mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64850) skrev:Sverige har ingen alkoholpolitik på arbejdspladsen?
Microsoft har ikke. Det forklarer jo lige pludselig Windows 8...
Claus Jørgensen (64846) skrev:... der har fået indrettet sit nye skrivebord på arbejdet
http://i.imgur.com/59lUdaK.jpg
Bruger man slet ikke rigtig mus med Apple længere?
Vi har ihvertfald ikke... Vi har vel en 10 flasker whisky, og et par flasker diverse andet alkohol på vores etage, og i vores chillout area er der barskab med øl & vin.PHP-Ekspert Thoroughbreed (64850) skrev:Sverige har ingen alkoholpolitik på arbejdspladsen?
Nej, Steve Jobs mente at mus var "out of date", og alting skulle være touch/acceleration baseret.Emil Melgaard (64852) skrev:Bruger man slet ikke rigtig mus med Apple længere?
OSX er faktisk direkte horribelt at bruge en mus på, af den årsag.
... der lige har skrevet til e-Boks:
Er der nogen der er med på at demonstrere foran e-Boks eller Digitaliseringsstyrelsen hvis de ikke vil efterkomme punkt 2?
Hej e-Boks
Jeg har 2 problemer der gør det mere vanskeligt for mig at benytte e-Boks end det burde være:
1) Hver gang jeg logger på e-Boks bliver jeg stillet følgende spørgsmål: "For at komme videre til e-Boks skal du tillade, at dette websted får adgang til dit personnummer.". Jeg har ikke nogen mulighed for at få den til at huske mit valg.
2) Jeg får en e-mail om at jeg har modtaget digital post, men for rent faktisk at kunne læse den skal jeg logge ind på e-Boks. Det ville gøre det meget nemmere for mig hvis e-mailen havde pdf-dokumenterne vedhæftet. Jeg er godt klar over at det ikke er alle der ønsker det sådan, men jeg ville sætte stor pris på at der fandtes en valgmulighed for os der stoler på vores e-mailsystem og forstår sikkerhedsrisikoen.
Venlig hilsen
Emil
Er der nogen der er med på at demonstrere foran e-Boks eller Digitaliseringsstyrelsen hvis de ikke vil efterkomme punkt 2?
Emil Melgaard (64856) skrev:... der lige har skrevet til e-Boks:Hej e-Boks
Jeg har 2 problemer der gør det mere vanskeligt for mig at benytte e-Boks end det burde være:
1) Hver gang jeg logger på e-Boks bliver jeg stillet følgende spørgsmål: "For at komme videre til e-Boks skal du tillade, at dette websted får adgang til dit personnummer.". Jeg har ikke nogen mulighed for at få den til at huske mit valg.
2) Jeg får en e-mail om at jeg har modtaget digital post, men for rent faktisk at kunne læse den skal jeg logge ind på e-Boks. Det ville gøre det meget nemmere for mig hvis e-mailen havde pdf-dokumenterne vedhæftet. Jeg er godt klar over at det ikke er alle der ønsker det sådan, men jeg ville sætte stor pris på at der fandtes en valgmulighed for os der stoler på vores e-mailsystem og forstår sikkerhedsrisikoen.
Venlig hilsen
Emil
Ellers tak, så ender det bare med jeg får ALLE danskeres betalingsservice ind af postkassen en dag :P
Emil Melgaard (64856) skrev:2) Jeg får en e-mail om at jeg har modtaget digital post, men for rent faktisk at kunne læse den skal jeg logge ind på e-Boks. Det ville gøre det meget nemmere for mig hvis e-mailen havde pdf-dokumenterne vedhæftet. Jeg er godt klar over at det ikke er alle der ønsker det sådan, men jeg ville sætte stor pris på at der fandtes en valgmulighed for os der stoler på vores e-mailsystem og forstår sikkerhedsrisikoen.
Selvfølgelig kan de ikke det.
En eller anden idiot slår det til, og så whiner alle over at sikkerheden er dårlig.
mrtb (64860) skrev:... hvis pc begynder at hungre efter flere ram.
... der er på udkig efter 3x 1/2/4GB 240 pins ramklodser. Anyone?
DDR2?
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64862) skrev:
DDR2?
DDR3 :) Havde lige glemt at DDR2 ram også kunne være 240 pins.
Min maskine er 4år gammel, så havde håbet på at nogle nye ram magen til dem jeg har (3x 2GB 1600MHz CL7) kunne købes for en slik, men åbenbart er det minimalt hvor meget ram er faldet i pris.
