mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Problemer med amningen, og med morens blære. Begge dele ser dog ud til at være løst:)
Og sådan ser han ud
Og sådan ser han ud
vandfarve (33153) skrev:Lingie, smider du billedet op i Peecee-tråden?
Tak.
Er gjort..
..51 havde jo tydeligvis postet i den forkerte tråd.. :/
Magten (33155) skrev:Men jeg nåede da at få på en af dem og holde ham til politiet kom :D
Godt gået, men du må faktisk ikke. Jeg tror dog at du kan foretage en civil arrest og så får han sandsynligvis mere straf, hvis han stikker af.
...der har en gayPhone 4, som jeg tog ud af laderen, da den nåede 100 % søndag morgen. Nu er det onsdag aften, og jeg har lavet alt fra at sende en del sms'er, foretage opkald, optage video, tjekke vejret, facebook og div. nyheder samt hørt rigtig meget musik på iPod'en. Wifi har dog været slukket.
Nu er den på 32 %. Jeg ville bare lige dele det med jer.
I øvrigt lader den latterligt hurtigt op. 1½ time, så har jeg 100 % igen. Og telefonen er vel og mærke 11 måneder gammel. Haters gonna hate.
I øvrigt lader den latterligt hurtigt op. 1½ time, så har jeg 100 % igen. Og telefonen er vel og mærke 11 måneder gammel. Haters gonna hate.
Jeg har en bil, men jeg har ingen nummerplader. Til gengæld har en af mine naboer nok fået noget billigt benzin.
Jeg går ikke med våben, men trækker du et....vandfarve (33156) skrev:Med eller uden brug af boldtræ?
Det skal nok passe, jeg har ikke rigtig sat mig ind i det :DZhadow (33158) skrev:Godt gået, men du må faktisk ikke. Jeg tror dog at du kan foretage en civil arrest og så får han sandsynligvis mere straf, hvis han stikker af.
Yep også er der sony som er den enste som kan konkurrer med det :-). Min Xperia Play skal kun lade 1 gang om ugen når jeg har brugt den til at spille på det meste af tiden og wifi er konstant tænd. Dog skal man ikke tænde for GPS'en for så sluger den alt strømmenSystran (33159) skrev:...der har en gayPhone 4, som jeg tog ud af laderen, da den nåede 100 % søndag morgen. Nu er det onsdag aften, og jeg har lavet alt fra at sende en del sms'er, foretage opkald, optage video, tjekke vejret, facebook og div. nyheder samt hørt rigtig meget musik på iPod'en. Wifi har dog været slukket.
starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
..der er en tikkende bombe idag...
PMS?
Det kan vi vist godt sige: Dårlig dag og provokerende mensens der først burde komme om ca. 14 dage. Så er det svært at holde humøret oppe.
...der har lyst til at ødelægge noget. ih :/
NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
Det kan vi vist godt sige: Dårlig dag og provokerende mensens der først burde komme om ca. 14 dage. Så er det svært at holde humøret oppe.
Find en lokal bokse klub og tæv nogle der :) Burde virke. Efter det køb noget godt og slap af med en god film :)
Alrekr (33142) skrev:Konklusion: Rød = øvelse. Blå = væk med dig!
Rød bliver også brugt på full jacket lysspor:
http://deuce45s.com/images/223%20M-196%20Tracer%20...
Sort vil være panserbrydende ammunition f.eks.
Farven angiver funktionen af det skarpe skud.
Lidt lige som farven på detonatoren i en håndgranat fortæller om hvor lang tid du har fra du river splitten ud til det siger *BOM*....rød = 0 sekunders forsinkelse...
starn (33169) skrev:NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
Find en lokal bokse klub og tæv nogle der :) Burde virke. Efter det køb noget godt og slap af med en god film :)
Skal til træning senere idag... Mon ikke det hjælper når jeg får løbet i en halv time?
Overvejer også at jeg burde slappe af med en film når jeg kommer hjem... Men der er for roddet og nogle skal jo rydde op.
NioBe (33171) skrev:starn (33169) skrev:NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
Skal til træning senere idag... Mon ikke det hjælper når jeg får løbet i en halv time?
