mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der har fået Gauntlet på steam.
...Hvis computer får blå skærm når han prøver at starte det
...Der sidder og græder stille i et hjørne
...Hvis computer får blå skærm når han prøver at starte det
...Der sidder og græder stille i et hjørne
Claus Jørgensen (64600) skrev:Fordi det ikke eksisterede da projekterne blev startet. Fordi det ikke er performant nok. Fordi Apple ikke tillod det i årevis. Fordi licenser. Fordi fordi fordi.
Xamarin kommer med sin egen række af problemer.
Ved du tilfældigvis om platformen er plaget af bugs? Altså ikke så meget Xamarin Studio, men mere runtime-delen de har lavet. Jeg har prøvet at søge og spørge folk, men de fleste brokker sig over prisen.
markjensen (64602) skrev:Ved du tilfældigvis om platformen er plaget af bugs? Altså ikke så meget Xamarin Studio, men mere runtime-delen de har lavet. Jeg har prøvet at søge og spørge folk, men de fleste brokker sig over prisen.
Af hvad jeg har prøvet til nu, så er den ikke. Kører ganske stabilt og pålideligt.
Magten (64604) skrev:...der har fået legetøj...
http://1drv.ms/1s9vhzQ
http://1drv.ms/1s9vseD
Der er sgu en fed skærm!
Velkommen i klubben :D Hvis du finder en smart løsning på dock / DPI problemet, så sig endelig til!
XorpiZ (64608) skrev:Hvis du finder en smart løsning på dock / DPI problemet, så sig endelig til!
Har du leget med
Control Panel\Appearance and Personalisation\Display ->
"Let me chose one scaling level for all my displays"
?
sgt.borup (64610) skrev:... der står til at skal få udbetalt 10241 kr i SU på torsdag, jeg skal vidst have fat i SU kontoret i morgen
Enig, de kunne godt runde det ned til 10240.
Du mener måske det er for lidt?-)sgt.borup (64610) skrev:... der står til at skal få udbetalt 10241 kr i SU på torsdag, jeg skal vidst have fat i SU kontoret i morgen
Claus Jørgensen (64616) skrev:#64615
Du står ikke registeret til at få dobbeltklip på su.dk? (Og SU d. 9? plejer det ikke at være den første bankdag i måneden?)
Det er fordi jeg er i (ulønnet) praktik og skulle derfor søge om SU igen, der gik desværre noget rod i systemet, og jeg fik forklaret af den søde telefondame fra SU-kontoret på AAU at der bliver udbetalt på ugentlig basis, hvorfor der er dobbelt op kan jeg ikke svare dig på.
sgt.borup (64617) skrev:Claus Jørgensen (64616) skrev:#64615
Du står ikke registeret til at få dobbeltklip på su.dk? (Og SU d. 9? plejer det ikke at være den første bankdag i måneden?)
Det er fordi jeg er i (ulønnet) praktik og skulle derfor søge om SU igen, der gik desværre noget rod i systemet, og jeg fik forklaret af den søde telefondame fra SU-kontoret på AAU at der bliver udbetalt på ugentlig basis, hvorfor der er dobbelt op kan jeg ikke svare dig på.
Kan ske det er med tilbagevirkende kræft, hvis det er et stykke tid siden du er startet og skulle have haft SU fra dag 1 og først nu har fået det, og så får du for den første måned med også.
Mysteriet er opklaret, jeg har fået en besked om tilbagebetalingskrav i min e-boks, jeg har fået SU i september måned som SU styrelsen mente jeg ikke var berettiget, men var i praktik fra starten i den periode. Så i stedet for at annullere tilbagebetalingskravet overfører de 2 x SU og sender et girokort, hvor jeg bedes betale 5117 kr tilbage (det offentlige i en fucking nøddeskal...)
...der er kommet så langt at have fået W8 på den lille NUC.
Den viser dog ikke billede efter load af windows.
...der hader consumer elektronik.
Den viser dog ikke billede efter load af windows.
...der hader consumer elektronik.
... der leger med RPi og MySQL.
... der overvejer at sætte DB replikation op på RPi nr. 2 i morgen.
... der overvejer at købe nogle flere RPi og lege med store systemer på lille skala.
... der overvejer at sætte DB replikation op på RPi nr. 2 i morgen.
... der overvejer at købe nogle flere RPi og lege med store systemer på lille skala.
Svigerfar havde heldigvis HDMI ibsine monitors, så der kunne den sættes til så jeg kunne få drivers opdateret.
Forhåbentligt bliver det færdigt i aften.
Forhåbentligt bliver det færdigt i aften.
... der er ved at køre repair på hans storage pool da en disk var begyndt at lave dead sectors og der er kommet en ny disk.
... der sælger en helt ny 3 TB disk der kun har kørt i 18000 timer og har kun omkring 1186 døde sectors. Den fungere ellers 100% som ny. Masser af privat garanti gives.
... der sælger en helt ny 3 TB disk der kun har kørt i 18000 timer og har kun omkring 1186 døde sectors. Den fungere ellers 100% som ny. Masser af privat garanti gives.
praktikant muffe AKA pewbe (64629) skrev:...der har været til DSE Messe.
