mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (61600) skrev:Jeg har kun mtb i kalenderen efter arbejde, så det kunne vi nok godt finde ud af. Evt over en øl?IT-ekspert Yvossen (61598) skrev:... der burde mødes med Magten.
... der skal til KoRn koncert i Amager Bio d. 8/5.
... der antager at det er tæt på Amagerbro.
Hvad tid er koncerten?
Koncerten er klokken 20.00. Jeg kommer i bil med min bror og kæresten, så vi kan lige så på hvor meget tid der bliver, men det kunne da være en fornøjelse!
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61603) skrev:... der snart vil have kaffe og kage med en vilkårlig Newz'er igen! Kom frisk!!
Skal jeg høre Vivian om vi har planer i weekenden?
Mener at have en 15" og en 17" Tommer stående på lageret i Esbjerg, dem tjekker jeg lige ud for DVI stik når jeg kommer tilbage på fastlandet igen.
... der havde glemt at 1. Maj er helligdag I Sverige.
... der derfor planlægger at drikke øl i Aarhus næste Torsdag.
... der derfor planlægger at drikke øl i Aarhus næste Torsdag.
Det må vi lige se nærmere på så - det slog mig lige at det er 1. maj så det kan ske jeg dropper mtb og tager i fælledparken med en pose øl istedet, hvis jeg da ikke skal på kursus om fredagen :)IT-ekspert Yvossen (61602) skrev:Magten (61600) skrev:Jeg har kun mtb i kalenderen efter arbejde, så det kunne vi nok godt finde ud af. Evt over en øl?IT-ekspert Yvossen (61598) skrev:... der burde mødes med Magten.
... der antager at det er tæt på Amagerbro.
Hvad tid er koncerten?
Koncerten er klokken 20.00. Jeg kommer i bil med min bror og kæresten, så vi kan lige så på hvor meget tid der bliver, men det kunne da være en fornøjelse!
Jeg har på fornemmelsen purløg smager lidt bedre ^^Barkane (61601) skrev:Magten (61587) skrev:.............
... Suk, kontakt med det offentlige skal åbenbart give lange løg..
Purløg?
IT-ekspert Yvossen (61598) skrev:
Magten (61609) skrev:[..]det slog mig lige at det er 1. maj
wat
IT-ekspert Yvossen (61604) skrev:Skal jeg høre Vivian om vi har planer i weekenden?
Denne weekend står dog på arbejde - men ellers kunne det da godt være en mulighed :D
Ronson (61605) skrev:Men kunne du skaffe en 15-17" 4:3-skærm med DVI? Det må gerne være 1280x1024.
Har to 19" stående, 4:3 1280x1024 ... Så nej.
Hmm.. næh... Jeg har kun haft kigget "sporadisk" på know your newz wikien af og til "over the years".
Kan det passe at "SNES" har flg. bugs : Sider bliver af og til langsom at loade + tråde ser ud som om de er gentaget flere gange indtil man benytter sig af F5 en gang eller to?
(syntes ikke at have oplavet dette "PRE-SNES" men det kan jo også bare være forummet i sig selv som kan have en bug eller to)
Hmm.. næh... Jeg har kun haft kigget "sporadisk" på know your newz wikien af og til "over the years".
Kan det passe at "SNES" har flg. bugs : Sider bliver af og til langsom at loade + tråde ser ud som om de er gentaget flere gange indtil man benytter sig af F5 en gang eller to?
(syntes ikke at have oplavet dette "PRE-SNES" men det kan jo også bare være forummet i sig selv som kan have en bug eller to)
1: Fået en sprøjte i højre balle ... AV!
2: Palindrom - et tal der er ens både forfra og bagfra (61616)
...der inderligt hader alt, Morten Bay skriver.
http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/forbruge...
http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/forbruge...
PHP-Ekspert Thoroughbreed (61627) skrev:
Troede egentlig kun det var ord det gjaldt.
Manofsciencemanoffaith (61631) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (61627) skrev:
"61616" - There we go.
Magten (61626) skrev:Er det et godt sted? Jeg tog mc-kortet med Søren derfra, og det lød meget cool.. Har planer om at tage ind til dem på Vesterbro snart.OxxY (61625) skrev:
Husk at besøge nyåbnede Fermentoren!
En af mine yndlingsbarer, flink betjening og personligt et af de bedste øludvalg på hane til prisen. Kan være crowded i primetime, men det bliver afhjulpet krafigt når vejret er godt nok til at man også kan sidde udenfor.
Hvis man er sulten så er Itzi Pitza(tror jeg nok den heder) næsten lige ved siden af ganske glimrende.
CBM (61629) skrev:#61624
Jeg prøvede at se om jeg kunne benytte "reklame blokker" CSS "koden" sammen med SNES ved at sætte det foran (mens det stadig er CSS) men det fungerede ikke... SNES fungerer dog stadigt... EDIT: En henretning af flash aflivede nogle af reklamerne.
