mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der er godt træt af Debusy.dk.
... der bestilte 2 stk. 3 TB harddiske d. 1/10.
... der fik oplyst at leveringen ville være 1-2 dage.
... der stadig ikke har fået diskene.
... der ikke har hørt noget fra Debusy.dk angående forsinkelse, rest ordre eller andet.
... der efter ordre så på Debusy.dk at 3 TB diskene jeg fandt via EDBpriser står som 2 TB i titlen og 3 TB i beskrivelsen.
... der i fredags skrev en besked til Debusy.dk.
... der stadig ikke har fået svar.
... der kan se at pengene står som reserverede.
... der ikke kan finde en mulighed for at annullere min ordre uden kontakt til Debusy.dk.
... der prøvede at ringe.
... der fik oplyst at deres telefoner kun er åbne fra 09:00 til 13:00.
... der vil prøve og ringe til Debusy.dk igen imorgen inden 13:00.
... der nok har handlet hos Debusy.dk for sidste gang.
... der ikke har hørt noget fra Debusy.dk angående forsinkelse, rest ordre eller andet.
... der efter ordre så på Debusy.dk at 3 TB diskene jeg fandt via EDBpriser står som 2 TB i titlen og 3 TB i beskrivelsen.
... der ikke kan finde en mulighed for at annullere min ordre uden kontakt til Debusy.dk.
Hvordan udtaler man "Debusy"?
Det Busy?
Og hvordan kan du dog finde på at handle ved nogen med så skummelt et firmanavn?
Det Busy?
Og hvordan kan du dog finde på at handle ved nogen med så skummelt et firmanavn?
SlettetBruger (64554) skrev:Og hvordan kan du dog finde på at handle ved nogen med så skummelt et firmanavn?
Penge.
...der måske har fortrudt at han gav op på Shadow of Mordor, var fuldstændig smadret igår.
Kom så Steam sale!!!
Kom så GT940!!!
Kom så Steam sale!!!
Kom så GT940!!!
...Der har en bekendt der lige er blevet fyret efter 20+ i Microsoft
...Der undre sig over hvad MS tænkte at lade ham gå!
...Der undre sig over hvad MS tænkte at lade ham gå!
Der har været nogle... skal vi sige interassante? nedskæringer på det seneste.Hængerøven (64559) skrev:...Der undre sig over hvad MS tænkte at lade ham gå!
Dog skal det siges at hvis man har så meget erfaring, så bliver man typisk tilbudt en anden position. (Men ikke nødvendigvis i samme afdeling/land)
Claus Jørgensen (64560) skrev:så bliver man typisk tilbudt en anden position
Jeg ved faktisk ikke om han fik det bud, men jeg tror også efter 20år (og rigeligt med opsparing) at man kan tillade sig at prøve noget nyt :P
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64564) skrev:... der har sat sig på et lokum
... der ser der ikke er mere TP
FML >_<
Og det er derfor man går med sokker
SlettetBruger (64566) skrev:...hvis mulle har fået en ny veninde, som hun kalder mulle.
Suk.
Såååå, nu er der 3?
... der er i gang med at læse op på fluid dynamics
... der ikke fatter bu elle bø af det
Barkane (64572) skrev:Hvem er de 2 andre? Jeg kalder også min kæreste for mulle.
Fru TB (Mette)
Fru Porre (Nina)
sgt.borup (64573) skrev:... der er i gang med at læse op på fluid dynamics
Bruger du en bog eller artikler? Ikke at jeg kan hjælpe dig, men jeg ville selv gerne læse lidt mere om det.
Der har spillet Alien:Isolation og aldrig været så bange. 5 timers uafbrudt frygt er lidt hårdt. Glimrende spil!
...der kigger på at købe Shadow of Mordor, og Alien.
det er 100Euro på Steam, men lige over det halve på allkeyshop.
Der elsker pc gaming - især efter at have ofret 500kr på et brugt COD Ghost, der iøvrigt udkom i 2013, til PS4.
det er 100Euro på Steam, men lige over det halve på allkeyshop.
Der elsker pc gaming - især efter at have ofret 500kr på et brugt COD Ghost, der iøvrigt udkom i 2013, til PS4.
markjensen (64576) skrev:sgt.borup (64573) skrev:... der er i gang med at læse op på fluid dynamics
Bruger du en bog eller artikler? Ikke at jeg kan hjælpe dig, men jeg ville selv gerne læse lidt mere om det.
mest wiki artikler, men jeg afventer svar fra en af mine forelæsere, håber han kan pege mig i retningen af noget rigtig godt læsestof.
SlettetBruger (64579) skrev:Der elsker pc gaming - især efter at have ofret 500kr på et brugt COD Ghost, der iøvrigt udkom i 2013, til PS4.
