mboost-dp1
I terminate.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Knep jer selv losers. Det har været hyggeligt.
men helt ærligt : newz sucks !
Det er totalt spild af tid.
I terminate.
men helt ærligt : newz sucks !
Det er totalt spild af tid.
I terminate.
http://www.portvinogpoker.dk/images/portvin/10.jpgLinguaIgnota (8) skrev:Kan tråden handle om portvin nu, så?
For satan da også, skal vi ikke tømme sådan en fætter i aften, hva' Laus?
For helvede, jo. Vi kan også lige nå denne her på fredag. Det lyder altså bare pissehyggeligt - men fuck deres klamme tapas; vi deler en fucking pizza på vejen!
Ca'lem fra netto, sådan umiddelbart. Aldis kopke har det med at smage for meget af nød, især når den er handskerumslunken en doven eftermiddag i august.
Jeg forbeholder mig ret til at tage fejl.
Kan godt se jeg ikke har svaret på #14. Jeg ved ikke hvad der er en god billig portvin, jeg ved bare hvad der er bedst af de billigste, og det er der det tæller.
Jeg forbeholder mig ret til at tage fejl.
Kan godt se jeg ikke har svaret på #14. Jeg ved ikke hvad der er en god billig portvin, jeg ved bare hvad der er bedst af de billigste, og det er der det tæller.
Dato og adresse, så møder jeg op. Jeg truede zin, og han fortrød vist, at han inviterede mig.Systran (12) skrev:Neeeej, jeg kan allerede se, at I er i gang med at planlægge jeres afskedsfest for mig i København. I er simpelthen så søde, drenge. :')
For 1000 kroner har det bare at smage af fucking autentiske sure tæer.LinguaIgnota (11) skrev:For helvede, jo. Vi kan også lige nå denne her på fredag. Det lyder altså bare pissehyggeligt - men fuck deres klamme tapas; vi deler en fucking pizza på vejen!
Der er også en tur til 9.500 kr., men den er udsat pga. manglende tilslutning. Såeh, vi kan nå at spare sammen, bassemand.
Jeg smager i øvrigt Nettos Ca'lem, single quinta vintage 1995, pt. og den er helt hæderlig til 100 kr. Meget mørk, næsten lakridsagtig, i smagen og med en rar finish af mørke bær.
Kopke har jeg også fået anbefalet, men jeg har ikke smagt den endnu - såvidt jeg ved, skulle den koste omkring 40 kr., så det skulle være overskueligt nok.
Føtex' ruby Sandeman står i 50 kr. og den smager af muggen røv og fermenteret pis.
EDIT: Tobak, ikke lakrids. Jeg lod fantasien løbe af med mig.
Jeg smager i øvrigt Nettos Ca'lem, single quinta vintage 1995, pt. og den er helt hæderlig til 100 kr. Meget mørk, næsten lakridsagtig, i smagen og med en rar finish af mørke bær.
Kopke har jeg også fået anbefalet, men jeg har ikke smagt den endnu - såvidt jeg ved, skulle den koste omkring 40 kr., så det skulle være overskueligt nok.
Føtex' ruby Sandeman står i 50 kr. og den smager af muggen røv og fermenteret pis.
EDIT: Tobak, ikke lakrids. Jeg lod fantasien løbe af med mig.
Kommer helt til at savne de informerende indlæg, tror jeg faktisk også MS gør. Altså når man ser sådan en tale sådan om MS, så kan det kun være godt for en normale mennesker =)
Og så kommer vi også til at miste "Windcape" ærkefjende.. :(
Og så kommer vi også til at miste "Windcape" ærkefjende.. :(
Røvskæg skrev:Hvor er det bare typisk. - Windåååsss er bare såååå uendeligt dårligt.
Røvskæg skrev:Typisk windåsebruger at tro der er webstedet der er noget galt med.
Røvskæg skrev:Typisk windåsebrugere at lede focus væk fra deres elendige OS.
Røvskæg skrev:FUCK ! - Hvor er du dum.
NEWS FLASH : MS har aldrig lavet noget nyskabende.
Røvskæg skrev:Kvinder kan ikke finde ud af computere. - Sådan er det bare !
Røvskæg skrev:Fuck hvor der det klamt, hvordan Windcape supper pik på MS.
- Ingen skepsis what so ever. Mac-fanboys når ham ikke til sokkeholderne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.