mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
You do it!
Ej, helt seriøst, jeg fucking elsker Hells Kitchen, Kniven for struben og alt det andet bræk der findes, men det var sgu en befrielse at se et madprogram, som faktisk handler om, ja, at lave mad og ikke alt muligt andet.
Ej, helt seriøst, jeg fucking elsker Hells Kitchen, Kniven for struben og alt det andet bræk der findes, men det var sgu en befrielse at se et madprogram, som faktisk handler om, ja, at lave mad og ikke alt muligt andet.
vandfarve (33204) skrev:Nå, så gider jeg ikke, men kun pga. dine fine mails og beskeder de sidste par dage. <3
Kom der en konklusion på sommerhusturen, eller venter vi på vores tredjepart?
Det er lingie der styrer det med sommerhus. Jeg har lagt mine sommerhuskort frem..
Jeg synes dog, at der er utrolig lang tid til uge 42!
Jeg har jo prøvet at forklare jer, at jeg altså er meget stresset lige i øjeblikket, ikk'! Men hvis der er stemning for at fremskynde det, så kan jeg prøve at arbejde på noget i september i stedet(?)
I har fandeme altid så travlt...
I har fandeme altid så travlt...
LinguaIgnota (33206) skrev:Jeg har jo prøvet at forklare jer, at jeg altså er megetstresset lige i øjeblikket, ikk'doven! Men hvis der er stemning for at fremskynde det, så kanjeg prøvedet være at jeg gider at arbejde på noget i september i stedet(?)
Så er kortene vist på bordet.
MiniatureZeus (33199) skrev:.. der lige har set finalen af MasterChef Australia 2009 og faktisk mener det er det bedste reality-gameshow jeg har set.
Deltagerne (20 amatørkokke) er stolte og glade for hinanden. Der er absolut ingen jalousi eller misundelse. Retterne var sjove og interessante og dommernes mission gik ikke ud på, at tvære deltagerne så langt ned som overhovedet muligt! Sådan burde alle sådan nogle shows være, i stedet for det der med, at det kun gælder om at tvære hinanden ud og opbygge så meget had og misundelse til hinanden.
Hells kitchen er blevet for meget imho. Master Chef er ikke skidt, meen der mangler nu lidt syntes jeg.
Top Chef ftw!
....som ikke an tage når der sider en med en mac som tror han er bedre en alle andre omkring ham fordig han har mac
SlettetBruger (33212) skrev:...Der ikke aner hvad han skal købe til farmand til hans fødselsdag
En god billig luder?
Det vil han garanteret sætte pris på.
Hmm... Mine far kunne godt tænke sig et par fivefingers faktisk... Men ikke om jeg kan nå at skaffe dem til i morgen :-(
...Der kriser
...Der kriser
Elskov (33219) skrev:vi var 5 km fra Højer. Men nu tog vi hjem pga vejret.
"HEUE!" Hedder det lokalt ^^
Sjove fakta om HEUE!
1. HEUE! er indavls byen. og det siger ikke så lidt når det er sønderjyder der kalder den det.
2. HEUE! fåre-mærken kaldes populært "Fætter & Kusine fest" Fordi de knepper får. og fordi alle er i familie ( se fakta 1 )
3. HEUE! er vurderet til at forsvinde om ikke mange år.
...Der bestilte Fivefingers til farmand. Det er den nemme udvej. Men som 'straf' for ubetænksomhed er det også en dyr udvej.
MiniatureZeus (33222) skrev:Luderen havde været bedre og billigere..
Aner ikke hvad ludere koster må jeg nok indrømme.
Men måtte slippe 998kr for Fivefingers + Sokker
...Der købte en pose Cheetos. Tænkte jeg ville prøve at smage dem. Egentlig godt nok. dog jeg synes nærmest jeg kan smage, alle tilsætningstoffer der bestemt ikke komplimentere hinanden.
...Der altid spørger 'Skal du tjekke den' hvis jeg har en pose med igennem kassen i Føtex.
...Der altid spørger 'Skal du tjekke den' hvis jeg har en pose med igennem kassen i Føtex.
... som overhører noget polsk i ny og næ. To ord står altid ud:
być (udtales NÆSTEN 'bitch') - 'at være'
siódmej (udtales 'schoot may', hvor 'may' er britisk udtale af 'me') - 'syv'
Så ja,
bitch, shoot me.
być (udtales NÆSTEN 'bitch') - 'at være'
siódmej (udtales 'schoot may', hvor 'may' er britisk udtale af 'me') - 'syv'
Så ja,
bitch, shoot me.
Nu er det ikke fordi jeg snakker af erfaring, men det fås ned til 500 kr for et skrald..Rasmus064 (33230) skrev:I københavn er det vist et sted mellem 1500-2000 kr. afhængig af hvad du ville have og hvor lang tid.
Riiiight...Magten (33231) skrev:Nu er det ikke fordi jeg snakker af erfaring
Magten (33231) skrev:Nu er det ikke fordi jeg snakker af erfaring, men det fås ned til 500 kr for et skrald..
Ja, hvis du vælger de billige neger nede på vesterbrogade kan du godt prutte prisen ned. Tror dog nu Porres far går lidt mere op i kvaliteten end dig(no offence).
Det er skam på klinik og en dansker. Negerne på Vesterbro kan presses endnu længere (igen, tilfældig viden!).. Hørte noget (vist nok fra en TV udsendelse) om nogle gutter der sku finde det billigste blowjob.. Det var svjh ikke mere end 70 kr vinderen kom af med :PRasmus064 (33232) skrev:Ja, hvis du vælger de billige neger nede på vesterbrogade kan du godt prutte prisen ned. Tror dog nu Porres far går lidt mere op i kvaliteten end dig(no offence).
Magten (33240) skrev:Dansk er sex?
hollandsk.. wtf.. og italiensk.. 2xwtf
Magten (33236) skrev:Nysgerrighed og google gav mig nedenstående...
NSFW! http://www.romantica.dk/menukort
600 kr :D
Der var en af luderne der tilbød: Modtage sorte kys.
Mit liv blev lidt bedre efter jeg fandt ud af hvad det betød.
...Der påpeger at Firmaet bag Fivefingers har store fingre med i det altafgørende Disc-Golf markede...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.