mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Caek of Doom (33002) skrev:...der har været i Esbjerg. Har I savnet mig?
JEG savner dig. Esbjerg var sku en del sjovere før du rejste.
Klem.
SlettetBruger (33005) skrev:JEG savner dig. Esbjerg var sku en del sjovere før du rejste.
Klem.
...Eh.... O.O
Jeg havde på et tidspunkt en 256x256 med alle mulige shiny graphic effects. I was like O_O. My fps was like HELP ME!
Jeg fik dog ikke bump maps til at fungere. ):
Jeg fik dog ikke bump maps til at fungere. ):
Jeg er ret sikker på Alrekrify joker ;)
Texture packs er trælse :D Man kan aldrig være sikker på at andre ser det man har lavet ^^
Texture packs er trælse :D Man kan aldrig være sikker på at andre ser det man har lavet ^^
#terra jeg ville gerne se dig lave noget lidt lige som [url= i et vilket som andet spil(andet spil end minecraft).
XorpiZ (33018) skrev:Minecraft ligner godt nok en bunke lort.. jeg fatter seriøst ikke i kan holde ud at se på det der :E
Lego ligner lort...
Alrekr (33021) skrev:Nej, Lego ligner plastik..
Du har ikke måtte lave dit eget lego kan jeg forstå...
^^ Lavede sjov engang ved at rulle små pølser af ler, gøre dem våde, rulle dem i sand og så lægge dem i vindues karmen og vente på jeg kan høre mor sparke efter katten :D
csstener (32999) skrev:Fordig jeg fik dem gratisterracide (32994) skrev:Hexa cores er tripple channel så hvorfor helvede har du 16 GB RAM i en socket 1336 PC?!
12 eller 24 GB ville give mening...16 GB giver INGEN mening!
Terra - Medmindre man er IT mongol...
Then rectify...asap.
Caek of Doom (33006) skrev:SlettetBruger (33005) skrev:JEG savner dig. Esbjerg var sku en del sjovere før du rejste.
Klem.
...Eh.... O.O
Kom da nu ikke og sige du ikke nød 'opholdet'
SlettetBruger (33027) skrev:
Kom da nu ikke og sige du ikke nød 'opholdet'
Jeg ved ikke hvad fanden det er du går og drømmer om... but please keep it to yourself -_-
De tre ord er beslægtede, men IKKE det samme. Det er indelukket og indesluttet (og til dels indadvendt afhængig af valg af definition) til gengæld...
Daniel - og jeg troede, du var en ug'er i skriftlig fremstilling... oO
Daniel - og jeg troede, du var en ug'er i skriftlig fremstilling... oO
Så vi er enige om, at indadvendt og indelukket betyder næsten det samme.
Btw, 5 rettelser, Danni? "Must. Not. Fuck. Up", aye?
synonym1 substantiv, intetkøn
BØJNING -et, -er, -erne
UDTALE [synoˈnyˀm]
OPRINDELSE dannet af syn-, og græsk onyma, variant af onoma 'navn'
Betydninger
1.
SPROG ord der har samme eller næsten samme betydning som et andet ord
Btw, 5 rettelser, Danni? "Must. Not. Fuck. Up", aye?
... som fik installeret stock firmware på sin WNR2000v2 ved først at installere TomatoUSB ovenpå DD-WRT, og så installere Netgear-firmware ovenpå TomatoUSB. Jojo, det skal da ikke være for nemt...
Ronson, du havde en v1? Du kan bruge OpenWRT på din router (så vidt jeg kan se) hvis du er træt af stock.
Ronson, du havde en v1? Du kan bruge OpenWRT på din router (så vidt jeg kan se) hvis du er træt af stock.
...Der drømte at Elder Scrolls 6 foregår i fremtiden... Fucking awesome at flyve, Iron man style, i deadric armor.
Magten (33041) skrev:Skoene er pakket! Og jeg endte med at møde på arbejde kl 6, så jeg har tidligt fri og masser af tid til at tage mig af postdamen :)
Hvordan fanden ind i helvede, knægt, kan det tage så lang tid at sende en pakke til Porren? Har vi ikke snakket om, at du skulle sende
Når jeg træder ud af døren fra arbejdet slukker jeg fuldstændigt for hovedet og tuller rundt i min egen lille verden, og glemmer alt om alt.vandfarve (33045) skrev:Hvordan fanden ind i helvede, knægt, kan det tage så lang tid at sende en pakke til Porren? Har vi ikke snakket om, at du skulle sendelortetden forpulede pakkede pissefuckinggrimme skoskoene siden juni?
Det er jævnt irriterende faktisk >_<
Men nu har jeg sat alarmer på telefonen!
LinguaIgnota (33033) skrev:Så vi er enige om, at indadvendt og indelukket betyder næsten det samme.synonym1 substantiv, intetkøn
BØJNING -et, -er, -erne
UDTALE [synoˈnyˀm]
OPRINDELSE dannet af syn-, og græsk onyma, variant af onoma 'navn'
Betydninger
1.
SPROG ord der har samme eller næsten samme betydning som et andet ord
Nu bruger jeg følgende definitioner af ordene:
indadvendt: som holder sine tanker og følelser for sig selv
indelukket: som ikke indebærer megen kontakt med omverdenen
Jeg er ikke enig i, at de ord har samme eller næsten samme betydning.
LinguaIgnota (33033) skrev:Btw, 5 rettelser, Danni? "Must. Not. Fuck. Up", aye?
Jeg skriver, indsender, retter og tilføjer. Jeg bruger ikke "Preview" så meget, som jeg burde.
Also,
@vandfarve: hold op med at rate mod mig herp derp
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.