mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Claus Jørgensen (64901) skrev:... hvad er fast døgnrytme?
... der stod op omkring kl. 12:30 idaggår.
Husk at vi skal stille på uret på søndag
...der scorede i aften... Eller, blev scoret.. Truntens veninder mente så ikke jeg var god nok og hev hende med sig videre i byen, uden et farvel og mulighed for at udveksle numre...
Hun bor dog i nærheden af mig, så nu skal der stalkes.
...der efterfølgende så en meget fuld mand blive afvist af en taxa, blive påkørt af taxaen, hive nummerpladen af taxaen, og efterfølgende se taxaen stikke af...
Begivenhedsrig aften må man sige, og endda uden for mange øl.
Hun bor dog i nærheden af mig, så nu skal der stalkes.
...der efterfølgende så en meget fuld mand blive afvist af en taxa, blive påkørt af taxaen, hive nummerpladen af taxaen, og efterfølgende se taxaen stikke af...
Begivenhedsrig aften må man sige, og endda uden for mange øl.
IT-ekspert Yvossen (64895) skrev:... der ikke helt ved hvordan han skal håndtere skiftet til normaltid. En fast døgnrytme siger at jeg skal forskyde søvnrytmen en time.
Det er en søndag? Sov længe!
... der jubler på russernes veje!
Rusland har afskaffet sommertid, og indfører permanent normal tid (vinter tid)
PHP-Ekspert Thoroughbreed (64908) skrev:... der jubler på russernes veje!
... der forudser at TB flytter inden for den nærmeste fremtid.
Det er jo også altid vinter i Rusland, så det giver jo fint mening.PHP-Ekspert Thoroughbreed (64908) skrev:... der jubler på russernes veje!
Men betyder det at Moskva er +1 eller +3 i forhold til CEST nu?
... og wait, Rusland havde permanent sommertid førhen, så det er vel principelt samme tidsforskel nu :P
Vintertid i Stockholm
Skiftet til vintertid er noget nær den eneste søndag på året jeg er oppe kl 8 om morgenen, vil du virkelig tage det fra mig?PHP-Ekspert Thoroughbreed (64912) skrev:Uanset hvad, så skal sommertid altså bare afskaffes ....
...der har fået billetter til Dizzy Mizz Lizzy i Forum d. 2. maj.. Det bliver fedt!
Magten (64913) skrev:Skiftet tilvintertidnormal tid er noget nær den eneste søndag på året jeg er oppe kl 8 om morgenen, vil du virkelig tage det fra mig?
Njae, jeg kan forære dig et vækkeur?
Foretrækker at vågne af mig selv i weekenderne :DPHP-Ekspert Thoroughbreed (64914) skrev:Njae, jeg kan forære dig et vækkeur?
...der kan få sin Lenovo X1 til at crashe ved at søge efter WiDi enheder.. Jeg skulle have lyttet til SlettetBruger, det er godt nok en lorte computer.
Hvis ikke de har sommertid, skal der så en finger mere eller mindre imellem solen og horisonten for at tyde klokken?
...der stadig er øm i kroppen efter lørdagens strabadser, der endte med at jeg gik kold, 200 meter efter vi forlod lejligheden, hvor jeg måtte slæbes tilbage og derfra kravle op til lejligheden, ud på toilettet, begynde at kaste op i håndvasken, besvime, falde ind i brusekabinen og smadre mit knæ på toilettet på vejen, smadre min skulder ind i en skille-væg.
Alt imens jeg kontinuerligt kaster op.
Meget af overstående er hypotetisk, best guess ud fra de skader jeg har fået + vomit-trail.
Jeg ved ikke om jeg er blevet liggende, eller fået mig slæbt ind i sengen. Men jeg ved at jeg indså at det var noget rod, da jeg blev vækket af fruen der ringede på dør-klokken. har et billede af at jeg forsøger at skylle opkaste væk med bruseren.
Hun måtte bade med en stak dårligt tygget vingummi.
Imponerende.. intet mindre.
Alt imens jeg kontinuerligt kaster op.
Meget af overstående er hypotetisk, best guess ud fra de skader jeg har fået + vomit-trail.
Jeg ved ikke om jeg er blevet liggende, eller fået mig slæbt ind i sengen. Men jeg ved at jeg indså at det var noget rod, da jeg blev vækket af fruen der ringede på dør-klokken. har et billede af at jeg forsøger at skylle opkaste væk med bruseren.
Hun måtte bade med en stak dårligt tygget vingummi.
Imponerende.. intet mindre.
Drukket øl (alt fra pilsner til mærke øl til special øl), Whiskey, Vodka, Rom, Jaeger, Red bull, kaffe.
