mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Mnc (64199) skrev:+1
Min telefon står på min lillefinger, mens den læner sig op ad de midterste. Tommelfingerenspidsen er cirka midt på skærmen. Når jeg slapper nogenlunde af - prøver jo alligevel på IKKE at tabe lortet. :P
Bagsiden på min telefon er lidt gummi-agtig og det giver et godt greb uden at holde meget om telefonen. Jeg kan dermed nå godt 85% af min tommel og hele vejen fra top til bund.
IT-ekspert Yvossen (64198) skrev:Højde har vel heller intet direkte med fingerlængde at gøre
Jo i et hvis omfang kan man godt generalisere størrelsen på dine hænder ud fra din højde..
Hængerøven (64203) skrev:Jo i et hvis omfang kan man godt generalisere størrelsen på dine hænder ud fra din højde..
Kæresten er godt 15 cm kortere end mig og har længere fingre. Kæresten søster er godt 20 cm mindre end mig og har samme størrelse hænder. Ja, jeg har små tøsehænder.
IT-ekspert Yvossen (64204) skrev:Kæresten er godt 15 cm kortere end mig og har længere fingre. Kæresten søster er godt 20 cm mindre end mig og har samme størrelse hænder. Ja, jeg har små tøsehænder.
Ingen regel uden undtagelser.
...Der har købt nyt kradse tingel tangel til sin kat
...Der ikke fatter samlings anvisningen
Manofsciencemanoffaith (64194) skrev:Clauzii (64190) skrev:Den er da lige til at rulle igennem?!
Det bliver præsenteret med kæmpe skrifttyper, hvilket gør det til ca. den længste side på internettet. Den er nok "touch optimeret".
Det ser rigtigt nok ud på Firefox/MacMini og min PC. Har du noget skalering inde over?
.. der er begyndt at få en masse spam på sine offentlige mail-adresser i firmaet:
"Do you POOP enough?"
"Are you moving your bowels several times a day, once for every meal you eat? If not, you are suffering from constipation, which will cause a build up of toxins and undigested, rotten, putrid food in your digestive system."
"Do you POOP enough?"
"Are you moving your bowels several times a day, once for every meal you eat? If not, you are suffering from constipation, which will cause a build up of toxins and undigested, rotten, putrid food in your digestive system."
Magten (64208) skrev:...der har ramt 20k grænsen for forbrug i udlandet, på mitdankortVisakort, de sidste 30 dage :(
FYP.
Du tager vil ikke til det store udland med kun et enkelt betalingskort?
Magten (64208) skrev:...der skal have sig et Mastercard...
...der har ramt 20k grænsen for forbrug i udlandet, på mit dankort, de sidste 30 dage :(
Jeg havde både mastercard og visadankort med da jeg var af sted :)
Mastercard til daglig brug og visadankortet til backup :)
IT-ekspert Yvossen (64205) skrev:... der lige vil påpege overfor licensbetalende Chromecast brugere at denne side findes.
... der ikke selv har intentioner om at bruge skidtet.
På baggrund af dette, der er jeg kommet til at lave en Chrome extension til familien. Den er stadig i kraftig beta, men den tilføjer Cast mulighed til DR.dk:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/Cast4D...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/progra...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3243656/live-c...
Det er nok nærmere et spørgsmål om UI design... Jeg vil gætte på at Android's UI eller kæmpe udvalg af UI'er,
er bedre tilpasset at man ikke kan nå hele skærmen.. som for eksempel Samsung Galaxy Mega som flytter på menuerne så du kan nå menuerne med en hånd.
Om ikke andet så kan man på Android frit vælge imellem mange UI'er og mange måder at løse netop det problem på.
Det er nok nærmere et spørgsmål om UI design... Jeg vil gætte på at Android's UI eller kæmpe udvalg af UI'er,
er bedre tilpasset at man ikke kan nå hele skærmen.. som for eksempel Samsung Galaxy Mega som flytter på menuerne så du kan nå menuerne med en hånd.
Om ikke andet så kan man på Android frit vælge imellem mange UI'er og mange måder at løse netop det problem på.
... der har et telefonmøde med Valarie Quimby og Penny Nicholson om 23 minutter, angående ham der Harold og det der elektronik vi aldrig fik ...
Zombie Steve Jobs (64215) skrev:Mayor Quimby :D nok derfor du ikke fik det.
