mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der har afsluttet sin Battlestar Galactica maraton, og nu har set alle 4 sæsoner (over cirka 2 uger)
...der er ankommet på hotellet i Paris, og kommet på WiFi efter bøvl: Den indbyggede Hotspot-browser fik mig til at kyle telefonen: Den understøtter ikke at man multitasker og fx hopper ind for at tjekke aktiveringskoden; den lukker browserennså man skal starte forfra, med en anden kode...
...der måtte sove med ørepropper for første gang i sit liv. Så meget nattelarm er der fra hotel-byen vi bor i.
Samtidig var der så varmt at jeg kun kunne ligge på ryggen, uden dyne.
Har ikke fået sovet en skid.
Samtidig var der så varmt at jeg kun kunne ligge på ryggen, uden dyne.
Har ikke fået sovet en skid.
Har du brugt dyne den sidste måned?!
... der har sovet elendigt i nat - alt for varmt, og åbenbart fest et sted i byen ... -.-'
Har du brugt dyne den sidste måned?!
... der har sovet elendigt i nat - alt for varmt, og åbenbart fest et sted i byen ... -.-'
... der har været så heldig at sove en uges tid i en lejlighed med aircon mens kæresten og jeg har besøgt hendes forældre og familie.
... der må sige at det er en veludstyret ekstra lejlighed de har til deres døtre når de kommer på besøg.
... der må sige at det er en veludstyret ekstra lejlighed de har til deres døtre når de kommer på besøg.
der er fandens træt af billister der lukker af for cyklister efter bilen er kørt frem for at holde for rødt.
Kommer trillende og pludselig ser manden bag ratten mig, og drejer ind for at lukke af, bliver nødt til at panik bremse.
Fucking billister. er du kørt frem for at holde uden at lukke af, har du nada ret til at lukke af når du ser en cyklist. fucking hell...
Kommer trillende og pludselig ser manden bag ratten mig, og drejer ind for at lukke af, bliver nødt til at panik bremse.
Fucking billister. er du kørt frem for at holde uden at lukke af, har du nada ret til at lukke af når du ser en cyklist. fucking hell...
Jeg er dødtræt af cyklister der holder foran spærrelinjen, i fucking fodgængerovergangen, flyt jer, for satan, egoistiske megalomaniske røvhuller.
Man skal selvfølgelig ikke skabe farlige situationer på den måde. Jeg kan dog godt finde på at trække længere ind, men det er kun hvis der er stædige cyklister der mener de kan være på de 20 cm asfalt jeg ved en fejl har efterladt.
...der mangler et godt sted at bestille thaimad, som bringer ud til Skovlunde... Anyone?
Man skal selvfølgelig ikke skabe farlige situationer på den måde. Jeg kan dog godt finde på at trække længere ind, men det er kun hvis der er stædige cyklister der mener de kan være på de 20 cm asfalt jeg ved en fejl har efterladt.
...der mangler et godt sted at bestille thaimad, som bringer ud til Skovlunde... Anyone?
Min holdning er bare, at tager du bilen frem til "spærrelinjen" og der er plads til en cyklist kan cykle forbi, så er det sådan det er. Så må man komme tættere på kantstenen næste gang.
Man kan hellere ikke altid se blinklyset, og for alt hvad vi ved så er der givet plads fordi folk skal ligeud. Det er simpelthen for farligt at lave sådan "små justeringer" fordi man lige så der var lidt mere plads end man troede.
Man kan hellere ikke altid se blinklyset, og for alt hvad vi ved så er der givet plads fordi folk skal ligeud. Det er simpelthen for farligt at lave sådan "små justeringer" fordi man lige så der var lidt mere plads end man troede.
Problemet er bare at der er meget forskellige definitioner af "plads til". Der er virkelig mange, i København i hvert fald, der vil gøre alt for at komme på indersiden på trods af de må "hoppe" frem langs siden med en fod på fortovet.
Men nej, man kører selvfølgelig ikke udover spærrelinjen.
Den med blinklyset oplever jeg meget sjældent - hvis en bil kan komme ind hvor der er cyklister så er det vel typisk en drejebane?
Men nej, man kører selvfølgelig ikke udover spærrelinjen.
Den med blinklyset oplever jeg meget sjældent - hvis en bil kan komme ind hvor der er cyklister så er det vel typisk en drejebane?
Magten (63314) skrev:hvis en bil kan komme ind hvor der er cyklister så er det vel typisk en drejebane?
Kun ved de større veje. I Viborg er det sparsomt med "store" veje :)
I et skarpt lys som idag, kan det være svært at se et blinklys på afstand.
I er jo en del der kommer fra hovedstadsområdet og der har jeg kun engang i mit liv været traffikant. Der så jeg dog også at nogen folk lukkede af selv hvis de ikke skulle dreje. så dog også en del cyklister der tog den venstre om bilerne
De er HELT gak her, jeg fatter simpelthen ikke, at de tør køre, som de gør. De kører som om de ikke kan komme til skade, de er både irriterende når man går og kører.
Zombie Steve Jobs (63311) skrev:Jeg er dødtræt af cyklister der holder foran spærrelinjen, i fucking fodgængerovergangen, flyt jer, for satan, egoistiske megalomaniske røvhuller.
Man holder kun én gang bag fire-fem biler der skal afsted først - medmindre man elsker benzin-os lige ind i hovedet.
Så jeg holder konsekvent foran linien, men før en evt. fodgængerovergang.
