mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Don't even get me started! Heldigvis har vores iPad ikke 3G, og hun har lært hvordan man laver et hotspot med hendes mobil.
Don't even get me started! Heldigvis har vores iPad ikke 3G, og hun har lært hvordan man laver et hotspot med hendes mobil.
#TB den findes... på piratebay... tror jeg nok...
#Porre - Der findes ikke nogle gode guides derude, som jeg lige kunne finde, men jeg kunne ikke få den til at køre det fra en usb, som ellers var planen, så måtte ofre en 120gb ssd på den.
Først skal BIOS opdateres
I BIOS skal UEFI boot disables og sættes til Legacy
Så skal du hente nyeste nightly af OpenELEC
Så burde det virke :)
#Porre - Der findes ikke nogle gode guides derude, som jeg lige kunne finde, men jeg kunne ikke få den til at køre det fra en usb, som ellers var planen, så måtte ofre en 120gb ssd på den.
Først skal BIOS opdateres
I BIOS skal UEFI boot disables og sættes til Legacy
Så skal du hente nyeste nightly af OpenELEC
Så burde det virke :)
Ronson ⅍ (63556) skrev:https://www.facebook.com/Daniel.Bahn.Petersen
Link skrev:This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
... der siger "bedre sent end aldrig"
http://peecee.dk/uploads/082014/Sk%C3%A6rmbillede_...
Ja, der sidder en sticker på samtlige workstations (et par enkelte Vista dog) men vi opgraderede fra XP til Win8.1 i april ... Men bar' roli', har fået lov ;)
http://peecee.dk/uploads/082014/Sk%C3%A6rmbillede_...
Ja, der sidder en sticker på samtlige workstations (et par enkelte Vista dog) men vi opgraderede fra XP til Win8.1 i april ... Men bar' roli', har fået lov ;)
...Der har højtryks renset ydermure i 3 dage.
...Der har så fanden ondt i ryggen nu.
...Der føler sig skyldig over at han tager sig en fridag i morgen
...Der Pt arbejder for sin far.
...Der har så fanden ondt i ryggen nu.
...Der føler sig skyldig over at han tager sig en fridag i morgen
...Der Pt arbejder for sin far.
...der lavede 3 retters til fruen igår
Hjemmelavede kyllinge nuggets med en skal af fuldkorns corn flakes med hvedeklid, krydret med chili, parmasan, paprika, salt og peber.
Hjemmelavet (og mega god) Salsa til dip.
Hjemmestrikket krydret Tomatsuppe
En halv gourmet-anrettet* mini-ben & jerry med fudge.
*Lo selv
Det gav bonus point.
Hjemmelavede kyllinge nuggets med en skal af fuldkorns corn flakes med hvedeklid, krydret med chili, parmasan, paprika, salt og peber.
Hjemmelavet (og mega god) Salsa til dip.
Hjemmestrikket krydret Tomatsuppe
En halv gourmet-anrettet* mini-ben & jerry med fudge.
*Lo selv
Det gav bonus point.
...Der er pissed på Adobe
Åbner PDF fra netværk, i Acrobat
Åbner samme PDF fra anden maskine, med anden bruger, i Reader
Laver en rettelse i Acrobat, trykker save
"READ ONLY"
JEG ÅBNEDE DEN FØRST DIN BÅTNAKKE.
Hvis nogen har en løsning bliver jeg glad, vi bøvler med det problem på daglig basis, det koster masser af timer.
Åbner PDF fra netværk, i Acrobat
Åbner samme PDF fra anden maskine, med anden bruger, i Reader
Laver en rettelse i Acrobat, trykker save
"READ ONLY"
JEG ÅBNEDE DEN FØRST DIN BÅTNAKKE.
Hvis nogen har en løsning bliver jeg glad, vi bøvler med det problem på daglig basis, det koster masser af timer.
Det hjælper ikke engang at skifte PDF programmet, det må simpelthen ligge i PDF standarden.
UAARRRRG
Alternativer? MS XPS? :P
UAARRRRG
Alternativer? MS XPS? :P
kinaholm (63547) skrev:.. der har testet NUC for OxxY.
.. der melder at alt kører fint, på trods af lidt initielle problemer med opsætning af OpenELEC.
.. der stadig ikke kan tænde slukke med sin Harmony Ultimate
.. der har lagt en video op med Star Wars Ep3 Blu-Ray rip med 6.1 DTS-HD MA der bliver afspillet https://www.dropbox.com/s/0i67pg04thqrvuf/2014-08-...
... der takker og bukker
... der er lidt bekrymret over usb boot da planen var xbmc-buntu over usb.
Hængerøven (63578) skrev:Klappen er vel den danske udgave af udtrykket "The clap" som henviser til at man har gonoré!
