mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
SlettetBruger (64650) skrev:Nu er der så kun billede midt på skærmen - stadig ingen scaling muligheder.
buhuhuhuh
Skalér med denne :D
Clauzii (64651) skrev:... der fandt en tom søgning på google.
Jeg får 4 hits?
Ca. 3 resultater (0,12 sekunder)
Søgeresultater
Handicare A/S - forhandler af Læse-lup-plade, skrå
www.hmi-basen.dk/r13x.asp?linkinfo=858&prodid=746
Kontaktoplysninger fra Hjælpemiddelbasen: Handicare A/S, Park Allé 289 G, 2605 Brøndby. Forhandler af bl.a. Læse-lup-plade, skrå.
Vocabolario italiano, e spagnolo nouamente dato in luce: ...
books.google.dk/books?id=akN3T5MH3vgC - Oversæt denne side
Lorenzo Franciosini - 1666
... aunke-pla! del up.. Melem. [bienn , Ml numero dtlpn'o {inundan I' “pad dcl'c dona. Caucllm. fi "lil/li, ¡¡¡Input-'Liam , aloja. Interyrcucton. * Chus-n . ¡Mayu-un.
Suburbanite Economist from Chicago, Illinois · Page 9
www.newspapers.com/newspage/54372627/
Oversæt denne side
Paw pla del up lone Bcore in game an Render scored n 6 to 0 triumph. Six Games Carded Today In Leo Clashes SW Schoolboy Grid League Two games at ...
Biddeford Journal, Wednesday, April 6, 1960, Page 3
newspaperarchive.com/us/maine/...journal/.../page-3
Oversæt denne side
... right and left field positions will be pla Del up from Buf falo of the International has failed in four previous major league Johnny rookie obtained in a 21yearold ...
... der har lært at det er ulovligt at hoste forums i Sverige, medmindre der er en ansvarlig der godkender alle posts før de er synlige, for at sikre presselov (se http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM )
Altså newz.dk ville være ulovligt i Sverige :D
Altså newz.dk ville være ulovligt i Sverige :D
Fik fem hits for nogle timer siden, nu får jeg nul. Wtf?
Clauzii (64651) skrev:... der fandt en tom søgning på google.
Claus Jørgensen (64656) skrev:... der har lært at det er ulovligt at hoste forums i Sverige, medmindre der er en ansvarlig der godkender alle posts før de er synlige, for at sikre presselov (se http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/19980112.HTM )
Retten til at ytre sig, og modtage ytringer er vel sikret igennem Den Europæiske Menneskerettighedskonvention?
Stk. 1 "Enhver har ret til ytringsfrihed. Denne ret omfatter meningsfrihed og frihed til at give eller modtage meddelelser eller tanker, uden indblanding fra offentlig myndighed og uden hensyn til grænser.
...Der har lavet et simpelt script til at omdøbe alle mine afsnit af The X-Files, så Plex kan forstå dem.
Lavede kun 2 fejl:
glemte .Avi i navne
Stavefejl i én variable gjorde at afsnit navnet ikke kom med (lille ting)
Lavede kun 2 fejl:
glemte .Avi i navne
Stavefejl i én variable gjorde at afsnit navnet ikke kom med (lille ting)
...Der for nyligt har slettet både SG1 og Atlantis, grundet underligt filnavne som jeg ikke kunne automatisere mig ud af at rette.
Tak Ronson.
Hmm, kræver Java >_<
Tak Ronson.
Hmm, kræver Java >_<
Når man omdøber filerne, vil det jo blive umuligt at finde de rigtige undertekster uden at afspile hvert afsnit for at tjekke om de passer.
Øv.
Øv.
Der er alt for langt imellem de film/serier hvor den rent faktisk selv finder undertekster, så giver lige dette en chance.
Amerikansk fodbold er da voldsomt kedeligt. Det er 50% reklamer, 40% reality show og 10% sport.
...Der aldrig har set Amerikansk fodbold, men udelukkende har bygget sine holdninger om det via nettet (Læs: Imgur).
...Der aldrig har set Amerikansk fodbold, men udelukkende har bygget sine holdninger om det via nettet (Læs: Imgur).
Playoffs plejer faktisk at have en del sammenhægende spil.SlettetBruger (64678) skrev:Amerikansk fodbold er da voldsomt kedeligt. Det er 50% reklamer, 40% reality show og 10% sport.