Fun fact
De tre personer jeg har hørt om ansat ved FL General Attorney er alle kvinder ... Har også fået en mail fra Florida Department of Agriculture and Consumer Services - det var også en kvinde ..
... jeg begynder at tro at der kun er kvinder ansat i det offentlige i USA (hvilket forklarer hvorfor det går så galt som det gør ...)
... der kan informere om, at FL AG vil gå rettens vej med Harold og de knap 250.000 dollars han har fået
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64217) skrev:... der kan informere om, at FL AG vil gå rettens vej med Harold og de knap 250.000 dollars han har fået
Fedt, kender ikke historien, do tell?
Zombie Steve Jobs (64218) skrev:Fedt, kender ikke historien, do tell?
http://tved.nu
For at gøre historien kort:
For knap et år siden kunne man købe et Arduino Leonardo kompatibelt board, samt et shield og et kit (diverste stumper, motorer etc.)
Delivery: February - blev skubbet til marts, blev skubbet til ???, blev skubbet til sommer - og for 4 dage siden skrev han så "end of year" hvis han da kunne nå det.
Nogle i kommentar-sektionen snakkede om at klare til myndigheden, og jeg gjorde alvor af det.
Har så haft en telefonkomference med et par stykker fra General Attorneys office i dag, og ja, de vil så gå rettens vej
Jeg forstår det ikke helt..
Jeg troede steder som Indigo/kickstarter/osv var et sikkerhedsnet for "forbrugeren"
Hvordan er det lykkedes ham at snyde systemet, eller er systemet simpelthen flosset i kanterne?
Jeg troede steder som Indigo/kickstarter/osv var et sikkerhedsnet for "forbrugeren"
Hvordan er det lykkedes ham at snyde systemet, eller er systemet simpelthen flosset i kanterne?
Hængerøven (64220) skrev:Jeg troede steder som Indigo/kickstarter/osv var et sikkerhedsnet for "forbrugeren"
Jeg tror at du har misforstået. Man køber ikke noget hos kickstarter, men sender penge til en person/firma, og så håber man at de sender et eller andet tilbage på et tidspunkt. Nogen gange får man et produkt til tiden, andre gange får man noget der lignede det man gerne ville have et halvt år for sent, og så er der dem hvor bagmanden bag projektet lige så stille forsvinder og aldrig leverer noget.
Fjolle (64221) skrev:Jeg tror at du har misforstået. Man køber ikke noget hos kickstarter, men sender penge til en person/firma
Jeg havde forstået det sådan at kickstarter var et mellemled, der ud over at fungere som samlepunkt omkring ideer, stod for at indsamle pengene som de så kunne udbetale når produktet stod klar til produktion
... der mixede sin første Vesper i dag (dog med Lillet erstattet af en halv/halv blanding af tør Vermouth og Cointreau). Absolut fantastisk cocktail.
Vodkaen overdøver det værste af fyrnålesmagen fra gin, og den ekstra sødme fra vermouth/cointreau, passer perfekt sammen. Angostura Orange Bitters ville dog nok have været bedre.
(Gin: Tanqueray, Vodka: Absolut)
Vodkaen overdøver det værste af fyrnålesmagen fra gin, og den ekstra sødme fra vermouth/cointreau, passer perfekt sammen. Angostura Orange Bitters ville dog nok have været bedre.
(Gin: Tanqueray, Vodka: Absolut)
Hvis man sidder et sted hvor en tropisk sød drink er passende, ja.Hængerøven (64224) skrev:Long island icetea
Sidst jeg drak en var i Cape Town :p
Hængerøven (64224) skrev:Long island icetea.
Den absolut uovertruffen drink
Faktisk hedder den "Iced tea" men bortset fra det, så er den faktisk ikke så ringe endda!
OxxY (64229) skrev:Det er jo ikke en drink, det er bare en fuld tosse der har hældt hvad der var nærmest på baren ned i et stort glas.
Er det ikke nogenlunde sådan alle drinks er kommet til verden?
Claus Jørgensen (64225) skrev:Hvis man sidder et sted hvor en tropisk sød drink er passende, ja.
Ved ikke om jeg ligefrem vil kalde den tropisk sød..