Overvejer også at jeg burde slappe af med en film når jeg kommer hjem... Men der er for roddet og nogle skal jo rydde op.
Rod kan nogle gange føre til dårligt humør
...der havde en mægler ude for at vurdere min lejlighed. Mægleren sagde at de kørte med solg eller gratis. Da jeg modtog formidlingsaftalen stod der solgt eller 2.750. Det kan godt være at det er billigt, men det er sgu ikke gratis.
csstener (33172) skrev:NioBe (33171) skrev:starn (33169) skrev:NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
Der har ikke været ryddet op i flere måneder... Har først lige fået støvsuget huset efter 4 uger med savsmuld på gulvet. :P
det er jo NioBe vi snakker om :-)terracide (33174) skrev:FYP...
NioBe (33176) skrev:csstener (33172) skrev:NioBe (33171) skrev:starn (33169) skrev:NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
Der har ikke været ryddet op i flere måneder... Har først lige fået støvsuget huset efter 4 uger med savsmuld på gulvet. :P
He he ok...det kunne jo være :-)
...der ikke kan forestille sig folk uden hjerneskade give 1300 kr for den her grimme satan..
csstener (33178) skrev:det er jo NioBe vi snakker om :-)NioBe (33176) skrev:csstener (33172) skrev:NioBe (33171) skrev:starn (33169) skrev:NioBe (33167) skrev:starn (33166) skrev:NioBe (33165) skrev:Gratz ;)
PMS?
He he ok...det kunne jo være :-)
Lol den fail'ede i at lave de sidste 2 quoter
den var Kr*f e*me da g*imMagten (33180) skrev:...der ikke kan forestille sig folk uden hjerneskade give 1300 kr for den her grimme satan..
jeg censurede det bare :-)fjols (33183) skrev:Er dit tastatur i stykker siden du skriver * i stedet for de bogstaver?
Original version:
csstener (33182) skrev:den var Kræf edme da grim
http://acronyms.thefreedictionary.com/FYP skrev:FYP Final Year Project
FYP Five-Year Plan
FYP First Year Program (College of the Holy Cross)
FYP For Your Pleasure
FYP Fixed Your Post (newsgroups)
FYP Foundation Year Programme (Canada)
FYP First Year Premium (life insurance)
FYP Foundation Year Program (University of Kings College)
FYP First Year Players (Syracuse Univeristy musical theatre group)
FYP Five Year Program
FYP For Your Perusal
FYP Freight Yard Pub (North Adams, MA)
FYP Festival of Young Performers
FYP Full Year Projection
så hvilken FYP refereres der til?
... der synes det her er fucking grineren:
http://politiken.dk/udland/ECE1358087/nynazister-s...
pikkuk (33193) skrev:... der synes det her er fucking grineren:
Efter en vask skulle de da ha været Gay Pride Farvede! :D
FUUU
Man kan ikke ændre måden Autodesk programmer arbejder med licenser EFTER de er installerede.
ReINSTALL BITCH
Man kan ikke ændre måden Autodesk programmer arbejder med licenser EFTER de er installerede.
ReINSTALL BITCH
.. der lige har set finalen af MasterChef Australia 2009 og faktisk mener det er det bedste reality-gameshow jeg har set.
Deltagerne (20 amatørkokke) er stolte og glade for hinanden. Der er absolut ingen jalousi eller misundelse. Retterne var sjove og interessante og dommernes mission gik ikke ud på, at tvære deltagerne så langt ned som overhovedet muligt! Sådan burde alle sådan nogle shows være, i stedet for det der med, at det kun gælder om at tvære hinanden ud og opbygge så meget had og misundelse til hinanden.
Deltagerne (20 amatørkokke) er stolte og glade for hinanden. Der er absolut ingen jalousi eller misundelse. Retterne var sjove og interessante og dommernes mission gik ikke ud på, at tvære deltagerne så langt ned som overhovedet muligt! Sådan burde alle sådan nogle shows være, i stedet for det der med, at det kun gælder om at tvære hinanden ud og opbygge så meget had og misundelse til hinanden.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.