Alm. fodbold er nu også hamrende kedeligt. Løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, spark på mål, , løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb, løb.
:p
According to a Wall Street Journal study, the average NFL game features just 10 minutes 43 seconds of action. Commercials account for nearly 60 minutes of the three hour affairs. And when the networks are showing the game, the bulk of the time is spent either on replays or shots of players huddling, in pre-snap formations or “milling about.”
... der synes det er morsomt at medierne bringer så mange snapchat historier, med navn og billede af diverse unge, som frygter at blive genkendt -- det bliver de jo med sikkerhed nu hvor de har været på forsiden af politiken/berlingske/EB
Det er ren streisand effekt
Det er ren streisand effekt
...der er imponeret over at man kan frigive et pc spil der ikke kun er grimmere, men også fylder næsten x2 af konsol-udgaven.
(FXIII)
(FXIII)
Chewy (64682) skrev:@ #64680
Det giver jeg ikke meget for...
når jeg ser kampe der ikke er live, er reklamerne klippet ud. Det plejer at forkorte kampen med en halv times tid....
Det er fordi der snakkes om action. Et træk der tager 8 sekunder før det er overstået, tager adskillige minutter at forberede.
Magten (64677) skrev:...hvis far lige har kritiseret amerikansk fodbold "fordi der ikke sker en skid"... Cykling derimod, kan han se hele etaper af hvor der absolut intet sker før spurten...
Der sker oftest rigtigt meget uden at der sker noget i cykling. Magtspil i feltet og forskellige taktiske udspil
Hånter (64688) skrev:... der overvejer; burde man ikke lave en Newz-faldskærmstur?
... der har ladet sig fortælle at vi har instruktør hertil på foraet!
Jeg er med!
#77, 78, 79, 80
med den personlige mening at de fleste sportsgrene er hamrende kedelige... landevejs cykling, amerikansk fodbold/football, fodbold/soccer, golf, formel 1, leman, motocross, ski hop, ski skydning, løb, stang spring, svømning, ishockey, curling, dart, pool, billiard, skak, esport, udspring, dans, kunst skøjteløb, synkron-anything, ... etc
næh så hellere
rally, monster trucks, MTB eller andet med ikke-cirkulær-bane off-road kørsel.
med den personlige mening at de fleste sportsgrene er hamrende kedelige... landevejs cykling, amerikansk fodbold/football, fodbold/soccer, golf, formel 1, leman, motocross, ski hop, ski skydning, løb, stang spring, svømning, ishockey, curling, dart, pool, billiard, skak, esport, udspring, dans, kunst skøjteløb, synkron-anything, ... etc
næh så hellere
rally, monster trucks, MTB eller andet med ikke-cirkulær-bane off-road kørsel.
... der ikke forstår hvad Mac brugere ser i sindsyge høje opløsninger på externe skærme. Man kan jo ikke læse hvad der står på skærmen fordi alting er småt.
#93 Jeg zoomer altid ind på hjemmesider. Men det gør jeg så også på skærme der kun er fuld HD. Jeg er også blind.
Claus Jørgensen (64693) skrev:... der ikke forstår hvad Mac brugere ser i sindsyge høje opløsninger på externe skærme. Man kan jo ikke læse hvad der står på skærmen fordi alting er småt.
Har du lagt mærke til at alting ikke er så småt på Apple's egne retina-skærme? Her skalleres det blot.
Hånter (64696) skrev:Har du lagt mærke til at alting ikke er så småt på Apple's egne retina-skærme? Her skalleres det blot.
Hvis han fx har en Thunderbolt-skærm, så skaleres det ikke. Så alting er "småt". Altså medmindre man gør teksten større i det program man bruger og nyder at man ikke får klaus af resten af UI'en.
Nej, det er også sindsygt småt på Thunderbolt Displays.Hånter (64696) skrev:Har du lagt mærke til at alting ikke er så småt på Apple's egne retina-skærme? Her skalleres det blot.
Og apps som Xcode kan ikke kontrollere font størrelsen på andet end text-editor delen, det er simpelthen så uendeligt primitivt.
Hvilket ikke er en mulighed.markjensen (64697) skrev:Altså medmindre man gør teksten større i det program man bruger
Man forstår hvorfor Steve Jobs havde briller.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.