Jeg drejer også til højre for rødt, hvis trafikken tillader det - meget mere sikkert for alle.
... der lige har gjort rejsestatus
2013: 90000 kilometer
2014 (indtil videre): 61000 kilometer
Målet er 100k i år. Mon jeg når det?
Claus Jørgensen (63319) skrev:... der lige har gjort rejsestatus
Er du igang med en pubcrawl på verdens plan?
... der er på hotel
... der har lavet en Claus
... der ikke kan uploade til peecee eller imgur lige nu >_<
... der har lavet en Claus
... der ikke kan uploade til peecee eller imgur lige nu >_<
... der takker markjensen
http://i.imgur.com/ObwNppG.jpg
3 x Capi og 1 x Mojito (btw, føj!)
... der har langt igen hvis jeg skal nå Claus ;)
http://i.imgur.com/ObwNppG.jpg
3 x Capi og 1 x Mojito (btw, føj!)
... der har langt igen hvis jeg skal nå Claus ;)
... der synes at Thoroughbreed gør et godt stykke arbejde!
+1 for Caipirinha (aka. Mojito uden mynte)
... der drikker Old Fashioned
+1 for Caipirinha (aka. Mojito uden mynte)
... der drikker Old Fashioned
http://i.imgur.com/DDjNuip.jpgClaus Jørgensen (63326) skrev:... der drikker Old Fashioned
hmm, jeg tror måske at jeg har lidt ondt i hovedet i morgen
Cyklister skal holde sig bag biler i kryds uden specielt afmærkede stier til formålet.
Biler skal også holde sig bag cykler..
Særlige regler for cykler
§ 49. Cykel må ikke føres ved siden af andet køretøj.
Alle cyklister mener det er bilisterne der er problemet, ikke Hængerøven?
...der er træt af at alt står på fransk, og alt er på fransk i turist attraktioner (DisneyLand) og al skiltning i hotel-byen.
Well, der er to 'bvadr' i en Mojito. Danskvand og mynte - men nu har jeg smagt den, og det er bestemt ikke noget for mig ^_^
... der vil have morgenmad
... der allerede glæder sig til happy hour
... det godt kunne vende sig til at lave en Claus
Well, der er to 'bvadr' i en Mojito. Danskvand og mynte - men nu har jeg smagt den, og det er bestemt ikke noget for mig ^_^
... der vil have morgenmad
... der allerede glæder sig til happy hour
... det godt kunne vende sig til at lave en Claus
SlettetBruger (63328) skrev:Cyklister skal holde sig bag biler i kryds uden specielt afmærkede stier til formålet.
Sådan gør jeg også, men det er ikke alle biler der synes at det er en god idé :(
Jeg bliver en gang i mellem overhalet i fuld fart i banen ved siden af på vej op til et kryds, så bilen kan komme først. Der må jeg indrømme jeg lige laver snigeren indenom og holder i midten.
... der lige har været i poolen
... der har bestilt drinks til poolkanten - klokken er jo trods alt allerede 10:20!
... der har bestilt drinks til poolkanten - klokken er jo trods alt allerede 10:20!
...der overhører en kollega prøve at guide en bruger til at sætte netværkskabel i hendes PC...
"Tag stikket ud af en anden PC og sæt det i din"
Efter et par minutter hvor hun siger det ikke virker, finder han ud af at hun har taget stikket fra væggen og sat i sin PC.. Så hun har forbindelse til den PC hun skulle have taget det ud af :D
"Tag stikket ud af en anden PC og sæt det i din"
Efter et par minutter hvor hun siger det ikke virker, finder han ud af at hun har taget stikket fra væggen og sat i sin PC.. Så hun har forbindelse til den PC hun skulle have taget det ud af :D
"Der er ikke noget grønt eller orange lys" (slukket computer)
"Der er ikke noget stik med en clips" (clipsen er brækket af)
"Der er ikke noget grønt eller orange lys" (slukket computer)
"Der er ikke noget stik med en clips" (clipsen er brækket af)
apapap (63331) skrev:§ 49. Cykel må ikke føres ved siden af andet køretøj
Nej men en cykel må godt forbi passere andre køretøjer. Holder bilen stille må man godt køre forbi. og skal hellere ikke stoppe op og vente, hvis en bil køre op på siden af en.
Stk. 2. Cyklist skal altid holde til højre på den vognbane, der er beliggende yderst til højre i færdselsretningen. Vognbanen ved siden af kan dog om nødvendigt anvendes under overhaling, såfremt denne ikke kan ske til højre.
Cyklister må, sjovt nok, godt overhale inden om.
SlettetBruger (63328) skrev:Alle cyklister mener det er bilisterne der er problemet, ikke Hængerøven?
Sjov betragtning, men jeg bruger størstedelen af min tid bag et rat og ikke et styr. Derfor kan jeg vel stadig godt synes at billister er hovedløse i visse situationer. Men det der alt eller intet perspektiv, det kan jeg ikke nikke godkendende til
Overhaling skal efter færdselsloven ske til venstre, medmindre man skal overhale en venstresvingende. Cyklister og små knallerter må dog overhale andre køretøjer til højre
Sagt en en jurist i FDM (Helle Brasch)
Der ikke ved, hvad fanden han skal æde. Det skal gå tjept, jeg skal jo game, for fanden, og gemme mig fra det modbydelige solskin
apapap (63349) skrev:#40, du må da ikke citere mig for at sige sådan noget pjat :(
Citat funktionen er pudsig i dag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.