mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der troede der var kold cola i det glas han lige tog en enorm slurk af, men i stedet var det brandvarm te... Not nice.. not nice at all :(
...Der prøver at (psudo)binde hans nye sko.
Ikke nemt. Men kan ikke vente med at prøve dem på. Mangler værktøj til at lave hullet mellem tæerne.
http://kirkboying.files.wordpress.com/2011/01/feet...
Protip: ikke mine tæer
Ikke nemt. Men kan ikke vente med at prøve dem på. Mangler værktøj til at lave hullet mellem tæerne.
http://kirkboying.files.wordpress.com/2011/01/feet...
Protip: ikke mine tæer
Magten (33257) skrev:Alle For En er eddermame en elendig film.
Det er Julefrokosten satme også.. Blev vidst på TV1000 igår (for like 84. gang tror jeg).. Nøj hvor var den ringe.. Og Rejsen til Jordens Ende er forresten også hammer ringe.. Dog ikke så ringe som Julefrokosten.. Men stadig ringe.
wc4 (33255) skrev:Sig noget mere [spørgsmålstegn]
For det første har de (Vibram) deres egen serie af produkter til discgolf. Og for det andet levere de materialerne til mange andre producenter :)
http://www.vibramdiscgolf.com/
Magten (33263) skrev:Low Ball
Det er skide flotte de glas imo.. har også selv købt et par pakker og har planer om at bruge dem som almindelig vandglas.
vandfarve (33267) skrev:Jeg har ikke andet end afgrundsdyb og uforståelig stor respekt for det amerikanske skuespillers indsats i 'The Pacific'.
FYP
Børn og deres slushice. Jamen, er det ikke kært?
Hvis lille Henrik er en god dreng og spiser hele sin madpakke, så kan han måske få en med blå smag. :O
Hvis lille Henrik er en god dreng og spiser hele sin madpakke, så kan han måske få en med blå smag. :O
Han er dog heldig at han er én af de få, som aldrig kan få brain freeze... hvis i forstår sådan en lille en..
Hvordan føles Brainfreeze? Har hørt om det men ligemeget hvordan jeg har gjort har jeg ikke kunne inducere det.
Mort (33277) skrev:Som en kraftig, meget lokalt placeret hovedpine.
Det hjælper mig ikke meget. Jeg aldrig haft hovedpine :( Dvs det tror jeg ikke. én enkel gang var jeg i tvivl om det var hovedpine, for hvis det var, er folk nogen tudeprinse ^^
Jeg har heller aldrig haft hovedpine, ihvertfald ikke en jeg ville pive over.SlettetBruger (33278) skrev:Det hjælper mig ikke meget. Jeg aldrig haft hovedpine :( Dvs det tror jeg ikke. én enkel gang var jeg i tvivl om det var hovedpine, for hvis det var, er folk nogen tudeprinse ^^
Men sådan en brainfreeze har jeg tit haft.. Elsker is! :D
Magten (33281) skrev:...der får virkelig lange løg af Axapta folk nogle gange.. De snakker jo et helt andet sprog end almindelige mennesker..
Wow... Jeg har ikke hørt det (Axapta) i flere år
SlettetBruger (33282) skrev:Wow... Jeg har ikke hørt det (Axapta) i flere år
Tror da fanden.. Det hedder jo Dynamics i dag
Magten (33284) skrev:Har ingen ide om det, jeg prøver så vidt muligt at undgå det :D
Ham udvikleren kalde det også selv for Axapta :P
Jeg kalder også min uddannelsesinstitution for Teknikum i Odense - selvom den rigtige titel er Syddansk Universitet - Det tekniske Fakultet.
Alle de der skoler skifter jo alligevel navn lige så snart man har lært det, så det kan jeg godt forstå :DAlrekr (33285) skrev:Jeg kalder også min uddannelsesinstitution for Teknikum i Odense - selvom den rigtige titel er Syddansk Universitet - Det tekniske Fakultet.
..der er ved at have fået pakket alle sin ting ned.
...der får dem flyttet midlertidigt hjem til farmand imorgen, hvorefter de bliver kørt til Aalborg på næste søndag.
...der glæder sig til at komme til Aalborg :D
...der får dem flyttet midlertidigt hjem til farmand imorgen, hvorefter de bliver kørt til Aalborg på næste søndag.
...der glæder sig til at komme til Aalborg :D
Jakob Jakobsen (33286) skrev:...der har fået dokumentation på at 99,4 kg af mine 140 kg er ren muskelmasse.
Må vi lige se et billede af dig, arto style.
Jakob Jakobsen (33286) skrev:...der har fået dokumentation på at 99,4 kg af mine 140 kg er ren muskelmasse.
http://images.memegenerator.net/instances/500x/934...
csstener (33294) skrev:....somikkealdrig kan finde noget relevant at skriveidag:-(
fyp, you're welcome
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.