Eh? Nu skal du ikke gøre det værre end det er (eller bare lade være med at købe i gamestop).
Jeg har ikke brugt over 350 på et ps4 spil.
COD Ghost koster 400kr det billigste sted på Pricerunner. det er stadig en del, for et spil der er 1 år gammelt.
SlettetBruger (64584) skrev:COD Ghost koster 400kr det billigste sted på Pricerunner. det er stadig en del, for et spil der er 1 år gammelt.
Det må så være fordi pricerunner kun søger i danmark. Der er ingen grund til at begrænse sig til det..
For eksempel:
http://www.thegamecollection.net/call-of-duty-ghos...
Eller køb det digitalt på den amerikanske psn for 45$.
IT-ekspert Yvossen (64553) skrev:... der er godt træt af Debusy.dk.
... der ringede til Debusy.dk.
... der nænvte harddiskene.
... der hurtigt blev klar over at Debusy.dk-manden vidste hvilke diske jeg snakkede om.
... der blev oplyst om at han fik en billigere pris hos en leverandør.
... der blev oplyst om at leverandøren bestilte større batches og dermed ventede med at bestille et batch til der stod et hvis antal diske til bestilling.
... der blev oplyst om at varen ville være hos Debusy.dk sidst på ugen.
... der blev oplyst om at Debusy.dk ikke kunne sige hvor varen ville være på lager. (wat)
... der ikke kunne få ham til at kommentere på at han hverken havde svaret på min besked gennem deres kontakt system eller det faktum at han ikke havde informeret om andet end de 1-2 dages leveringstid der stod på EDBpriser og Debusy.dk.
... der har annulleret min ordre hos Debusy.dk.
... der kan se at varen stadig står med 1-2 dages levering fra Debusy.dk på både Debusy.dk og EDBpriser.dk.
Magten (64586) skrev:...der langt om længe har bestilt skiferie.. Utroligt det skal være så svært for folk at tage en beslutning hvert år..
...der skal til Wagrain denne gang.. Nyt sted, men hotellet har kælderbar så det kan ikke gå helt galt :D
... der lige har bestilt hotel i Obertauern.
... der prøver at flyve til Østrig denne gang.
Det er jo nærmest lige ved siden af hinanden :)OxxY (64589) skrev:Magten (64586) skrev:...der langt om længe har bestilt skiferie.. Utroligt det skal være så svært for folk at tage en beslutning hvert år..
...der skal til Wagrain denne gang.. Nyt sted, men hotellet har kælderbar så det kan ikke gå helt galt :D
Har kun stået på ski i Frankrig indtil videre, så det bliver interessant at se hvordan Østrig er.
Fjolle (64585) skrev:Det må så være fordi pricerunner kun søger i danmark. Der er ingen grund til at begrænse sig til det..
For eksempel:
http://www.thegamecollection.net/call-of-duty-ghos...
Eller køb det digitalt på den amerikanske psn for 45$.
findes der ikke en side der søger på priser, også på engelske og tyske og whatever?
Magten (64590) skrev:Det er jo nærmest lige ved siden af hinanden :)OxxY (64589) skrev:Magten (64586) skrev:...der langt om længe har bestilt skiferie.. Utroligt det skal være så svært for folk at tage en beslutning hvert år..
Har kun stået på ski i Frankrig indtil videre, så det bliver interessant at se hvordan Østrig er.
Østrig >>> Frankrig. Folk er flinkere i liftkøen, maden er billigere, indkvarteringen er bedre, folk er rare, øllen er bedre OG billigere, og de fleste folk er der faktisk for at stå på ski! Eneste ulempe er højdemeterne hvis det er en varm vinter.
og afterskien er bedre!!oneone!
Franskmænd er også noget af det mest uhøflige når det kommer til køkultur :DOxxY (64595) skrev:
Østrig >>> Frankrig. Folk er flinkere i liftkøen, maden er billigere, indkvarteringen er bedre, folk er rare, øllen er bedre OG billigere, og de fleste folk er der faktisk for at stå på ski! Eneste ulempe er højdemeterne hvis det er en varm vinter.
og afterskien er bedre!!oneone!
Men det lyder bedre, glæder mig - specielt til afterski!
...der er blevet fan af trådløs opladning... Jeg glemmer tit at smide stikket i telefonen, men jeg kan godt huske at lægge den på en plade >_<
... der har første dag i sin nye position som iOS udvikler.
... der stadigvæk ikke har modtaget sin MBP og iPhone 6.
... der stadigvæk ikke har modtaget sin MBP og iPhone 6.
markjensen (64598) skrev:Hvorfor bruger I ikke Xamarin?
Fordi MS ikke helt forstår hvordan C# virker. ;-)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.