Virker dette
http://myplace.dk/newz.dk-noads.css" /><script type="text/javascript" src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.1/jquery.min.js"></script><script type="text/javascript" src="http://knowyournewz.dk/nes.js"></script><link rel="stylesheet
Desværre ikke... men dette ser ud til at virke:
Jeg tror det har været noget CR;LF som har drillet mig lidt
Desværre ikke... men dette ser ud til at virke:
div.ad_930x180.robots-nocontent, #left_placeholder, #msbanner, div[id^="MAX"] {display: none !important;}" /><script type="text/javascript"src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.1/jquery.min.js"></script><script type="text/javascript" src="http://knowyournewz.dk/nes.js"></script><link rel="stylesheet
Jeg tror det har været noget CR;LF som har drillet mig lidt
OxxY (61633) skrev:Magten (61626) skrev:Er det et godt sted? Jeg tog mc-kortet med Søren derfra, og det lød meget cool.. Har planer om at tage ind til dem på Vesterbro snart.OxxY (61625) skrev:
Husk at besøge nyåbnede Fermentoren!
En af mine yndlingsbarer, flink betjening og personligt et af de bedste øludvalg på hane til prisen. Kan være crowded i primetime, men det bliver afhjulpet krafigt når vejret er godt nok til at man også kan sidde udenfor.
Hvis man er sulten så er Itzi Pitza(tror jeg nok den heder) næsten lige ved siden af ganske glimrende.
Itzi Pitzi?
RisRas i Mejlgade er også super fin, synes jeg.
Manofsciencemanoffaith (61631) skrev:PHP-Ekspert Thoroughbreed (61627) skrev:
Det er det faktisk også..
Det hedder et palindromtal når der er snak om et numerisk palindrom, og har slet ikke samme "magi" over sig som et ægte palindrom.
En sjov side-note.. Frygten for palindromer hedder ibofobi, hvilket i sig selv er et palindrom.
...der lige nu for et øjeblik siden fandt ud af at SNES fungerer halvskidt (lagging + post dublering) i firefox, men "godt" (ingen lag men dog med en smule post dublering som fixes med en F5) i chrome, IE og opera (nej har ikke prøvet med safari)
Hængerøven (61638) skrev:og har slet ikke samme "magi" over sig som et ægte palindrom.
Er det hvad du synes?
praktikant muffe AKA pewbe (61641) skrev:Er det hvad du synes?
Ja det er tydeligvis en personlig holdning. Jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan spørge så dumt.
Når folk snakker om magi i luften, springer du så også frem med klaphatten på?
Hængerøven (61642) skrev:praktikant muffe AKA pewbe (61641) skrev:Er det hvad du synes?
Ja det er tydeligvis en personlig holdning. Jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan spørge så dumt.
Når folk snakker om magi i luften, springer du så også frem med klaphatten på?
Måske bør du overveje om du formulerede dig uhensigtsmæssigt, hvis det er nødvendigt for andre at spørge "dumt" om de har forstået dig korrekt.
praktikant muffe AKA pewbe (61644) skrev:hvis det er nødvendigt for andre at spørge "dumt" om de har forstået dig korrekt.
Jeg er ganske uenig i at det på nogenvis var nødvendigt. Men jeg kan da godt begynde at pebre mine indlæg med "jeg synes" fordi du tror på magi.
Hængerøven (61645) skrev:praktikant muffe AKA pewbe (61644) skrev:hvis det er nødvendigt for andre at spørge "dumt" om de har forstået dig korrekt.
Jeg er ganske uenig i at det på nogenvis var nødvendigt. Men jeg kan da godt begynde at pebre mine indlæg med "jeg synes" fordi du tror på magi.
Det kan vel ikke skade at formulere sig entydigt/mere præcist?
Derudover mindes jeg ikke at have sagt at jeg tror på magi. Men for lige at få det af vejen, så tror jeg ikke på magi.
praktikant muffe AKA pewbe (61646) skrev:Det kan vel ikke skade at formulere sig entydigt/mere præcist?
Nej det gør det vel ikke. Men hvis du ikke tror på magi kan jeg stadig ikke se hvad du kan misforstå ved sætningen..
Hvordan kan
Hængerøven (61638) skrev:"magi" over sig
henvise til andet end "noget jeg synes" ?
Hængerøven (61647) skrev:Hvordan kanhenvise til andet end "noget jeg synes" ?Hængerøven (61638) skrev:"magi" over sig
Det kunne være din tolkning af noget jeg ikke var bekendt med.
praktikant muffe AKA pewbe (61648) skrev:
Det kunne være din tolkning af noget jeg ikke var bekendt med.
Desværre må jeg vente med at fiske fordi der er lokale fredninger hvor jeg bor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.