mboost-dp1

itunes

Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
3. dec. 2010 09:29
Hvad fanden sker der for den latterlige nazishop. Har været så enormt stupid at investere 1200 kroner, ikke verdens undergang, men åbenbart før de fjernede ders DRM, så nu sidder jeg her, og kan ikke høre min musik eller redownloade den jeg har købt, hvad fanden er det for noget pis. Så nu er jeg tvunget til at installere den omgang malware på min spand, så jeg kan få hevet musikken ud, der stadig findes på min computer. omfg.

Argh, og det program jeg har fundet, understøtter ikke nye itunes, hunt for old...
Gravatar #2 - Zombie Steve Jobs
3. dec. 2010 10:14
Kan anbefale itunes 7.5 OG myFairTunes.
Gravatar #3 - kinaholm
6. dec. 2010 19:58
hvorfor kan du ikke høre din musik ?? Og hvorfor kan du ikke redownloade ? det er bare skrive til dem, at du har mistet det, det virkede for mig....
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
6. dec. 2010 20:31
a): Fordi jeg ikke har itunes.
b): Fordi man ikke kan redownloade og mit store problem er, at det kun er 20-30 numre der mangler, resten har jeg, men kan ikke afspille dem, fordi de er enkodet i et eller andet totalt spasserformat?

1: Det gider jeg ikke.
2: Det burde jeg ikke skulle.
3: Jeg gider ikke have det malware på min computer.
4: jeg vil have råderet over mine filer.
Gravatar #5 - Josso
6. dec. 2010 20:38
Det er nu et godt stykke tid siden at Apple gjorde alt musik på iTunes Store DRM-frit. (April 2009?)

Det har været muligt at opgradere sine numre (til DRM-fri filer) for et mindre beløb pr. sang – om man stadig kan det, ved jeg ikke.

Der er mange (læs: alle) som har fået lov at redownloade sange, hvis for eksempel at deres harddisk gik ned, inden de fik lavet en backup.
Prøv at kontakt Apple og se efter om du kan få en DRM-fri version :)
Gravatar #6 - jeldtoft
6. dec. 2010 20:47
Kan heller ikke downloade noget musik jeg købte på 7-digital, for et par år siden... Det må jeg ikke hente igen! (Downloaded too many times).. Og har nok hentet sangene 3-4 gange.
Gravatar #7 - j.larsen
6. dec. 2010 21:22
Jeg er ikke 100% inde i hvordan det hele hænger sammen, men mit bud er at det er pladeindustrien du skal være sur på og ikke iTunes (Apple).
Det er selvfølgelig ærgerligt at du har smidt 1200kr efter noget musik du ikke kan høre nu. Jeg tror dog at hvis det stod til Apple, måtte du redownloade lige så tosset som du ville lyste. Sådan er det på deres App Store, så mon ikke det er de it-analfabeter af en pladeindustri, der er klodsen om benet?
Gravatar #8 - GormDK
6. dec. 2010 21:55
Så vidt jeg husker var iTunes nogle af de første til at tilbyde DRM-fri download-tjeneste. Så hvis dine sange er købt før DRM-kravet blev fjernet, var DRM jo nok nærmest eneste (lovlige) mulighed dengang. Så jeg tror ikke rigtigt, du blev snydt, da du købte det.

Senere har iTunes så (jf #5) ydet den service, at de vil "opgradere" det produkt du allerede har købt.

Hvis man vil synes, at Apple er onde, kan man vidst finde mange bedre eksempler end det her.

Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (4) skrev:
3: Jeg gider ikke have det malware på min computer.

Det var jo vilkårene da du købte sangene vha selvsamme "malware". Nu kan du oven i købet slippe for det (jf bla #5).

Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (4) skrev:

1: Det gider jeg ikke.
2: Det burde jeg ikke skulle.

Hvis det er redownload, vi snakker om, kunne du vel have sendt en mail på ca samme tid som det tog at oprette/følge med i den her tråd.
Gravatar #9 - Zombie Steve Jobs
7. dec. 2010 10:03
#8 Men da havde jeg Apple, eller, der gad jeg bruge det, det er fint på OS X, alle andre steder : shite.
Jeg har ikket tid til at vente på alle - jeg gider ikke bruge itunes - jeg gider ikke betale for at opgradere mine sange til DRM-fri -
Gravatar #10 - Coney
7. dec. 2010 10:49
Tang-Da-Wang-Doo-Woop-Hentehaar (9) skrev:
#8 Men da havde jeg Apple, eller, der gad jeg bruge det, det er fint på OS X, alle andre steder : shite.
Jeg har ikket tid til at vente på alle - jeg gider ikke bruge itunes - jeg gider ikke betale for at opgradere mine sange til DRM-fri -

Så du gider ikke overholde de betingelser du sagde ja til da du købte musikken, men du er så samtidig sur over at Apple derefter ikke gider at overholde deres del af aftalen? Jeg håber virkelig du selv kan se hvor dumt det lyder:)? Installerer du itunes igen, så burde det ikke være noget problem for dig at købe en opgradering af dine sange og derefter downloade dem igen - I bedre kvalitet endda end den du fik først... Snup en kiks samtidig..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login