mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
har også overveget fivefingers(vis det alså er de der sko som er formet som en vi snakker om)makloka (32953) skrev:Først blev SlettetBruger smittet og nu ser det ud til at hånter er blevet smittet, nogen gæt på hvem der bliver den næste?
er det da langsomere end 183B/s for ellers så har jeg oplevt det langsomsteSpuce (32958) skrev:Elskov (32919) skrev:... der sidder med verdens langsomste forbindelse, som kun kan fanges nogle få gange i døgnet. Not much interwebz for me i den kommende uge.
Wrong. internet på mobilen i Grønland er det langsomste internet man kan have i verden :)
makloka (32953) skrev:Først blev SlettetBruger smittet og nu ser det ud til at hånter er blevet smittet, nogen gæt på hvem der bliver den næste?
Jeg blev ikke smittet ;D jeg opdagede dem selv.. Det var mig der åbnede pandoras æske upon newz.
Hånter-> Tag du dem endelig med :) Tror ikke du kan udsætte dem for noget en vask ikke kan klare ;)
De vil være perfekte til en smattet festival :D
God fornøjelse... Men pas på den plantar aponeurosis af din ;)
God fornøjelse... Men pas på den plantar aponeurosis af din ;)
Vent... på spidsen? :D
nvm, vi tager den på sms'en ^^ Så slipper Newz-folkene for denne gang.
God ide... Iseng it is ( slet ikke tilfældigt )
God ide... Iseng it is ( slet ikke tilfældigt )
jammen kan godt lide at side og læse hvad folk laver.SlettetBruger (32964) skrev:
SlettetBruger (32960) skrev:Jeg blev ikke smittet ;D jeg opdagede dem selv.. Det var mig der åbnede pandoras æske upon newz.
newz.dk in five (finger) years: http://peecee.dk/uploads/082011/truth.png
Ronson (32969) skrev:...der pillede sin smartphone fra laderen fredag kl. 9:30. Nu, godt 2½ døgn senere, er der stadig 30% batteri tilbage. Flot selvmål terracide!
Du har ingen venner og bruger aldrig telefonen.
Samme gælder for mig iøvrigt... men kun fordi jeg har købt et større batteri.
Hvorfor skal jeg svare, hvis SlettetBruger gør det for mig? Du skriver ikke andet end: "jeg gider ikke læse X sider har i det godt??+"
Nogen der skal ha en ny Volvo? De siges at de skulle være supere sikre hvad deres nye smarte bremse teknologi angår.
Daniel-Dane (32978) skrev:Hvorfor skal jeg svare, hvis SlettetBruger gør det for mig? Du skriver ikke andet end: "jeg gider ikke læse X sider har i det godt??+"
Ah, er pænt sikker på at jeg også smider andet i tråden end: Jeg gider ikke og læse X sider. Har i
Men det må jeg åbenbart heller ikke skrive mere ... nej nej. Så må jeg hellere skrive hver gang jeg skal skide så. Er det bedre?!
Jeg hader mandage!
NioBe (32981) skrev:Bah!
Jeg skal nok skrive en PM til dig hver gang jeg skal skide. Så er du ikke i tvivl. :P Bare for at bolle lidt med dig.
Jo, tak.
Daniel-Dane (32984) skrev:Den skal bare ikke bruges til spil. Din CPU er for stærk i forhold til din middelrange-GPU.
Du mener altså at en CPU kan blive så hurtig at maskinen bliver dårligere?
Alrekr (32986) skrev:Jeg regner ikke med at bruge den til spil, nej. Ikke andet end Minecraft og C&C Generals, i hvert fald. Den slags gamle spil.
Minecraft er da ikke gammel?!
....der er træt af uduelige håndværker der ødelæggere mere end det gavner..
Og hvorfor, HVORFOR prøver de at sætte en computer til når de ikke engang kan finde ud af at sætte kabler i computeren!?!??!
Alrekr (32988) skrev:Men det er Javabaseret og dermed (går jeg ud fra) kommer det an på CPUen.
When you see it, you will shit brix.
ved hvordan det føles gik fra en total dårlig bærbar(2Ghz dualcore amd, 2Gb ram) til en stationær med I7 3,20 Ghz 6 kerner med 16 GB DDR3 ramAlrekr (32983) skrev:... som glæder sig til at modtage en bærbar (well, sort of) computer med i7 og 8 GB ram. Dejlig opdatering fra i3 og 4 GB ram :)
csstener (32990) skrev:ved hvordan det føles gik fra en total dårlig bærbar(2Ghz dualcore amd, 2Gb ram) til en stationær med I7 3,20 Ghz 6 kerner med 16 GB DDR3 ram
Hexa cores er tripple channel så hvorfor helvede har du 16 GB RAM i en socket 1336 PC?!
12 eller 24 GB ville give mening...16 GB giver INGEN mening!
Terra - Medmindre man er IT mongol...
terracide (32994) skrev:Hexa cores er tripple channel så hvorfor helvede har du 16 GB RAM i en socket 1336 PC?!
Det er csstener du snakker om...
Fordig jeg fik dem gratisterracide (32994) skrev:Hexa cores er tripple channel så hvorfor helvede har du 16 GB RAM i en socket 1336 PC?!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.