels trance, og så er det voldtægt, og man kan se om det har været frivilligt sex hun har haft eller det har været tvunget.
Så jeg tror ikke at det er noget du skal spekulere for meget i ;P
Så jeg tror ikke at det er noget du skal spekulere for meget i ;P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund