mboost-dp1
Internettets pioner, WENDELBOE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Spiller du smart med Dreamweaver? Mener du at WebForms i ASP.Net er det bedste siden tun på dåse?
Think again!
Introducerer:
Peter Wendelboe er pioner på Internettet
Har været med fra 1991
Kreativitet & Fantasi
Peter Wendelboes Internetsider sprudler af kreativitet og originalitet. Han er mester i at udnytte Internettets mange muligheder ved brug af JavaScript, CGI, Perl, Animationer, lyd og Video. Han er både kunsneren og programmøren, hvorfor Deres Web-sider hurtigere når frem til netop den form, De ønsker.
Kontakt os & Peter Wendelboe garanterer kreativiteten, hurtigheden og kvaliteten.
Deres Internetsider er som regel køreklare i løbet af få dage efter, at de har afgivet bestilling.
Her er forsiden
Og her er forsiden til præsentation af webfirmaet (læg venligst mærke til de vilde 3D effekter og det særdeles veldesignede sværd, som vil få enhver 3D Studio Max artist til at skide i bukserne af misundelse)
Gå endelig ind og se hvad mesteren kan diske op med! 1991, holy shit han må have et imponerende arsenal af tricks!
Men vær varsom, som han skriver: "Disse sider er optimeret til Microsoft Internet Explorer 4.0. Site created by Wendelboe of Denmark"
Think again!
Introducerer:
Peter Wendelboe er pioner på Internettet
Har været med fra 1991
Kreativitet & Fantasi
Peter Wendelboes Internetsider sprudler af kreativitet og originalitet. Han er mester i at udnytte Internettets mange muligheder ved brug af JavaScript, CGI, Perl, Animationer, lyd og Video. Han er både kunsneren og programmøren, hvorfor Deres Web-sider hurtigere når frem til netop den form, De ønsker.
Kontakt os & Peter Wendelboe garanterer kreativiteten, hurtigheden og kvaliteten.
Deres Internetsider er som regel køreklare i løbet af få dage efter, at de har afgivet bestilling.
Her er forsiden
Og her er forsiden til præsentation af webfirmaet (læg venligst mærke til de vilde 3D effekter og det særdeles veldesignede sværd, som vil få enhver 3D Studio Max artist til at skide i bukserne af misundelse)
Gå endelig ind og se hvad mesteren kan diske op med! 1991, holy shit han må have et imponerende arsenal af tricks!
Men vær varsom, som han skriver: "Disse sider er optimeret til Microsoft Internet Explorer 4.0. Site created by Wendelboe of Denmark"
#Alle
Jeg har lige søgt på Google under Peter Wendelboe, og det lader til at han er en gut med knald på!
Hans fantastiske opfindelser gennem tiden:
"Multimedie-julekalender" i 49 år (med video)
SmartCMS (med video)
Peter Wendelboe bringer svensk verdensagent
i livsfare...
Intrige-mesteren og den store løgn
Statsadvokaten for Nordjylland holder hånden over
plattenslageren fra DR2 Peter Wendelboe fra Aalborg...
Jeg har lige søgt på Google under Peter Wendelboe, og det lader til at han er en gut med knald på!
Hans fantastiske opfindelser gennem tiden:
"Multimedie-julekalender" i 49 år (med video)
SmartCMS (med video)
"Peter Wendelboe er en gemén svindler og endda en talentløs en, da han er nem af afsløre - og det har vi allerede gjort i tre dokumentarudsendelser i lokalradioen Radio Frederiksberg-Journalen.
Peter Wendelboe har fået den useriøse danske dagbladspresse til at hoppe på historien om, at ægteparret Jacobsens datter Helle Scheel Jacobsen skulle være en fiktiv person opfundet af Peter Wendelboe.
Det samme gælder den talentløse studievært Mads Brügger fra DR2, der burde have været fyret for at lægge fælder for sine gæster i programmet "den 11. time", et program, der ikke er DR værdigt."
Peter Wendelboe bringer svensk verdensagent
i livsfare...
Intrige-mesteren og den store løgn
Statsadvokaten for Nordjylland holder hånden over
plattenslageren fra DR2 Peter Wendelboe fra Aalborg...
;o) Jeg læste lige om ham her sjovere på EB.dk http://ekstrabladet.dk/minsag/article1448892.ece og ser så også at der er en tråd om ham her.
Han er en "magiker" uden lige :p
Han er en "magiker" uden lige :p
I er da ikke for kloge!
Peter Wendelboe har fyldt internettet med gode ideer siden 1990 - og før den tid var han en af de førende multimedie grafikere på de gamle BBS'er.
De fleste af han "morsomme" clip, I taler om i denne tråd, stammer fra hans årlige INTERNET-APRILSNAR, som hvet år går verden rundt - og desuden han uforlignelige MULTIMEDIE JULEKALENDER om dansk kultur, som han har lavet hvert år i 49 år.
Han er "far" til et af verdens første CMS-systemer (fra 1995) -og så afslørede han i 2007 de to forhærdede plattenslagere, der forsøger at bilde verden ind, at de har opklaret "Dobbeltmordet på Peter Bangs Vej" i 1948!
Alle de smædeskrifter, I citerer ovenfor, er skrevet af de to plattenslagere, han afslørede i tv-udsendelsen "den 11. time", med Mads Brügger.
Læs mere om afsløringerne: http://www.dobbeltmordet.dk/pufedorf/
... og ikke mindst: Indtil forleden dag kunne I se disse to festlige tv-udsendelser: hhttp://www.dr.dk/DR2/Den11time/Se%20programmerne/20071001172310.htm
Se teksten til programmene den 26. og 27. februar 2007.
Desværre har DR fjernet selve udsendelserne fra deres Web-TV i den sidste sparerunde. Men jeg tror mange af jer har set dem, De blev genudsendt 10 gange.
Peter Wendelboe har fyldt internettet med gode ideer siden 1990 - og før den tid var han en af de førende multimedie grafikere på de gamle BBS'er.
De fleste af han "morsomme" clip, I taler om i denne tråd, stammer fra hans årlige INTERNET-APRILSNAR, som hvet år går verden rundt - og desuden han uforlignelige MULTIMEDIE JULEKALENDER om dansk kultur, som han har lavet hvert år i 49 år.
Han er "far" til et af verdens første CMS-systemer (fra 1995) -og så afslørede han i 2007 de to forhærdede plattenslagere, der forsøger at bilde verden ind, at de har opklaret "Dobbeltmordet på Peter Bangs Vej" i 1948!
Alle de smædeskrifter, I citerer ovenfor, er skrevet af de to plattenslagere, han afslørede i tv-udsendelsen "den 11. time", med Mads Brügger.
Læs mere om afsløringerne: http://www.dobbeltmordet.dk/pufedorf/
... og ikke mindst: Indtil forleden dag kunne I se disse to festlige tv-udsendelser: hhttp://www.dr.dk/DR2/Den11time/Se%20programmerne/20071001172310.htm
Se teksten til programmene den 26. og 27. februar 2007.
Desværre har DR fjernet selve udsendelserne fra deres Web-TV i den sidste sparerunde. Men jeg tror mange af jer har set dem, De blev genudsendt 10 gange.
Det er jo netop dét at han profilerer sig som kunstner og førende grafiker og krativitets-guru at han er morsom... du kan for satan ikke sige at manden er førende indenfor grafik, uden at smile, når du ser de makværk af videoer og grafik han har lagt på hans websider? Det er hele essencen af at jeg har grinet hele dagen og været i godt humør.
Desuden fandt jeg også linket til hans webside på
E.B
hvor emnet netop var - pattenslageri. Det var derfor spøjst du netop skulle nævne det.
Jeg postede de links til nævnte "plattenslagere" (ja jeg kender dem ikke, heldigvis) for at fortælle herinde i forummet at det ikke bare er en alm. webudvikler (hæhæ...*fnis*) som man har med at gøre.
