mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Magten (33049) skrev:...der har fået et request fra en norsk kollega.. Hans 23 årige datter og hendes veninde mangler et sted at bo i København de næste 5 måneder..
Hvorfor har man ikke en større lejlighed?
Du skal vel bare have en større seng og et par ekstra klæde-skabe, så er den i hus.
terracide (32998) skrev:Jo, uanset hvad du gør er minecraft's I.Q. en joke i dag...
Nævn hurtigt 5 spil med god grafik, hvor du kan bygge alt fra en rønne til en 32 bit ALU?
der fik lyst til at spille gemcraft labyrinth pga jer. Og kan jeg få adgang til skidtet hernede i voksenbørnehaven? Nææh, "Adgang nægtet - Category: games :("
Det er jo som om de forventer vi laver noget.
edit: så er der ikke nogle venlige newz folk der finder mig en gemcraft labyrinth enten offline eller hosted et sted man ikke filterere? :P
Det er jo som om de forventer vi laver noget.
edit: så er der ikke nogle venlige newz folk der finder mig en gemcraft labyrinth enten offline eller hosted et sted man ikke filterere? :P
terracide (33055) skrev:Comparing oranges to banananananas...eh?
No, just not too fuzzed about games that only rely on graphics.
terracide (33057) skrev:Jeg er vokset fra at lege med DUPLO...*shrugs*
Jeg er vokset fra at blive imponeret af fluff.
terracide (33059) skrev:Du bliver tydeligvis imponeret af fluff...
Der er ikke fluff i minecraft. Der er kun substans.
vandfarve (33067) skrev:De første 40 sekunder viser kun billeder af mænd, ergo jeg lukkede ned for filmen.
Sig mig, Magten, hvilket hold spiller du på?
Magten (33065) skrev:...der godt kunne gøre grimme ting ved hende i de sorte shorts [url=
[url= link[/url], lazy fucks.
Hun er der også omkring ~34s, så hvis du kun har spottet mænd kan man jo passende spørge hvilket hold du spiller på. Spørgsmålstegn.
Magten (33068) skrev:Hun er der også omkring ~34s, så hvis du kun har spottet mænd kan man jo passende spørge hvilket hold du spiller på. Spørgsmålstegn.
Okay, okay, okay. Jeg skimmede blot linket. Du kender udmærket godt til soundbite-demokratiet; hvis du ikke kan formulere din mening på fem sekunder, så er den slet ikke værd at lytte til.
Hvordan kunne du nogensinde forvente, at jeg ville gide at se dit
Tsk tsk, så kommer undskyldningerne :(vandfarve (33069) skrev:Okay, okay, okay. Jeg skimmede blot linket. Du kender udmærket godt til soundbit-demokratiet - hvis du ikke kan formulere din mening på fem sekunder, så er den slet ikke værd at lytte til.
Når der indgår hunkøn i havde jeg faktisk et spinkelt håb om at det ville ske.. Men ikke engang newz kan man regne med mere..vandfarve (33069) skrev:Hvordan kunne du nogensinde forvente, at jeg ville gide at se dit forpulede "spændende" YouTube-klip i mere end 34 sekunder. Udråbstegn. Intet spørgsmålstegn.
vandfarve (33073) skrev:Det minder mig om... Hvor langt kom du og/eller vi med dit figenmarmelade?
Det var jo meningen, at du skulle tage det med hjem, dumbfuck. Nu hænger jeg på dine ulækre rester.
Du må lissom selv vide, hvor meget der er tilbage - det var dig, der sad og dyppede skeen.
...Der lige er kommet ud fra et møde med amerikanerne. omkring Økonomi og Cybersikkerhed.
12000 laptops bliver væk i USA's lufthavne, om ugen og under 30% bliver afhentet fra Lost & Foumnd.
Skræmmende...
Samtadig kan jeg lige sige at indtægterne fra vores Nuklear divison er steget med over 400% siden Q1 2010.
Spændende...
12000 laptops bliver væk i USA's lufthavne, om ugen og under 30% bliver afhentet fra Lost & Foumnd.
Skræmmende...
Samtadig kan jeg lige sige at indtægterne fra vores Nuklear divison er steget med over 400% siden Q1 2010.
Spændende...
Men man må fandeme gi' de briter en stor cadeau! De forstår fandeme at lave optøjer! Meget professionelt, kan især godt lide tricket med, at de først smadre glas og sætter ild til bilerne, og derefter plyndre alt!
...Der netop har modtaget den officielle invitation til Grøn fritids julemarkede. Gratis mad og drikkevare i 2 dage :D
Alrekr (33076) skrev:... som mener, atden*det britiske politi skal smide fløjlshandskerne.*... som åbenbart taler gurkersk.
Måske skulle man indføre udgangsforbud mellem kl. 22 og 06, indsætte militæret til at overholde udgangsforbuddet (jagerfly, kamphelikoptere, kampvogne og
wc4 (33083) skrev:Som lige har bestilt et par nye diske til discgolf.
Glæder mig til at komme ud og prøve dem!
This guy?
Sås så nu skal du ikke være så hårdLinguaIgnota (33086) skrev:Og fælles for dem alle er, at de har knaldet Elskov.
Tro det eller lad være.
:-P
....der burde være gået i seng...meeeeeeeennnnn så skal man lige se en sidste ting og en mere og en mere og en mere og ........SlettetBruger (33089) skrev:...Der natter
... hvis mor der lige har fået konstateret lungekræft og hvis kæreste igennem 6 år lige er gået fra ham pga. en smule indebrændt vrede til DSB...
vandfarve (33094) skrev:Does not compute. Spørgsmålstegn.
Korte af det lange er: Hun gik fra mig fordi jeg er en bitter sur idiot..
reefermadness (33095) skrev:Korte af det lange er: Hun gik fra mig fordi jeg er en bitter sur idiot..
Modtaget.
Magten (33096) skrev:Se det på den lyse side.. Nu har du mere tid til newz!
Det minder mig om... Hvordan slipper vi af med dig? Burde du ikke snart finde en, der kan holde dig ud? Jamen, jeg spø'r bare.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.