... der efter et par timer i dagslys har ondt i øjenene pga. reflektionerne i Mac skærmen
... der erstatter Mac skærmen med sin forrige alm. monitor efter frokost.
Hvad fanden er ideen i en monitor der er ubrugelige i dagslys?!?
... der erstatter Mac skærmen med sin forrige alm. monitor efter frokost.
Hvad fanden er ideen i en monitor der er ubrugelige i dagslys?!?
...der synes der er synd for Claus, at han er blevet tvunget til at bruge sådan nogle inferiøre maskiner.
Jeg snakker om en extern Mac skærm :p Man kunne jo ligeså godt have købt et spejl.Manofsciencemanoffaith (64865) skrev:...der synes der er synd for Claus, at han er blevet tvunget til at bruge sådan nogle inferiøre maskiner.
Claus Jørgensen (64866) skrev:Jeg snakker om en extern Mac skærm :p Man kunne jo ligeså godt have købt et spejl.
Men det ser flot ud i butikken og på billeder, jeg forstår ikke det ikke er det vigtigste for dig at udstyret ser top nice ud?????????0_o????????
/Sarcasm
... der tilsyneladende alligevel ikke får min pakke i dag :(
http://peecee.dk/uploads/102014/postdk.png
http://peecee.dk/uploads/102014/postdk.png
Hængerøven (64876) skrev:Mit fylder 67 på min stationær.. (win7)
Kan stadig ikke helt regne ud hvorfor.
Gamle service pakke filer + update uninstalls + driver insanity.
Kig på din WinSxs mappe, f.eks.
Windows 8.1
Windows folder: 22,4 GB
Program Files: 4,58 GB
- der er ikke installeret særlig mange programmer. Outlook og et CAD program på denne maskine.
Windows folder: 22,4 GB
Program Files: 4,58 GB
- der er ikke installeret særlig mange programmer. Outlook og et CAD program på denne maskine.
...der efterhånden har bestilt alle delene til den transportable retropie-spilledåse
Den kommer til at være i sådan enbox pult:
http://www.tekoenclosures.com/multimedia/prodotti/...
Den kommer til at være i sådan en
http://www.tekoenclosures.com/multimedia/prodotti/...
...der skal bestille hotel i Hjørring... Det er ikke den sværeste beslutning, valgmulighederne er ret begrænsede :D
...Der lige for stenografens skyld, nævner at TB stalker mine forældre.
Han sendte mig ihvertfald et Snap af deres Ejendom, selvom jeg aldrig har fortalt hvor de bor.
Han sendte mig ihvertfald et Snap af deres Ejendom, selvom jeg aldrig har fortalt hvor de bor.
Lies! All lies!
Han fortalte mig at de bor i ****, jeg kører tilfældigvis igennem ... "Byen" i dag, og sender et snap af stednavnet. Rent TILFÆLDIGT svarer Rene så, at det er den første ejendom efter skiltet.
I plead "NOT guilty"
Lies! All lies!
Han fortalte mig at de bor i ****, jeg kører tilfældigvis igennem ... "Byen" i dag, og sender et snap af stednavnet. Rent TILFÆLDIGT svarer Rene så, at det er den første ejendom efter skiltet.
I plead "NOT guilty"
Jeg er fan af rodfrugter, så det kunne godt tænkes. Jul derimod, er noget jeg er stærk modstander af ...
Anyhow, jeg har billedbevis (3 styk) på at du har skrevet hvor dine forældre bord. LIES I SAY! LIES!
Jeg er fan af rodfrugter, så det kunne godt tænkes. Jul derimod, er noget jeg er stærk modstander af ...
Anyhow, jeg har billedbevis (3 styk) på at du har skrevet hvor dine forældre bord. LIES I SAY! LIES!
Har du nu også hacket snapchat? Bad Thoroughbreed, bad!PHP-Ekspert Thoroughbreed (64891) skrev:Anyhow, jeg har billedbevis (3 styk)
... der ikke helt ved hvordan han skal håndtere skiftet til normaltid. En fast døgnrytme siger at jeg skal forskyde søvnrytmen en time.
milandt (64897) skrev:#96 taken into consideration
Lad være. Man dummer sig altid. Og Mark bli'r jaloux ... Og ... Og ... Og ... Ta' en bajer!
milandt (64897) skrev:#96 taken into consideration
Lad være. Man dummer sig altid. Og Mark bli'r jaloux ... Og ... Og ... Og ... Ta' en bajer!
Dumme Newz >_<
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.