Nu har jeg ikke sat mig ind i den sag om plattenslagerne, men hvis det er sandt, er han bestemt en dygtigere detektiv end en webside-udvikler - jeg forstår ikke hvordan et CMS fra 1995 kan blive solgt vha. en nasty flash side med et snakkende hoved der fyrer en svada af med at skattevæsenet siger god for at han ikke skal betale en skid i skat af hans uhyre populære program, samt at en menu til mere information om produktet ikke virker.
Det er jo netop dét at han profilerer sig som kunstner og førende grafiker og krativitets-guru at han er morsom... du kan for satan ikke sige at manden er førende indenfor grafik, uden at smile, når du ser de makværk af videoer og grafik han har lagt på hans websider? Det er hele essencen af at jeg har grinet hele dagen og været i godt humør.
Desuden fandt jeg også linket til hans webside på
E.B
hvor emnet netop var - pattenslageri. Det var derfor spøjst du netop skulle nævne det.
Jeg postede de links til nævnte "plattenslagere" (ja jeg kender dem ikke, heldigvis) for at fortælle herinde i forummet at det ikke bare er en alm. webudvikler (hæhæ...*fnis*) som man har med at gøre.
Nu har jeg ikke sat mig ind i den sag om plattenslagerne, men hvis det er sandt, er han bestemt en dygtigere detektiv end en webside-udvikler - jeg forstår ikke hvordan et CMS fra 1995 kan blive solgt vha. en nasty flash side med et snakkende hoved der fyrer en svada af med at skattevæsenet siger god for at han ikke skal betale en skid i skat af hans uhyre populære program, samt at en menu til mere information om produktet ikke virker.
Squard2nd skriver:
...jeg forstår ikke hvordan et CMS fra 1995 kan blive solgt...
Min fætter vedligeholder en stor fagforenings hjemmeside med dette system. Det var ham, der gjorde mig opmærsom på denne debat. Selv har jeg haft glæde af PWs julekalender og hans aprilsnarer om mange abndre sjove indfald år efter år. Videoen med skattevæsnet, der tillader momsfri regninger, og den gamle fra 1990'ene med "web-boosteren", der gør et 2800 Baud modem 100.000 hurtigerevar var jo også arilsnarer, hvilket du kunne have set, hvis du trykkede på linket for at få del i momsfriheden eller "web-boosteren".
PW's CMS-system bliver i øvrigt automatisk (gratis) opdateret hvet år, og hvert år der der nye muligheder.
Erik Haaest, der skriver om sine egne problemer i forskellige blogge, som der henvises til herover, må helt have misforstået situation. Peter Wendelboe er ikke udbyder og kan ikke lukke hverken Haaests hjemmeside eller stoppe hans mail.
Men Haaest er en gammel mand, der øjensynlig ikke kan finde ud af at benytte sig af selv de mest simple faciliterer på internettet. Det er bestemt ikke PW, der har "designet" hans hjemmeside. Det ville lige ham dårligt. Men Haaest laver selv sin rodede hjemmeside med PWs system.
qw_freak (15) skrev:edit: Du ved godt at den 11. time var et satire program?
Den 11. time var satire, men satire er ikke ensbetydende med lal. Nærmest tværtimod. (Brügger har jo også lavet det der - i øvrigt prisvindende - program hvor han og Simon Jul og tager til Nordkorea og driver det vildeste gæk med regimet.)
Nu har jeg kun skimmet tråden, men nogle af de kilder der bliver citeret mod Wendelboe (navnligt "npi-news") står netop de to tidligere nævnte plattenslagere bag.
Nåh-da-da... i dag peger linket for http://www.smartcms.dk/video01.htm lige pludselig ikke på præsentationen af SmartCMS og hans "skattevæsen-joke", men istedet for på hans samling af hilarious jule-greetings.
Nåh-da-da... i dag peger linket for http://www.smartcms.dk/video01.htm lige pludselig ikke på præsentationen af SmartCMS og hans "skattevæsen-joke", men istedet for på hans samling af hilarious jule-greetings.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.