mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
/envyMagten (63752) skrev:der har scoret sig en Lumia 930
... der træner i rødvins drikning, i forberedelse til Spaniens turen næste uge
... der synes vi skal støtte Per Fink, nu hvor han bliver forfulgt af de psykopaten fra nationen -.-'
Jeg har 42 dages ferie tilbage som skal bruges før April næste år. Eller 37 dage, når jeg kommer hjem fra Spanien :PHånter (63756) skrev:Hvor mange ugers ferie har du lige årligt? Eller månedligt?
... jeg har 30 dage årligt, resten er sparet op fra forrige år, fordi jeg ikke tager nok på ferie
Enig, den er alt for høj. Jeg havde overvejet at købe den selv, men kunne ikke rigtig retfærdiggøre det overfor mig selv, for jeg mangler ikke ligefrem telefoner >_<SlettetBruger (63754) skrev:..Der er skuffet over prisen på Lumia 930.
...der er ved at have nedbrudt et heldagsarrangement til 6 sessioner om "Cloud OS" (gawd jeg hader det navn)... Så er næste skridt at lave materiale til ~5 timers underholdning >_<
... der bliver i Sverige, for nu.
Vi fik tildelt et super interassant projekt til Stockholm, samt der var nogle senoritets kriterier som cheferne højere oppe synes var vigtigt.
Vi fik tildelt et super interassant projekt til Stockholm, samt der var nogle senoritets kriterier som cheferne højere oppe synes var vigtigt.
... der har hævet skrivebordet til ståhøjde og er begyndt at stå på et Select Balance Board foran computeren.
http://picture.yatego.com/images/50ae13e84d71f8.3/...
http://picture.yatego.com/images/50ae13e84d71f8.3/...
Rødvin, fordi jeg allerede var hjemme da jeg fik det at vide :POxxY (63769) skrev:Så hvad bliver der knappet op i aften? En Pripps Blå eller en god Whiskey? ;)
Men en dyr whisky ville have været passende!
Claus Jørgensen (63774) skrev:Men en dyr whisky ville have været passende!
Findes der andet i Sverige?
IT-ekspert Yvossen (63777) skrev:#63776
Jeg ved ikke om det bliver mere simpelt af at tage det i VB ;)
Slipper for at have en (grim) enhed til at ligge/hænge et sted :)
Procentsats af min løn. Procentsatsen afhænger af kaliberinger internt i Microsoft, baseret på ens performance i forhold til kolleagere på forskellige områder (ikke kun mest output).Qw_freak (63779) skrev:Hvordan bliver din bonus regnet ud?
... der både har fået svar fra Florida Hreneral (Udtales med mehikansk accent) Attorney og Harold Timmis
... der nok aldrig får sit arduino shield + stumper
... der nok aldrig får sit arduino shield + stumper
Claus Jørgensen (63782) skrev:Procentsats af min løn. Procentsatsen afhænger af kaliberinger internt i Microsoft, baseret på ens performance i forhold til kolleagere på forskellige områder (ikke kun mest output).Qw_freak (63779) skrev:Hvordan bliver din bonus regnet ud?
Og Claus's kalibrering i fredags-baren liggeer jævnt højt! :p
Claus Jørgensen (63782) skrev:Procentsats af min løn. Procentsatsen afhænger af kaliberinger internt i Microsoft, baseret på ens performance i forhold til kolleagere på forskellige områder (ikke kun mest output).Qw_freak (63779) skrev:Hvordan bliver din bonus regnet ud?
Så procentsatsen er alene udregnet i forhold til din egen performance, og ikke din BU's?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (63783) skrev:... der både har fået svar fra Florida Hreneral (Udtales med mehikansk accent) Attorney og Harold Timmis
Hvad skrev den gode Harold?
Manofsciencemanoffaith (63790) skrev:Hvad skrev den gode Harold?
Det samme som updaten mere eller mindre - desværre
Mnc (63785) skrev:Heneral Attorney?
Skal det udtales Jeneral a la Jalapeños?
Ja netop.
... der tror at der kun er kvinder ansat i Floridas retsvæsen o_O
Hreneral Attorney: Pam Bondi
Investigator: Valarie Quimby (mon hun er i familie med Mayor Quimby?)
Senior Legal Assist: Penny Nicholson
Hreneral Attorney: Pam Bondi
Investigator: Valarie Quimby (mon hun er i familie med Mayor Quimby?)
Senior Legal Assist: Penny Nicholson
...Der er lidt træt af "Double reboot issue"
Hver måned kommer der nye windows opdateringer. En gang imellem kræver en af disse 2x genstart for installation.
Det kan Microsofts SCCM ikke finde ud af, så installation af pc'er vil fejle, dog typisk vil det ikke være åbenlyst at det fejler, istedet får den bare sat et flag der fortæller systemet at den ikke skal serviceres.
Når man så endelig finder ud af at der er et problem, skal man selv ind på (http://support.microsoft.com/kb/2894518) for at tjekke listen over KB's med Double Reboot, og fjerne dem fra sin deployment.
SUUUUK
Hver måned kommer der nye windows opdateringer. En gang imellem kræver en af disse 2x genstart for installation.
Det kan Microsofts SCCM ikke finde ud af, så installation af pc'er vil fejle, dog typisk vil det ikke være åbenlyst at det fejler, istedet får den bare sat et flag der fortæller systemet at den ikke skal serviceres.
Når man så endelig finder ud af at der er et problem, skal man selv ind på (http://support.microsoft.com/kb/2894518) for at tjekke listen over KB's med Double Reboot, og fjerne dem fra sin deployment.
SUUUUK
Manofsciencemanoffaith (63789) skrev:... der ikke aner hvad det dersens "bonus" er for noget.
Det er en undskyldning fra firmaet for ikke at give ret høje lønforhøjelser, så kan man "fortjene" en bonus udbetaling baseret på hvordan du(og især firmaet som selvfølgelig lige omkring bonus beregnings tiden er inde i en hård tid.) har klaret dig det pågældende år...
Faktisk, så er alle store firmaer med kæmpe overskud inde i en hård tid to gange om året.
Når der skal beregnes bonus, og når der skal snakkes løn...
Manofsciencemanoffaith (63789) skrev:... der ikke aner hvad det dersens "bonus" er for noget.
Er du da offentligt ansat?
Vi har ikke lønsamtaler. Men man er næsten garenteret at få lønforhøjelse hvert år. (Ikke nødvendigvis en høj lønforhøjelse, men et par tusinde kroner mere om måneden er vel ikke at kimse af.)Qw_freak (63796) skrev:Når der skal beregnes bonus, og når der skal snakkes løn...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.