Arrh klappen er den handling at klappe. "Der var spontant klappen blandt publikum".
Så at bruge det som navneord må da hendlede på noget der klappes (sammen). Hvorfor engelsk skal blandes ind i det er da noget underligt noget.
...Der prøver at installere Nyeste Flash player på mine klienter
"HVOR ER INSTALLATIONSMEDIET TIL FLASH PLAYER 12" - Spørger installeren aggressivt.
Flash player 12 er ikke på maskinen... >_< 68% af installationerne er fejlet ffs
"HVOR ER INSTALLATIONSMEDIET TIL FLASH PLAYER 12" - Spørger installeren aggressivt.
Flash player 12 er ikke på maskinen... >_< 68% af installationerne er fejlet ffs
...Der ikke har fået en pakke idag, på trods af at PostDK siger den er afleveret...
Track&Trace er ualmindelig mangelfuldt, enten er den leveret et sted i Ringkøbing, eller også er det adressen på omdelings-centret.
Track&Trace er ualmindelig mangelfuldt, enten er den leveret et sted i Ringkøbing, eller også er det adressen på omdelings-centret.
...åbenbart, så har "Postennorden" deres eget track and trace system.. hvor pakken stod til levering i dag, frem for "leveret igår" som stod på pøbel-trackntrace...
...Der selv synes at han havde en ok forståelse af powershell.
...Der har fuldstændig ændret mening efter de første 3 kapitler af Powershell V3 for beginners på MVA - især da de gik i dybden med Get-Help.
Man er jo vant til at "Help" ofte er outdated, kedeligt og ubrugeligt i mange programmer, så derfor har jeg tyet til google når jeg skulle have hjælp til powershell.
Det er slut nu, må jeg nok sige :D
"Find de sidste 5 fejl i eventlog" tog ikke engang 60 sekunder, på trods af at jeg aldrig har arbejdet med, eller kender til bare én cmdlet der handler om det.
Min browser kan ikke engang starte op på 60 sekunder :P (ok.. det tager 26 sekunder at komme til Google.com, but you get it.)
...Der har fuldstændig ændret mening efter de første 3 kapitler af Powershell V3 for beginners på MVA - især da de gik i dybden med Get-Help.
Man er jo vant til at "Help" ofte er outdated, kedeligt og ubrugeligt i mange programmer, så derfor har jeg tyet til google når jeg skulle have hjælp til powershell.
Det er slut nu, må jeg nok sige :D
"Find de sidste 5 fejl i eventlog" tog ikke engang 60 sekunder, på trods af at jeg aldrig har arbejdet med, eller kender til bare én cmdlet der handler om det.
Min browser kan ikke engang starte op på 60 sekunder :P (ok.. det tager 26 sekunder at komme til Google.com, but you get it.)
Det er en super god serie den der. Jeg blev også temmelig overrasket over nogle af de ting jeg lærte - bl.a. Get-Help som pludselig blev brugbar. Og så er Jason Helmick bare underholdende :D
-ShowWindow er jeg blevet glad for!
Jeg kan også anbefale Windows PowerShell Best Practices and Patterns: Time to Get Serious. Selvom det er meget basale ting så fik jeg en del ud af den.
Det er en super god serie den der. Jeg blev også temmelig overrasket over nogle af de ting jeg lærte - bl.a. Get-Help som pludselig blev brugbar. Og så er Jason Helmick bare underholdende :D
-ShowWindow er jeg blevet glad for!
Jeg kan også anbefale Windows PowerShell Best Practices and Patterns: Time to Get Serious. Selvom det er meget basale ting så fik jeg en del ud af den.
Her hedder det bare energysaving. Hvis jeg førhen har trykket på knappen slukkede den bare efter 5 sekunder. Det ku' være man skulle søge efter firmware updates lidt oftere end hvert andet år :P
Her hedder det bare energysaving. Hvis jeg førhen har trykket på knappen slukkede den bare efter 5 sekunder. Det ku' være man skulle søge efter firmware updates lidt oftere end hvert andet år :P
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63590) skrev:... der har fundet ud af, at mit TV kan slukke for skærmen, men stadig være tændt. Ski'e smart
Standby?
Diplomatico 12 years, strait up.didriksen86 (63596) skrev:Zacapa med aldi cola? :P
Jeg har aldrig handlet i Aldi, og ikke set en Aldi i Stockholm.
Nu tænker jeg så mere på den fra gemius. Reklamen er lidt lala, dem slipper man sgu nok aldrig for her på Newz - selvom Johnny lovede at der ikke kom popup eller fuldskærm på mobilen igen.
Nu tænker jeg så mere på den fra gemius. Reklamen er lidt lala, dem slipper man sgu nok aldrig for her på Newz - selvom Johnny lovede at der ikke kom popup eller fuldskærm på mobilen igen.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.