Muligvis også Vin og Cognac
Og så har jeg kun spist 2 franske ud over morgenmad.
Det går vildt til med gutterne. og det var opvarmning til julefrokosten næste weekend.
Muligvis også Vin og Cognac
Og så har jeg kun spist 2 franske ud over morgenmad.
Det går vildt til med gutterne. og det var opvarmning til julefrokosten næste weekend.
...der har skiftet lockscreen på telefonen... Umiddelbart meget cool, men kunne godt forestille mig det sluger lidt batteri...
Og om et par år, når Apple genopfinder det, bliver det vel rigtig cool :PMagten (64928) skrev:...der har skiftet lockscreen på telefonen... Umiddelbart meget cool, men kunne godt forestille mig det sluger lidt batteri...
... der savner lockscreen integration.
Claus Jørgensen (64932) skrev:Og om et par år, når Apple genopfinder det, bliver det vel rigtig cool :P
Ja, de plejer jo at gøre ting bedre :)
Men de fleste af de ting kan nås fra Control Center. Og Maps opfører sig allerede sådan (hvis jeg ellers forstår deres screenshots korrekt).
Der er 4 ting i den:markjensen (64933) skrev:Ja, de plejer jo at gøre ting bedre :)
Men de fleste af de ting kan nås fra Control Center. Og Maps opfører sig allerede sådan (hvis jeg ellers forstår deres screenshots korrekt).
-Kalender: Se aftaler i dag og i morgen
-Maps: Se hvor man er og mulighed for at kigge rundt på kortet
-Activity: Skridttæller halløj
-Stopwatch: Ja, stopur...
Maps delen kunne jeg godt se mig selv bruge, men ellers er det primært kalenderen jeg er interesseret i.
Hånter (64936) skrev:... der tager til Hamborg i morgen tidlig og bliver der i et par dage. Nogle forslag til hvad der skal ses?
Jeg ville personligt gerne en tur ud og se på de store skibe i havnen evt. via noget http://www.hamburg-travel.com/experience/events/ha...
...Der har bestilt Oister
5T tale, 8GB data fri SMS/MMS - 89
Har pt TDC:
5T tale, 2GB data fri SMS/MMS - 269kr (fra 1 jan 2015)
5T tale, 8GB data fri SMS/MMS - 89
Har pt TDC:
5T tale, 2GB data fri SMS/MMS - 269kr (fra 1 jan 2015)
... der overvejer CBB med 2 GB data per måned og forbrugsafregning på tale/SMS til cirka 30 kroner per måned.
Stail >_<
Det pisser mig af at edit funktionen ikke virker fra mit job.
Jeg undrer mig over at TDC kan hæve priserne, i en tid hvor man kan få alternativer så billigt...
Det pisser mig af at edit funktionen ikke virker fra mit job.
Jeg undrer mig over at TDC kan hæve priserne, i en tid hvor man kan få alternativer så billigt...
... der har fået flyttet lidt rundt på access-points hos hans forældre.
... der nu kan skrotte 2 ud af 3 access-points.
... der kan dække husets cirka 250 kvadratmeter med minimum 50 Mbps plus 90% af udendørsarealet med minimum 15 Mbps.
... der har målt hastighederne og dækningen med hans telefon (relativ ringe antenne sammenlignet med bærbare computere).
... der synes en ASUS RT-N66U klarer det ret godt.
... der nu kan skrotte 2 ud af 3 access-points.
... der kan dække husets cirka 250 kvadratmeter med minimum 50 Mbps plus 90% af udendørsarealet med minimum 15 Mbps.
... der har målt hastighederne og dækningen med hans telefon (relativ ringe antenne sammenlignet med bærbare computere).
... der synes en ASUS RT-N66U klarer det ret godt.
Normal ville jeg nævne at 5GHz er noget dårligere til at penetrere... ja alt.
Men det ville jeg mene du allerede vidste.
Dog skal det siges at selvom jeg har 3 streger på 2,4GHz frem for den ene streg på 5GHz, i mit køkken, så er der dobbelt så hurtig båndbredde på 5GHz.
Dog skal det siges at selvom jeg har 3 streger på 2,4GHz frem for den ene streg på 5GHz, i mit køkken, så er der dobbelt så hurtig båndbredde på 5GHz.
Jeg er med bølgelængder og skrøbeligheden - men 5 GHz giver omkring 20 Mbit/s gennem en væg. Det synes jeg ikke er særlig brugbart.SlettetBruger (64949) skrev:Normal ville jeg nævne at 5GHz er noget dårligere til at penetrere... ja alt.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.