Måske har du aldrig prøvet at drikke IBA udgaven?Hængerøven (64230) skrev:Ved ikke om jeg ligefrem vil kalde den tropisk sød
International Bartenders' AssociationHængerøven (64233) skrev:har ikke den fjerneste ide om hvad en "iba" udgave er
Sidder med en Asus maskine som slukker random af sig selv. Som i går ud, ikke lukker ned.
- Maskinen er IKKE varm, så det er ikke derfor
- Altid når den er uden lader (endnu ihvertfald, den er slukket 3-4 gange de sidste par dage)
- Batteriet sidder fint fast, og computeren slukker også selvom den står stille
- Der bliver stort set ikke kørt andet end office, web og lidt photoshop på den..
Nogen der har prøvet noget lignende? Magter næsten ikk at sende den ind og vente 14 dage, for at få at vide der ikke er noget galt, eller at batteriet ikke er dækket efter 6 måneder..
- Maskinen er IKKE varm, så det er ikke derfor
- Altid når den er uden lader (endnu ihvertfald, den er slukket 3-4 gange de sidste par dage)
- Batteriet sidder fint fast, og computeren slukker også selvom den står stille
- Der bliver stort set ikke kørt andet end office, web og lidt photoshop på den..
Nogen der har prøvet noget lignende? Magter næsten ikk at sende den ind og vente 14 dage, for at få at vide der ikke er noget galt, eller at batteriet ikke er dækket efter 6 måneder..
#64205 #64212
Ang. Chromecast, der er også http://tbertelsen.dk/castdr/
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1348...
Ang. Chromecast, der er også http://tbertelsen.dk/castdr/
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=1348...
... der er pisse træt af af firmaets restriktioner. og kommer til at spendere næste fredag eftermiddag på at sidde og iagtage 2 pc'er installerer AutoCad i det antal timer det tager, fordi vi ikke må remote til brugers pc'er uden at de acceptere det - OG DE ER FOR HELVEDE IKKE PÅ ARBEJDE.
SlettetBruger (64240) skrev:... der er pisse træt af af firmaets restriktioner. og kommer til at spendere næste fredag eftermiddag på at sidde og iagtage 2 pc'er installerer AutoCad i det antal timer det tager, fordi vi ikke må remote til brugers pc'er uden at de acceptere det - OG DE ER FOR HELVEDE IKKE PÅ ARBEJDE.
Så må du jo gøre dit job som det er beskrevet. Hvis du ikke kan lide firmaets procedure som du er underlagt i din job-function, så må du jo finde dig et job i et firma med procedure du kan li.. :)
Det giver god mening.
Men nogen gange har man lige brug for at brokke sig over sådan nogen småting (som ansvarlig for bruger-support, herunder fjernstyring. så må jeg godt brokke mig over noget der gør min og kollegernes arbejds-gang væsentlig mindre effektivt)
i det tidspunkt for arbejdet skal udføres, har jeg ansvaret for vores hotline, så jeg skal i princippet blive på min plads.
Men nogen gange har man lige brug for at brokke sig over sådan nogen småting (som ansvarlig for bruger-support, herunder fjernstyring. så må jeg godt brokke mig over noget der gør min og kollegernes arbejds-gang væsentlig mindre effektivt)
i det tidspunkt for arbejdet skal udføres, har jeg ansvaret for vores hotline, så jeg skal i princippet blive på min plads.
IT-ekspert Yvossen (64242) skrev:Qw skal nok bruge en assistent hos Mærsk til at skrive i 'det sidste ord'-tråden.
Hvis man kan kalde et script en assistent, så ja tak.. :)
Men jeg forstår ikke hvorfor det er irrelevant det jeg skriver, det er jo de betingelser man arbejder efter. Reglerne er der jo af en årsag, selvom porre har de reneste intentioner, så er det jo ikke sikkert hans kollega har det...
Qw_freak (64245) skrev:Men jeg forstår ikke hvorfor det er irrelevant det jeg skriver
SlettetBruger (64244) skrev:Men nogen gange har man lige brug for at brokke sig over sådan nogen småting
Vi ved vel alle at det er sundt at komme af med lidt galle når man bliver frustreret over ting der kunne have fungeret bedre, og så er der vel ikke noget mere irrelevant end "lugten i bageriet" floskel.
Det er jo ikke forkert det du skriver, måske bare en tand for åbenlyst ? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.