...der vandt en Surface Pro 3 (i5, 128GB, 4GB RAM).
Tillykke! Hvor meget skal TB betale, når han nu om lidt byder på den?
praktikant muffe AKA pewbe (64629) skrev:...der har været til DSE Messe.
Flamebait?
Nu må vi snart have vores egen Surface sektion her på newz!praktikant muffe AKA pewbe (64629) skrev:...der har været til DSE Messe.
...der har proppet sig med hummer i flere forskellige anretninger... Har egentlig aldrig været særlig vild med det, men det her smagte sgu lækkert.
... der godt nok synes Apple's support af eksterne monitors er dybt skuffende. Alting er blurry og ligner lort, og der er kun support for et minimalt set af opløsninger, som slet ikke giver mening.
Ud fra dine "Jeg synes at Apple"-kommentarer, skulle man ikke tro du havde en grad i IT o_O
Jeg har ALDRIG oplevet bøvl med eksterne skærme, sig mig, har du vendt kablet forkert?
Ud fra dine "Jeg synes at Apple"-kommentarer, skulle man ikke tro du havde en grad i IT o_O
Jeg har ALDRIG oplevet bøvl med eksterne skærme, sig mig, har du vendt kablet forkert?
....der kom hjem ved 14-tiden, faldt i søvn og lige er vågnet igen... Der sov jeg så lige fra et Lync møde med MS og adskillige opkald >_<
...der håber vejret holder sig godt henover weekenden, så skal MC'en sgu luftes godt og grundigt... Den er blevet svigtet de sidste 2 mdr :(
...der håber vejret holder sig godt henover weekenden, så skal MC'en sgu luftes godt og grundigt... Den er blevet svigtet de sidste 2 mdr :(
Nej, jeg er bare ikke enig med ideen om at 2560x1440 er den eneste rigtige opløsning, eller ideen om at HiDPI er den eneste rigtige måde at vise ting på.PHP-Ekspert Thoroughbreed (64637) skrev:Jeg har ALDRIG oplevet bøvl med eksterne skærme, sig mig, har du vendt kablet forkert?
Der er alt for meget ghosting på non-retina skærme (især pga. manglende ClearType), og alting er umuligt småt på en 2560x1440 opløsning.
Standard 1920x1080 er slet ikke muligt, hvilket er latterligt. Man kan åbenbart betale $20 for et program der kan override Apple's åndsvage settings, og tillade det alligevel.
NUC Part 3
Fik den konfigureret via svigerfars monitor.
Sætter den til hans tv: bum problemer med overscan/scaling.
hmm ok, ind på nettet og kigge...
Intel: nej du kan ikke rette nogen overscan indstillinger medmindre du bruger en lavere opløsning ind HD.
For fuck sake.
Man får hvad man betaler for åbenbart (1600kr mener jeg, hvilket ikke er alt for meget for en papirvægt)
Intel: nej du kan ikke rette nogen overscan indstillinger medmindre du bruger en lavere opløsning ind HD.
For fuck sake.
Man får hvad man betaler for åbenbart (1600kr mener jeg, hvilket ikke er alt for meget for en papirvægt)
SlettetBruger (64640) skrev:NUC Part 3
For fuck sake.
Ja, så hellere give 2.400 for en to år gammel Mac Mini med en i7 som virker ;)
#40 Og du skal kan ikke bare slå overscan fra på fjernsynet? Det kan godt være lidt rodet at finde frem til, men det løste i hvert fald problemet for mig, da jeg koblede pc'en til fjernsynet.
Det er umiddelbart bedre end at have overscan slået til, og så bare strække billedet med nogle indstillinger på grafikkortet.
Det er umiddelbart bedre end at have overscan slået til, og så bare strække billedet med nogle indstillinger på grafikkortet.
Fjolle (64641) skrev:Nu har jeg en gammel intel grafik, men jeg har overscan indstillinger under opløsning - advanceret - intel.
Ditto, men der er kun én valgmulighed.
Har kigget efter overscan/scaling delen på tv'et, men det er et måske 8 år gammelt LG plasma :D interfacet er imponerende grimt.
Men det er ærgeligt at "Jamen du skal have minimum i3 versionen for at få scaling muligheder..." hvilket er hvad jeg kan læse mig frem til på Intels sider.
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64645) skrev:Mit tv har en HDMI dedikeret til pc (HDMI/DVI)
Det e rogså et gammelt LG, jeg kigger lige.
...der bekræfter at den anden HDMI indgang hedder HDMI/DVI.
Det har dog ingne synlig effekt - jeg frygter at recieveren ind i mellem spiller et puds.
Der er sjovt nok en "PC Indstil" knap i TV'ets menu, men der sker intet når man OK'er den.
Det har dog ingne synlig effekt - jeg frygter at recieveren ind i mellem spiller et puds.
Der er sjovt nok en "PC Indstil" knap i TV'ets menu, men der sker intet når man OK'er den.
SlettetBruger (64646) skrev:8 år gammelt LG plasma
Det er for helvede for fucks sake ikke et Full HD tv.
AAAAAAAAAARRRRGGGGH
Har kæmpet med dette i et døgn... de originale klistermærker sidder endda endnu på tv'et "HD Ready"
Tak for hjælpen drenge :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.