mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (64698) skrev:Nej, det er også sindsygt småt på Thunderbolt Displays.
Og apps som Xcode kan ikke kontrollere font størrelsen på andet end text-editor delen, det er simpelthen så uendeligt primitivt.Hvilket ikke er en mulighed.markjensen (64697) skrev:Altså medmindre man gør teksten større i det program man bruger
Man forstår hvorfor Steve Jobs havde briller.
Jeg synes nu det har en fin størrelse, men som sagt ændrer jeg altid størrelsen i editorer og på hjemmesider (på alle skærme og i alle OS'er). Det meste UI består jo kun af meget få ord alligevel.
Og hvis du endelig er så blind, så burde du måske selv få briller. Eller bruge zoom-funktionen. Eller voice over.
... der har været ude og løbe for første gang i 2014. Synes måske at en puls på omkring de 200 er lidt høj :p
...Der påpejer at ThinkPad T440 nu kommer med Ram loddet på bundkortet, (og én ram slot fri).
Tidligere var der kun den ene ram slot, og det påvirkede performance ret vildt.
Nedenstående begge med 8GB, og i5-4300u (Passmark performance test)
3D Score:
Gl. T440 - 351
Ny T440 - 532
RAM Score
Gl. T440 - 1668
Ny T440 - 1926 (Write, og multithreaded performance er næsten fordoblet)
Samtidig har den nye SSD næsten x3 skrivehastighed.
Tidligere var der kun den ene ram slot, og det påvirkede performance ret vildt.
Nedenstående begge med 8GB, og i5-4300u (Passmark performance test)
3D Score:
Gl. T440 - 351
Ny T440 - 532
RAM Score
Gl. T440 - 1668
Ny T440 - 1926 (Write, og multithreaded performance er næsten fordoblet)
Samtidig har den nye SSD næsten x3 skrivehastighed.
Dunno, har ikke prøvet den vej.. Havde bare pc'en liggende slukket og lade op i går, og tænkte jeg ville smide telefonen til. Det kunne så ikke lade sig gøre ^^SlettetBruger (64710) skrev:Magten-> kan pc'en lade op, hvis du istedet sætter telefonen til pc'ens USB?
... der har fået sin iPhone 6
... der ikke kan aktivere sin iPhone 6 fordi Apple's idioti rækker så langt at man ikke kan aktivere telefonen uden et SIM kort. WiFi er åbenbart for komplikeret til Apple produkter.
... der ikke kan aktivere sin iPhone 6 fordi Apple's idioti rækker så langt at man ikke kan aktivere telefonen uden et SIM kort. WiFi er åbenbart for komplikeret til Apple produkter.
Claus Jørgensen (64713) skrev:... der har fået sin iPhone 6
Det er da SÅ genialt, at du skal sidde og udvikle til produkter, som du åbenbart ikke gider arbejde med (læs: synes er noget lort).
... der bemærker at det åbenbart er populært at hade Apple.
... der morer sig over at Apple fanboys altid skal forsvare Apple's dumme beslutninger.Hånter (64714) skrev:Det er da SÅ genialt, at du skal sidde og udvikle til produkter, som du åbenbart ikke gider arbejde med (læs: synes er noget lort).
Jeg har ikke et problem med iPhone generelt, bare Apple's små idiotiske ting som et always-uppercase keyboard, og det at man skal have et nyt sim kort for at *aktivere* telefonen.
... der fandt en sim-cutter på kontoret, og nu har aktiveret sin iPhone 6.
Som ny til et platform vil man altid bide mærke i de der er anderledes - og typisk gør man mere ud af det end man burde.
Jeg vil dog give Jørgensen ret her, det er sku underligt at gøre SIM et krav.
Jeg vil dog give Jørgensen ret her, det er sku underligt at gøre SIM et krav.
Hånter (64714) skrev:Det er da SÅ genialt, at du skal sidde og udvikle til produkter, som du åbenbart ikke gider arbejde med (læs: synes er noget lort).
Her har det også meget at gøre med at Apple-folk får ens forventninger om deres systemer urealistisk højt op og når man så endelig tager et af deres produkter i brug, så bliver man slemt skuffet.
Erfaring: OSX 10.9 på Mac mini.
For at aktivere den? Nah, synes jeg nu ikke. Jeg har tit taget en telefon i brug inden jeg har flyttet simkort over i den. Det er meget rart at have de mest basale ting på plads inden man "går i produktion".apapap (64718) skrev:Apple laver mange ting der er mærkelige. Men er det ikke rimelig ok at forvente at folk har et simkort i deres telefon?
Claus Jørgensen (64715) skrev:... der morer sig over at Apple fanboys altid skal forsvare Apple's dumme beslutninger.Hånter (64714) skrev:Det er da SÅ genialt, at du skal sidde og udvikle til produkter, som du åbenbart ikke gider arbejde med (læs: synes er noget lort).
Jeg synes nu ikke at jeg forsvarer dem - jeg ser blot ikke noget problem i at der skal være et simkort i en telefon, for at den kan tages i brug.
Magten (64719) skrev:For at aktivere den? Nah, synes jeg nu ikke. Jeg har tit taget en telefon i brug inden jeg har flyttet simkort over i den. Det er meget rart at have de mest basale ting på plads inden man "går i produktion".
Altså det er da rart hvis man ikke har modtaget sim-kortet, men ellers kan jeg ikke se hvad fordelen skulle være i at sætte den op uden simkort.
Claus Jørgensen (64715) skrev:bare Apple's små idiotiske ting som et always-uppercase keyboard
Oh Lorde, hvor primitivt
Nu leger jeg en del med mange forskellige telefoner og tester også MDM på nogle af dem, bruger dem i forskellige demoer osv. Jeg har ikke tænkt mig at have et simkort liggende bare til at aktivere dem.markjensen (64721) skrev:Altså det er da rart hvis man ikke har modtaget sim-kortet, men ellers kan jeg ikke se hvad fordelen skulle være i at sætte den op uden simkort.
Det kan sagtens være nyt i iOS8 / iPhone 6.PHP-Ekspert Thoroughbreed (64724) skrev:Jeg er PÆNT sikker på at jeg aktivere min uden simkort (og at svigerinden gjorde ditto)
CBM (64729) skrev:#64727
som syntes at det er synd hvis en ikke Apple fan skulle tvinges til at bruge iTunes, og så på Windows :)
Hvorfor? iTunes er en del af iOS miljøet ...
Sådan er det jo med MANGE enheder, og du kan jo altid afinstallere iTunes når telefonen er aktiveret ...
Jeg bryder mig ikke om iTunes, men er da langt bedre end det her skrammel ms har lavet: https://itunes.apple.com/dk/app/windows-phone/id41... (som så kræver iTunes at hente.. :-D)
Man bliver helt bange af den røde farve til system-filerne. Godt de har en pussenusselyserød gradient i toppen så man kan slappe bedre af.
Kræver det ikke bare Mac App Store (som jo er indbygget)?
apapap (64732) skrev:(som så kræver iTunes at hente.. :-D)
Kræver det ikke bare Mac App Store (som jo er indbygget)?
... der er ved at implementere en Java RESTlet service til at interface mellem programmer og en computer, med USB modem og gammu.
... der regner med at køre systemet på en Raspberry Pi.
... der afventer USB modem fra CBB som skulle komme fredag.
... der hellere må implementere systemet han lovede TB for nogle år tilbage hvis systemet kommer til at virke efter hensigten.
... der regner med at køre systemet på en Raspberry Pi.
... der afventer USB modem fra CBB som skulle komme fredag.
... der hellere må implementere systemet han lovede TB for nogle år tilbage hvis systemet kommer til at virke efter hensigten.
Det er et superelendigt program - eller var i hvert fald. Men sammenligningen med iTunes er vel heller ikke helt fair :Dapapap (64732) skrev:Jeg bryder mig ikke om iTunes, men er da langt bedre end det her skrammel ms har lavet: https://itunes.apple.com/dk/app/windows-phone/id41... (som så kræver iTunes at hente.. :-D)
Med mindre de har lavet det om, så er det her jo bare en WP integration til iTunes.
som syntes vi burde have en liste over alle tags der kan bruges på newz.dk ... er der mon noget sådant på know your newz ?
[spoiler=spoiler ville være lækkert at have indbygget i SNES][/spoiler]
markjensen (64733) skrev:Kræver det ikke bare Mac App Store (som jo er indbygget)?
Du har ret. De to forvirrer mig.
Magten (64735) skrev:Det er et superelendigt program - eller var i hvert fald. Men sammenligningen med iTunes er vel heller ikke helt fair :D
Med mindre de har lavet det om, så er det her jo bare en WP integration til iTunes.
Jeg er ret sikker på at det er et standalone program der ligner iTunes. Men et par måneder siden jeg har brugt det.
CBM (64737) skrev:som syntes vi burde have en liste over alle tags der kan bruges på newz.dk ... er der mon noget sådant på know your newz ?
Spoiler virker da KUN med SNES?
... der er overrasket over at iPhone 6 har audio indgang i *bunden* af telefonen. Hvilken idiot troede at det ville være en god ide?
Claus Jørgensen (64742) skrev:... der er overrasket over at iPhone 6 har audio indgang i *bunden* af telefonen. Hvilken idiot troede at det ville være en god ide?
Er der noget ved den iPhone du er tilfreds med?
Ved ikke hvor legit den her poll er; men her er folk ret 50/50 med hvad de vil ha: http://www.droid-life.com/2012/05/02/wednesday-pol...
Alting jeg ikke har klaget over fungerer ret godt!apapap (64743) skrev:Er der noget ved den iPhone du er tilfreds med?
Jeg er lidt splittet omkring det. Sidder den i bunden og man også har lader til, så slipper man for ledninger udover det hele. Omvendt så er det sjældent jeg har begge dele i på samme tid.Claus Jørgensen (64742) skrev:... der er overrasket over at iPhone 6 har audio indgang i *bunden* af telefonen. Hvilken idiot troede at det ville være en god ide?
...der overvejer om ikke en Xbox One ville pynte under fjernsynet.. Eller, det ville den, spørgsmålet er mere om den ville blive brugt.
Claus Jørgensen (64742) skrev:... der er overrasket over at iPhone 6 har audio indgang i *bunden* af telefonen. Hvilken idiot troede at det ville være en god ide?
Jeg kan aldrig bestemme mig for, hvad jeg bedst kan lide. I bunden er rart, når man bruger telefonen til noget andet, da ledningen ellers kan dingle foran skærmen og så er det rart, når den lader også.
Men modsat når du holder mobilen i hånden (fordi det er ideen med en mobil, right?), så er det betydeligt irreterende at jackstikket går ind i hånden.Magten (64745) skrev:Sidder den i bunden og man også har lader til, så slipper man for ledninger udover det hele
Jeg bruger ikke Plex, så den kan ikke sælges på det. Havde XBMC derimod været tilgængeligt så var den købt for længe siden!Fjolle (64749) skrev:Magten (64745) skrev:...der overvejer om ikke en Xbox One ville pynte under fjernsynet.. Eller, det ville den, spørgsmålet er mere om den ville blive brugt.
Du kan bruge den som plex afspiller!
Det spil jeg nok primært ville spille er Forza, men omvendt har jeg altid været en Gran Turismo fan men PS4 er ikke relevant for mig, så det er lidt meh.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.